DOSYA

58 2 1
                                    

-
Duyduğum sözler karşısında , şoka girmiştim. Yapmamış.. Elimi kapı kolundan indirip , yavaşça arkamı döndüm. O bana yalan söylemezdi biliyordum. Gözlerini tek bir saniye bile , kaçırmıyordu , bende öyle.

-Nasıl ... Öldürmedin mi ?..

Derin nefes alıp , başını olumsuz anlamda salladı. -Yapmadım.
Yapmamış , çok şükür yapmamıştı..
Anın verdiği heyecan ile mutlulukla koşar adımlar ile Toprağa doğru yürüdüm. Tam sarılacak iken aklıma gelen soruyla durdum.
-Sarıla bilir miyim ? Kedinin ciğere baktığı gibi Toprağın gözlerine bakıyordum. Ya rahatsız olsaydı , ya istemeseydi beni..
Ben bir cevap beklerken , o beklenmedik bir şekilde beni kendine çekip dudaklarıma yapıştı.

Refleks olarak göğsünden tutunmuştum. Asla böyle bir şey beklemiyordum.. O kadar çok özlemiştim ki ait olduğum bedeni ..
Üzerimdeki şoku atlatıp , karşılık vermeye başladım. Sanki bu son öpüşmemizmiş gibi öpüşüyorduk.. O kadar sert , o kadar tutkulu..
Kollarımı boynuna doladım. Tek bir saniye bile durmak istemiyordum.  Ne ben ne de Toprak..

Yaklaşık on gündür ne kokusunu duymuştum  ne de öpüp , sarılmıştım... Daha fazla devam ettiremeyip , alnımı alnına yaslayıp nefeslendim.. Belimi daha sıkı tutup , boynuma burnunu sürttü. Boynumdan derin bir nefes alıp , ıslak öpücükler bıraktı boynuma. Huylanıp , başımı çevridim.
-Yapma şunu Toprak..

Tekrar boynuma ıslak bir öpücük , bıraktı. -Ne yapıyormuşum ? Diye sordu kulağıma fısıldayarak. Gözlerimi gözlerine sabitleyip , uyarıcı bakışlar attım. Serseri gibi sırıttıp , dudaklarıma küçük bir buse bıraktı.. Ve bi o kadar da derin.. O kadar çok mutlu olmuştum ki resmen mutluluktan ağlayacaktım. Tam konuya girecek iken Toprak kaşlarını hayır anlamda kaldırdı.
-Şimdi değil.

-Ya daha konuşmadım bilee. Dedim kaşlarımı çatıp. Şuan tam bir çocuk gibi gözüküyor olabilirdim ama umrumda değildi.
-Ne diyeceğini biliyorum. Deyip beni susturmuştu. Göz devirip ayrıldım. Tekrar yatağa geçip gözlerimi kapatarak uzandım  -Toprak ?  Toprak biraz daha yaklaşıp , elimi tuttu. -İyi misin Açelya ? Tedirgin bir şekilde sorduğu soruya baş salladım. -Hemen çıkar beni burdan , daha fazla kalmak istemiyorum. Dedim gözlerimi açarak.

Tebessüm edip , alnımdan öptü. -Doktorla konuşup geliyorum güzelim. Baş sallayıp , gülümsedim.

_

Hastaneden çıkıp , toprağın evine gitmiştik. Artık daha fazla beklemek istemiyordum. Bir an önce anlatıp , kurtulmak istiyordum. Toprak , elindeki ilaç ve su ile gelip yanıma oturdu.
-Al iç bu ilacı güzelim.

-Ne ilacı bu ? Diye sordum. Aslında ne olduğunu tahmin edebiliyordum. -İlaçlarını düzgün içmediğini biliyorum Açelya. Dedi. Nerden biliyordu bilmiyorum ama haklıydı.
-Tek bir şartla içerim Toprak. Toprak ne anlamında kafasını salladı. -Şimdi anlatıcam ve sende beni dinleyeceksin. Yoksa içmem. Çok ciddiyim.

Kafasını kaldırıp , sabır diledi. -Senin bu ciddiliğini ne yapıcaz. Tamam önce iç ilacı. Elindeki ilacı alıp su ile içtim. Bardağı önümdeki orta sehpa ya koydum. Nefret ediyordum bu ilaçlardan. Çünkü beni uyutuyorlardı. Yüzümü buruşturup , arkama yaslandım. -Senin iyiliğin için Birtanem. Deyip beni kendine çekti.

Hemen doğrulup gözlerine baktım. -Dinliyorum. Onay alınca derin bir nefes alıp , herşeyi olduğu ve yaşandığı gibi anlatım. Hiç bir detayını es geçmeyerek. Ateş ile geçmişimizi , Ateş'in gitmesini neden istediğimi , ve Ateş'in bana anlattığı gerçekleri. 
-Anlatmamanın nedeni ise.. Deyip sustum. Yine aynı acıyı yaşamak istemiyordum.. Ama anlatmak zorundayım.

-Ateş gittikten sonra , ben bir daha toparlanamadım... Bak bunları görüyor musun ? Kaç kere intihara kalkıştım bilmiyorum.. Artık insanlar delirdiğimi düşünüyorlardı. Tam dört ay boyunca akıl hastanesinde kaldım.. Verdikleri hapları asla içmiyordum , belki bir gün o gelir de tanıyamam diye. Gitmeden bir hafta önce bana evlenme teklifi etmişti. Ve bizim için bir ev almıştı. Beni kaçırıp , getirdiği ev.. Dedim Toprağa bakarak. Söylediklerim hoşuna gitmiyordu biliyordum. Dişlerini sıktığı için kemikli yüzü belirgin hale gelmişti. Tekrar devam ettim anlatmaya.

AŞIK MAFYALAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin