UZAK

979 53 6
                                    

Sasha bebeğin uyuduğunu tekrar kontrol ettiğinde gülümseyerek kuzenine döndü. Islak saçlarını boynunun bir tarafında topladı. Günlerdir yoldaydı ve temizlenmeyi özlemişti.

Sonunda yatakta oturmuş sabırsızlıkla onu bekleyen Latoya'nın yanına ilerleyip oturdu. Latoya endişeli görünüyordu.

"Sasha buraya nasıl geldiniz? Üstelik bu bebek de kimin?"

Bunu söylerken uyuyan küçük bedene bir bakış atmıştı.

"Seni en son gördüğümde evli değildin. Hatta evliliğin ne kadar aptalca olduğundan bahsedipdururdun."

Sasha kızın endişesini gidermek için ellerini tuttu ancak söylediklerine göz devirmeden edemedi.

"Saçmalama elbette evlenmedim."

"Öyleyse senin bebeğin değil?"

"Değil."

dedi Sasha hemen. Ancak duraksadı. Kızın yüzü düşünce Latoya bir şeylerin olduğunu anlamıştı ve daha da meraklanmıştı.

"O halde kimin?"

"Latoya ben nasıl söylerim bilmiyorum ama.."

Latoya meraktan çatlıyordu. Sabırsızca kızın ellerini sıktı.

"Söylesene!"

"Bebek Arsen abinin."

Latoya yanlış duyduğunu sandı.

"Kimin?"

"Doğru duydun. Arsen abinin."

dedi Sasha gönülsüzce ve şaşkınlıkla suratına bak güzel kuzenine sarıldı.

"Ben de ilk duyduğumda inanmadım ama emin ol kardeşim bu küçük oğlan bizim yeğenimiz."

Latoya ne düşüneceğini bilmiyordu. Arsen abisi evli bile değildi. Latoya'nın bildiği kadarıyla sevdiği biri de yoktu. Öyleyse kimdendi bu bebek?

"Ama nasıl olur? Abim evli bile değil."

"Saldırı günü kaleden kaçmayı başaran hizmetçiler bize ulaştılar ve sığındılar. Aralarında genç bir kız vardı. Hizmetçiye benzer hiçbir tarafı yoktu ancak hizmetçi kızlardan bir onun yeni geldiğini söyledi."

Latoya son zamanlarda yeni bir hizmetçi aldıklarını hatırlamıyordu. Ancak bunun bebekle ne ilgisi vardı?

"Bi dakika bunun bebekle ne ilgisi var?"

Sasha derin bir nefes aldı.

"Çünkü bebeğin annesi o kız Latoya. İlk geldiğinde hamileymiş ancak o zaman karnı çok küçük olduğu için farketmedik. Doğuralı yalnızca iki ay oldu ve zavallı kız abinden kaçmak için her yolu denedi."

Latoya anlamadığını belli edercesine kaşlarını çattı.

"Abimden mi? Neden?"

"Çünkü Arsen'in bu bebeği istemeyeceğini ve onları öldüreceğini düşünüyordu. Bu yüzden Kareem ve Arsen abi orduyla beraber bizi kontrol etmeye geldiğinde abinden kaçmaya çalıştı. Ancak abin onu yakaladı ve beraberinde götürdü. İşte o zaman gerçekten bebeğin abine ait olduğunu anladık."

"Abim bebeği asla bırakmaz. Buraya nasıl getirdin?"

"Abinin hala bebekten haberi yok ki! Bebeğin annesi korktuğu için ona bebekleri olduğunu söylemedi ve bu küçük adamı bana emanet etti. Üstelik onu koruyacağıma ve Arsen abiye söylemeyeceğime dair söz bile verdirdi. En son isyan bize sıçradığında abim..."

O anları hatırlayınca Sasha yutkundu ve elleriyle oynamaya başladı. Sesi titriyordu.

"Abim kaçmamı ve sizi bulmamı söyledi. Ben de kalede size ait bir şey bulabilirim diye düşündüm ancak benim yabancı olduğumu henüz kaleye girmeden anladılar ve hırpaladılar. Sonra komutan ve yabani askerleri geldi zaten."

GANİMETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin