İYİ OKUMALAR ❤️🩹
Olaylar hiç bir şekilde gerçeği yansıtmamaktadır bu sadece askeri bir kurgudur.
Bölüm @baska1_evrende 🫶🏻
kişisine ithafen yazılmıştır.****************
Bazı hatalar yapılır dönüşü olmayan bu hatalar hayatınıza ders olacak niteliktedir. Ancak benim yaptığım bir hata değildi. Koca bir saçmalıktı.
Öptüğüm adamın beni itip kakmasını beklerken onun ellerinin belime yerleştirmesi beni tökezletmişti. Belimden kavradığı gibi beni kendine daha çok çekti. Dudakları haraket etmeye başladığında ona karşılık vermem de bu saçmalığın bir parçasıydı değil mi?
Kendime geldiğim an geri çekildim. Boşluğa düştüğümü hissediyordum. O sıcak kırmızı dudaklardan ayrılmak işkence gibiydi. İki ayrdır tanıdığın insana bu denli şeyler hissetmem normal değildi, olmamamlıydı.
Geri çekildiğimi düşünüyordum ancak sadece dudaklarından ayrılmıştım yakınlığımız her an bizi tekrar aynı pozisyona getirebilirdi.
'Belkide daha fazlasını yaptırabilir lütfen aynı pozisyona gelin noğluuur.'
Benden çekilmesini beklerken alnını anlıma yasladı sıcak nefesini hissedebiliyordum ve bu beni çok farklı yerlere sürüklüyordu.
"Sakın bana bunun bir hata olduğunu söyleme doktor." Altemurun dediğiyle içimdeki huzurun tamamen huzursuzluğa evrildiğine anbean şahit oldum.
Ne cevap verebilirdim ki? Ne diyecektim? Kardeşinin güzel gecesini mahvetme diye seni öptüm mü diyecektim? Yaptığım hata değildi evet ancak saçmalamak bu hayatta yaptığım en iyi şeylerden biriydi.
Bir eli hâlâ belimdeyken diğer elini dudağıma sürtüyordu. Onu istememeliyim bu normal değil olamaz olmamalıydı. "Neden böyle bir şey yaptığını biliyorum doktor. Ama bu bir hata olamaz, sen hata olamayacak kadar kusursuzsun." Dedikleriyle içimi yaktı kavurdu.
"Birbirlerini seviyorlar." Demekle yetindim sadece konuşurken dudaklarımın dudaklarına değmesi an meselesiydi.
"Biliyorum." Dedi. Her kelimesinde içim daha çok ürperiyordu bu sıcak ürperişler beni perişan edecekmiş gibiydi.
"Pelin'nin her gece Azizin fotoğrafına bakarak uyumasını da biliyorum, Aziz'in dolabındaki Peline ait fotoğraflarıda biliyorum."
"Neden onlara aşklarını açık açık yaşamasına izin vermiyorsun?"
"Hiç bir zaman sevgili olamazsınız demedim ikisininde adam gibi karşımda dikilip seviyoruz birbirimizi demesini bekledim. Eğer bir gün karşıma gelirlerse ancak söyleyeceklerimi dile getiririm."
Bir yandan konuşurken diğer yandan yavaşça belimi okşuyordu. Söylediği şeyleri sadece duymuştum eli haraket ettikçe aklıma dağılıyordu. İstemsizce dudaklarımı yaladım, yaptığım şeyi ancak karşımdaki adamın elaları dudağıma yönelince aptallığımın farkında varabilmiştim.
"Biraz daha böyle devam ederse okşayacağım tek yer belin olmayacak."
Kurduğu cümleyle içimdeki ateş sarpa sarmıştı. Birinin bana tokat atıp 'Kubra kendine gel' demesi gerekiyor hemde acilen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acısı Dinmeyen İzler
Teen FictionAltemur: "Askerim ben, ölüm şah damarımda daha yakın. Ölebilirim doktor." Alin: "O zaman peşinden bende ölürüm. Ölüm yokluğun kadar canımı acıtmaz Yüzbaşı." Daha küçük yaşlarda ruhu bedenini terk eden o kızdı Alin Kutseli. Hayatına giren insanların...