21. rész

59 8 0
                                    

Taehyung szemszöge

Már korán útnak eredtünk az intézet felé, olyan korán, hogy még a nap sem kelt fel. Nem értettem mire ez a nagy sietség de hiába kérdeztem Savannat ő nem mondott semmit. Viszont láttam rajta mennyire frusztrált és egészen biztos voltam abban, hogy ez az egész miattam van. Az teljesen mindegy, hogy azért-e mert a gálán elrontottam mindent vagy azért mert a huga látni akar. Így vagy úgy a fő, hogy én tehetek róla. Bánt is a bűntudat mindkét dologért, viszont érdekel is vajon Mina miért akar találkozni velem. Mármint semmi ellenvetésem sincs egy kedves kis beszélgetésre Sana hugával, viszont furcsa, hogy pont engem akar látni. Kíváncsi vagyok.

A központhoz érve Savanna leállítja az autót de még mielőtt kiszállna alaposan körbetekint, mintha keresne valamit, vagy valakit. Erre a tettére én is akaratlanul körbefordítom fejem, de semmi mást nem látok csak a köd borította erdős részt és néhány autót a betonozott parkolóban. De az is lehet van ott valami amit én nem látok vagy nem szúrok ki mivel nem vagyok járatos a dologban, így kb fogalmam sincs arról mit is kéne keresnem ha a mellettem ülő lány megkérne rá. Pár perccel később Savanna kiszáll a kocsiból így én is azt teszem. Nem szól hozzám csupán lezárja az ajtókat és megindul előre. Követem őt, szorosan ott battyogott mögötte. A recepción ezúttal egy fiatal lány fogad minket, aki alig lehet idősebb Sananál, vagy talán még annyi sincs. Úgy tűnik nem csak engem de az előttem álló lányt is meglepi a dolog amiért nem a kedves idős hölgy ácsorog a pult mögött, minek hamar hangot is ad.

- Jó reggelt! -köszön nekünk széles vigyorral arcán. Vinnyogós hangja azonnal sérteni kezdi fülemet, egyáltalán nem tetszik a hangja.

- Jó reggelt! -köszönünk vissza szinkronban- A hugomhoz jöttünk, Mina Kwon.

- Elnézést de még nem kezdődött el a látogatási idő, nem engedhetem be magukat.

- Mi van? -jaj ne, kezdődik- Mi az, hogy nem mehetek be a hugomhoz? Mégis ki a franc vagy te, hogy megszabd nekem hova mehetek és hova nem? Hol van Ho nővér? Azonnal szólj neki! -hallom hangján mennyire ingerült, félek ez csak a kezdet.

- Már elnézést kisasszony de mit képzel magáról?

- Én mit képzelek? Te mit képzelsz pultos ribanc!? Azonnal mozgasd meg a telemaxolt seggedet és szólj Ho nővérnek amíg még megvannak a csini kis lábaid!

A barna hajú lányt nagyon sértette Savanna bemutatkozása viszont az nagyon meglepett mikor úgy tűnt nem futamodik meg tőle, sőt a hirtelen felpattanásából ítélve készen állt megküzdeni vele. Ám erre nem került sor ugyanis egy igazán nagydarab biztonsági őr és egy fehér köpenyes hölgy jött oda hozzánk. A férfit nem de a nőt legalább ismertem.

- Mi ez a hangzavar? Mi folyik itt?

A férfi hangja meglepően mély volt, az az ijesztő fajta. De úgy tűnt Savannat ez nem riasztja vissza, bátran nekiállt az őrnek is.

- Én csak próbáltam kedvesen elmagyarázni a kisasszonynak, hogy még nincs látogatási idő erre ő nekemesett. -a kis fiatal nővérke szólalt fel legelőször és eléggé meglepett mikor meghallottam milyen kis ártatlanul tudja előadni a történteket, mintha Savanna halálos bűnt követett volna el.

- Te kis...

Nem igazán tudom miért de úgy éreztem cselekednem kell és hogy ne törjön ki Savannat elnézve egy roppant csúnya verekedés azonnal lefogtam őt. Bár kaptam is tőle néhány gyilkos pillantást de legalább sikerült elérnem, hogy nyugton maradjon.

- Igaz ez Savanna? -fordult a mellettem álló lány felé.

- Dehogy igaz Hong úr. -legyintett. Ez a lány mindenkit ismer itt?- Csak a hugomhoz szerettem volna bemenni de mikor ez a kis... cicababa közölte, hogy nem mehetek be megkértem szóljon Ho nővérnek mert ő tudja ki vagyok és azt is tudja hogy zajlanak itt a dolgok. Ezen besértődött és elkezdett itt hisztizni nekem.

A megbízás ♦Kim Taehyung ff.♦ (Befejezett)Where stories live. Discover now