17. rész

75 11 1
                                    

Figyelem a történet 🔞 jelenetet tartalmaz.
Szigorúan felnőtt társaságában olvasd!☝🏻😁

Taehyung szemszöge

- Mióta csak megláttalak. -suttogta fülemre hajolva.

Tudtam, hogy csak a tömérdek alkohol mondatja ezt vele de valahogy mégis feltüzelt. Lecsaptam ajkaira és olyan hevesen csókoltam meg mint még soha senkit. Éreztem, hogy előjön vad énem aminek hiába is akarnék akkor se tudnék parancsolni. Ezért rávetettem magam nyakára amit nem csak végigcsókoltam de végig is harapdáltam. Férfiasságom hamar életre kelt, ami köszönhető a lányból feltörő sóhajoknak is. Na meg régen is voltam nővel szóval.
Hamar megszabadítottam felsőjétől amit jó messze elhajítottam a szoba másik végébe. Végigcsókoltam az egész felsőtestét majd visszatértem ajkaira. Egy pillanatra se hagyta abba a sóhajokat ami méginkább löketet adott számomra. Kezemet sem hagytam tétlenkedni, lassan levezettem ujjaim bordáin keresztül végig az oldalán egészen nadrágjáig. Minek kioldottam fűzőjét és megadva önmagamnak az engedélyt benyúltam bugyijába. Nem csak ő de még én is felnyögtem az érzéstől, melyet olyan rég nem éreztem, hogy lassan kezdtem elfelejteni milyen jó is ez.
Legjobb tudásom szerint végeztem dolgomat és mikor Savanna csók közben élvezett el úgy éreztem végre jól csináltam valamit. Mellkasomnak döntve fejét kicsit kipihente magát aztán leugrott a szekrényről és lelökött az ágyra. Elmosolyodott és nem hittem a szememnek mikor letérdelt lábam közé. Tiltakoztam ellene, hiszen azért mindennek van határa, de befogta számat. Kezeivel végigsimított combomon és egyszer csak szájába vette férfiasságom. Azonnal hátra döntöttem fejem pedig még nem is csinált semmit. Mindenem bizsergett, szó szerint lángoltam. Mikor elkezdett dolgozni rajtam már-már a mennyekben éreztem magam. Nem kellett sok -szégyeltem is magam miatta- mikor úrrá lett rajtam az a bizonyos bizsergési hullám és hátam megfeszült. Próbáltam leszedni magamról Sanat nehogy a szájába élvezzek de nem hagyta. Pillanatokkal később jól eső érzések közepette dőltem el, szaporán kapkodva levegő után. De Savanna nem hagyott időt a pihenésre, azonnal rám mászott és édes és vad csókcsatába hívott, amit szívesen fogadtam el. Ahogy törzse lassan mozgott rajtam férfiasságom hamar életre kelt, amit ő is megérzett. Kajánul elmosolyodott és nyakamat kezdte el harapdálni. Lehámoztam magamról és eldöntöttem az ágyon. Lassan lehúztam nadrágját és mielőtt belekezdtem volna bármi komolyba végighintettem apró puszikkal mindkét lábát, hasát, egész mellkasát. Az érzékenyebb részeket direkt kihagytam, hisz tudom mennyire remek érzés a lányoknak ha azt hagyjuk utoljára. Hiszen kellőképp izgalomba hozzuk őket azzal ha picit "húzzuk az agyukat". Végül némi előjáték után lekerült az utolsó ruhadarab is és behajoltam lába közé. Az első érintésre felsóhajtott pedig még neki se kezdtem. Ami persze csak nekem tesz jót hisz megerősít dolgomban. Bevetettem legjobb nyelvi tudásom hozzácsapva egy illetve néha két ujjamat is. Sana szinte vonaglott kezeim alatt és a hajamat markolta, olykor bele is tépett ami szerint jól csinálom amit tennem kell így felerősítettem nyelvjárásom. Hamarosan egy mélyebb sikollyal tudtomra adta, hogy ismét sikerült a csúcsra juttatnom.
Felmásztam hozzá de még nem csináltam semmit, hagytam, hogy kipihenje magát. Addig apró puszikat hintettem testére. Pár perccel később mikor ismét csókba hívott és én is felkészültem a valódi nagy dologra befészkeltem magam lába közé. Kezemmel megtámaszkodtam törzse mellett és mielőtt tövig nyomtam volna a gázt rá néztem, esélyt adva a visszavonulásra.

- Biztos akarod Sana? Még visszakozhatsz.

- A kurva életbe is dugj már meg Taehyung!

Ő mondta. Benyomtam hát, ahogy csak bírtam. Felnyögött de még én is. Rég nem érzett érzések jártak át, szívem majd' felrobbant mellkasomban. Felvettem egy bizonyos tempót és igyekeztem minél tovább húzni a végső eseményeket. De hiába tettem meg mindent fél óra után éreztem, hogy nem bírom tovább. Viszont Savanna egyre mélyebb hangjai is arról árulkodtak, hogy már ő is közeledik a vég felé. Karjait teljesen körém fonta, körmeivel bőrömbe vájt, de nem érdekelt. Teljesen magánál tartott, nem hagyta, hogy eltávolodjak tőle, pedig el akartam hiszen nem használtam óvszert. De nem tudtam kihúzni belőle férfiasságom, nem engedte. Egyenest benne mentem el. Ami természetesen százszorta jobb mintha a hasára élveznék de így fennáll bizonyos dolgok kockázata. De nem bírtam, annyira szorított, hogy benne élveztem el.

A megbízás ♦Kim Taehyung ff.♦ (Befejezett)Where stories live. Discover now