Kibaszott ideges vagyok. Még soha senki nem húzott fel úgy mint ez a majom. Méghogy ötven millió! Ez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. Borzasztóan dühös vagyok, és azt hiszem leginkább magamra. S hogy miért? Mert még mindig nincs egy hulla a pincében akit eltakaríthatok csak egy kiütött srác aki az igazak álmát alussza, míg én kishíján agyvérzést kapok. Hogy lehet ez!? Nem értem magam. Bevallom ez az ötven milliós ajánlat elgondolkoztatott. Ez már egy igen csak szép összeg és mi tagadást lenne is hova költenem. De most kockáztassak ekkorát? Mégis mit szólna a megbízóm ha az utolsó pillanatban lefújnám a bulit és kihátrálnék az alkunkból. Még sosem csináltam ilyet és nem is tervezem elkezdeni, de... Ez az összeg pont jókor jönne. Ahj nem tudom. Mit tegyek most?
Idegesen telefonomért nyúlok és tárcsázom Nam számát aki mindig jó tanácsokkal tud szolgálni ha esetleg szükségem lenne rá. Most pedig elkélne néhány tipp a részéről. Néhány csöngés után felveszi.
~ Na szia Sana! Mi újság? Le is tudtad a melót? -a háttér zajokból ítélve éppen vezethet.
~ Hát... nem egészen. Akadt egy kis...öm... Nos nevezzük egy nemvárt fordulatnak. Tanács kéne Joon.
~ Húh. Tényleg komoly lehet ha már képes voltál felhívni. -most mit mondjak, ismer engem- Mondd mi a pálya?
~ Az alanyom tudod akit mutattam(?) a babaképű, nos ajánlatot tett nekem.
~ O-ké. Mégis milyen ajánlatot?
~ Nem kell fantáziálgatni nem azt kérte rodeózzak rajta. -feleltem szemforgatva- Ötven misit ajánlott ha életben hagyom és segítek kideríteni neki ki akarja ennyire eltetetni lábalól.
~ És ez dollárban érthetendő?
~ Nem bazdmeg jüanba. Naná, hogy dollár. Ezért is basz földhöz az ideg mert totál lefagytam. Nem tudom mit csináljak. -dobbantottam mérgesen- Már van egy megállapodásom de ez az ötven misi nagyon csábító. Szerinted? Mi legyen? Nyírjam ki?
~ Hát Savanna nem tudom. Ez még nekem is fogós kérdés. Figyi milyen a megbízód? Mármint nagyon ragaszkodik ahhoz, hogy lássa a hullát vagy tervei vannak a sráccal?
~ Nem hinném, bár azt mondta az emberei akarják eltávolítani a testét. Mé'?
~ Hát csak... Azaz ötletem támadt, hogy tehetnél úgy mintha kinyírtad volna a srácot miközben elviszed valahova és bezárod amíg kideríted neki kik akarják annyira eltakarítani az útból. Így két legyet üthetnél egy csapásra.
~ Ez már nekem is eszembe jutott. De mégis hogy csempésszem ki az épületből és hova vigyem? Nem ismerem a várost és fogalmam sincs esetleg nincs-e olyan aki szemmel tartotta őt. Lehet ha megpróbálnám elvinni lebuknék és akkor nekem is lőttek.
~ Hol vagy most?
~ Vegasban a Luxor hotelben. Miért?
~ Van egy haverom a közelben, egy sztriptíz bárt üzemeltet. Biztos tud tippeket adni hova rejthetnéd. Feltéve ha elvállalod az ő felkérését. Felhívjam?
Na ez egy jó kérdés. Nem tudom. Mit tegyek? Hiszen a tíz misi amit miatta kapok már garantált, sőt a felét meg is kaptam. Viszont az az ötven milliós ajánlat nem hagy nyugodni. Hiszen az rengeteg pénz, és jelen esetben kapóra is jönne. Jaj nem tudom...
~ Oké NamJoon, hívd fel. És ha hajlandó segíteni küldd át neki a számom.
~ Jól átgondoltad? Biztos vagy benne? Csak akkor riasztom Davidet ha 100%.
YOU ARE READING
A megbízás ♦Kim Taehyung ff.♦ (Befejezett)
Fanfiction*Savanna Kwon vagyok, de a barátaimnak csak Sana. Feltéve ha lennének barátaim.😒😁 Viccelek. Vannak barátaim, csak... ők kissé mások. Hivatásos bérgyilkos vagyok, az egyik legjobb Koreában. Sőt, ha kell azon is túl. Rengeteg ember keres meg sok fél...