Sziasztok!
Hála az égnek sikerült közzétennem amit már hetek óta próbáltam.🤬🤣
Eleinte előre dolgoztam a részekkel de mivel idegesített, hogy ez a .... wattpad sehogy sem akar megjavulni kitöröltem őket.🫣😁
Igyekszem pótolni ezért ahogy az előző ficinél most sem mindennap lesznek részek. Remélem nincs hari ezért?
Igyekezni fogok ígérem és nagyon remélem, hogy ez a történet is elnyeri majd a tetszéseteket.
Kellemes olvasást és köszönöm ha velem tartotok.🙏🫰- Valaki segítsen! Hahó hall valaki!? Segítség!!!
- Hallgass már a kurva anyádat! -csapok rá fegyveremmel halántékára mire bezzeg elájul a rohadék.
Körbe tekerem fejem, jól esik kicsit kiropogtatni nyakamat. Már bevérzett a fülem ennek a gennypócnak az ordítozásától, legalább most már csendben van. Kimegyek a friss levegőre és amíg szundít a vendégem elszívok egy cigit. A nikotin áradat azonnal tüdőmet veszi célba és nyugtató hatása némiképp lelazít. A csikket a mellettem álló rozsdás hordóba dobom amiből egy kis vödröcskébe merek némi zöldes-sárgás esővízet és visszabattyogva a szundikáló bunkóhoz mindet arcába zuhintom. Azonnal felriad és mielőtt újra ordítozni kezdene fegyverem csövét a szájába dugom.
- A-a-a! Én a helyedben kétszer is meggondolnám elkezdek-e óbégatni. -hál' istennek fogta az adást és csendben maradt- Szupi. Na most, hogy már érted végre mi a szitu elkezdhetsz beszélni az ellopott pénzről.
- Milyen pénzről?
Remek. Most tényleg a „fogalmam sincs miről beszélsz" játékot fogjuk játszani? Ne már. Semmi kedvem ehhez. Haza akarok menni és betolni egy nagy adag vanília fagyit. Lement a vércukrom!
- Rendben ha ezt akarod.
Előszedtem táskámból kedvenc körömvágó ollómat és kisujjához emeltem. A férfi kérdőn nézett rám vajon mit akarok mire a fejemben rögtön felharsogott ördögi kacajom miszerint „nyugi hamarosan megtudod te pöcs” és belevágtam a bőr és köröm közti részbe. A férfi felordított és kérte hagyjam abba. Tippelhettek, hogy abba hagytam-e.
- Elég már! Elég! Jólvan elmondom csak fejezd ezt be.
Épp ideje volt, már kezdtek elfogyni az ujjai. Letöröltem szeretett ollómat és zsebre vágtam. Közelebb húztam a vas széket és fordítva leültem rá, pont a férfi orra elé.
- Kíváncsian hallgatlak. Hol a pénz?
- Te beteg vagy. Rohadt pszichopata kurva! -és leköpött.
Volt pofája lecsulázni engem. Engem bassza meg! Ezért piszkosul megfizet.
- Ccc. Ezt kibaszottul nem kellett volna.
Lassított felvételként álltam fel, a széket csak úgy csuklóból két méterre hajítottam. Most mit mondhatnék? Jó erőben vagyok. Az egyik tárolóhoz sétáltam és a már előre odakészített segédeszközeim közül igyekeztem kiválasztani a leginkább ideillőt.
YOU ARE READING
A megbízás ♦Kim Taehyung ff.♦ (Befejezett)
Fanfiction*Savanna Kwon vagyok, de a barátaimnak csak Sana. Feltéve ha lennének barátaim.😒😁 Viccelek. Vannak barátaim, csak... ők kissé mások. Hivatásos bérgyilkos vagyok, az egyik legjobb Koreában. Sőt, ha kell azon is túl. Rengeteg ember keres meg sok fél...