Bazı intiharlar için illa ilaç içilmez , bilek kesilmez ya da insan kendini asmaz . Bazı intiharlar da insan yaşam sevincini öldürür umudunu keser , hayallerini asar ve kimsenin bundan haberi bile olmaz ...
Sabah telefonum iğrenç sesiyle uyandım . Kim arıyordu ki şimdi ? Derin bir nefes alıp yastığımın altındaki telefonu alıp sırtımı yatak başlığına dayadım. Ekrana baktığımda Beyzanın aradığını gördüm. Boğazımı temizleyip telefonu açtım.
-Efendim.
-Açelya, canım napıyorsun ? Uyandırmadım umarım.
- Önemli değil. Bir şey mi oldu Beyza ? Diye sordum tedirgin bir ses tonuyla. Toprak duymuş olacak ki başını kaldırıp bana baktı.
- Merak etme bir şey olmadı . Baran arayıp hep beraber kahvaltı yapmamız için bizi çağırdı.
-Tamam Canım ben bir saate kadar gelirim.
-Tamam geç kalma sakın Buğra teyzem diye tutturdu. Tebessüm ederek .
- Merak etme geç kalmam .
-Görüşürüz . -Görüşürüz. Telefonu kapatıp toprağa döndüm.
-Ne olmuş ? -Bir şey olmamış sadece baran herkesi arayıp - lafımı bitirmeden toprağın telefonu çaldı.
-Efendim Baran ? .... -Tamam ... -Görüşürüz.
-Gerisini öğrendin zaten . Toprak başını sallayıp yataktan çıktı.
-Baran geç kalmamamı söyledi, o yüzden biraz hızlı ol.
-Benim eve uğramam lazım.
-Niye ?
-Çünkü kıyafet almam lazım.
- Dünkü kıyafetlerini giyersin.
Dünkü kıyafetlerim mi ? Aklını mı kaçırmıştı bu adam ? Nasıl o eteği giymeme izin verir.- Giyemem. Ha eğer o geç kalıcaz dersen benim için sıkıntı yok dünkü ettiğimi giye-
-Asla ! Asla o eteği giymeyeceksin. Sinirlenmişti, tabi bu benim çok hoşuma gidiyordu.
-Ama geç kalırsak.
- Açelyaa !
-Tamam bir şey demedim. Dedim gülerek. Ayağa kalkıp banyoya girdim elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım. Toprak elinde tişört ve eşofman ile içeri girdi. Bana elindekilerini uzatıp konuşmaya başladı. -Al giy bunları eve gidene kadar. Dedi .
Kaşlarımı çatarak toprağa baktım . - Ya bari kendi evime giderken dünkü kıyafetlerimi giyeyim . -Cık . Olmaz dışarda o kadar koruma varken, sen o etekle adımını bile dışarıya atamazsın.Gözlerimi kapatıp derin bir iç çektim . Başımı olumlu anlamda salayıp elindekilerini alıp banyoya doğru yürüdüm. Toprağın söylediği şey ile olduğum yerde kaldım. - Akılı Miniğim. Tebessüm ederek banyoya girdim. Üzerimdekileri çıkarıp toprağın verdiği kıyafetleri giydim. Saçlarımı tarayıp çıktım. Toprak hazır bir şekilde balkonda sigara içiyordu. O sigarasını içerken bende yatağı düzelttim...
Yaklaşık 15 dakika sonra evime gelmiştik. Yukarı çıkmadan önce Toprak kısa giymemem için uyarıda bulunmuştu. Hızlıca üstümü giyinip makyajımı yaptım. Saçlarımı olduğu gibi açık bırakıp aşağıya indim . Toprak yanıma yaklaşarak elimi tutup etrafımda döndürdü
Açelya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK MAFYALAR
Ficção Adolescente" Sana beni bırakma demiştim... Sen beni karanlıkta bıraktın , karanlıktan nefret ettiğimi bile bile.." Açelya Akça...