11. rész

72 10 0
                                    

Taehyung szemszöge

Még mindig nem hiszem el amit látok pedig itt van az orrom előtt, fehéren, feketén. Vajon miért készült el ez a szerződés és én erről mért nem tudtam? Az apám sosem említett nekem ilyesmit, sőt semmiféle apróbetűs részt. Ezt nem hiszem el! De ami a legjobban foglalkoztat az az, hogy a PG Entertainment mégis hogy került az apám nevére? Hisz ez a vállalat az anyamé volt, ő vezette. Igaz, hogy házasok voltak de az üzletben mindkettejüknek megvolt a maga kis élete. Nappal szigorú üzletemberek voltak míg este boldog házasok. Talán ezért is volt annyira kiegyensúlyozott a kapcsolatuk. Nem tudom. Nem értem ezt az egészet. Ahogy azt sem hogy kerül a bácsikám neve a papírra? Mert elvileg ő szerepel rajta mint az email feladója. De ha az apámé a cég akkor neki ehhez mi köze? Áhh nem értek semmit. Kezdem egyre jobban elveszíteni a fonalat. Ez nagyon idegesítő, még begolyózok a végén! Valahogy ki kell derítenem mi ez az egész. Rá kell jönnöm ki akart nekem ártani és miért! Valóban a részesedésemre fájt a foga az illetőnek? Vagy talán a pénz miatt csinálta? Esetleg ő akar lenni a nagyfőnök helyettem? Bárcsak tudnám a választ! De ezek csupán részletek. Egy óriási tortaszelet apró morzsái. Kevés ahhoz, hogy jóllakjon vele az ember. De... talán Savanna többet tudna mondani. Hátha látott valami mást is emailen kívül, valami furcsa dokumentumot vagy más iratot. Talán meg fog haragudni rám de muszáj megtudnom, és ez nem várhat!

....

Oké, azt hiszem mégis csak jobb lett volna ha várok. Ez a „nem érdekel mi lesz akkor is megtudom amit akarok” dolog nagyon rossz ötlet volt. Ha nem vigyázok és nem rohanok el olyan gyorsan az a golyó bizony bennem talál új otthonára. Egészen a "szobámig" menekültem, ahol bebújtam az ágy alá. Rettegtem, hogy utánam jön és befejezi amit elkezdett. Tudom mennyire szánalmasan nézhetek most ki de senki sem látta rajtam kívül azt a mérhetetlen dühöt ami a szemeiben izzot, nagyon félelmetes volt. Igaza volt abban, hogy szabályba iktatta az emeletre mászkálást de úgy voltam vele a helyzetemet tekintve ezegyszer elnézi nekem ha felmegyek. Mégis honnan kellett volna tudnom, hogy ő most éppen sír? Mégis ki gondolta volna, hogy azért sietett fel annyira gyorsan? Hiszen annyira gonosz és kegyetlen mindig, soha még csak eszembe se jutott volna, hogy azért tűnik el, hogy sírjon. Oké hogy ő is csak ember de eddig annyira magabiztos volt és agresszív, hogy még most is teljesen letaglóz amit láttam. Talán jobb lett volna ha inkább a fenekemen maradok és magamban őrlődöm az apám és bácsikám közti hullámvölgyön. Bizonyára nagyon súlyos dolog történhetett ha egy olyan lányt képes volt sírásra bírni mint Savanna. Fogalmam sincs róla mi lehetett az és a helyzetemet elnézve valószínűleg soha nem is fogom megtudni.

Mikor már leküzdöttem a lánytól való félelmem és felmerészkedtem ágyra hallottam, hogy valaki bejön a házba. Csupán a fejemet dugtam ki az ajtón, hogy megnézzem ki az, eszem ágában sem volt kimenni nehogy ezzel is magamalatt vágjam a fát. Egy férfi szelte át gyorsan a nappalit és egyenesen az emelet felé tartott. Ismerős volt az arca, azt hiszem ez az alak a lány egyik barátja aki itt volt mikor megérkeztünk. A nevét nem tudnám megmondani de abban biztos vagyok, hogy itt láttam őt először.
Egy ideig álltam magamnak a küszöbnél de amikor percekkel később sem hallatszott odafentről ordítozás vagy bármiféle űző hang előmerészkedtem rejtekemből. A lépcső korlátjának támaszkodva pillantgattam felfelé de nem láttam semmit csak néhány zárt ajtót. Rögtön az a kérdés fogalmazódott meg bennem, hogy „Ő miért maradhatott fent miközben engem kishíján megölt?”. Félreértés ne essék nem féltékeny vagyok de ha már egyszer fizetek neki a munkájáért, ráadásul nem is kevés összeget, elvárom, hogy ennél azért jobban koncentráljon a feladatára. Oké abban igaza volt, hogy nem nyomozó hanem bérgyilkos de ő volt az aki igent mondott és elvállalta a megbízásomat. Akkor most miért csinál úgy mintha kényszerítve lenne rá? A pénzért meg kell dolgozni, még akkor is ha ilyen alantas munkákat vállal.

A megbízás ♦Kim Taehyung ff.♦ (Befejezett)Where stories live. Discover now