Ühhmm... A frissen virágzó gyümölcsfák illatához semmi sem fogható. Most éppen tavasz van és egy ideje már nem háborgat a hideg. Az emberek is bátrabban kimerészkednek házaikból és boldogan viszik magukkal gyerekeiket. A távolból figyelem őket és bevallom elfog az irigység ha látom mennyire boldogok. A szívem még mindig tele van bánattal és haraggal, hiába teltek el hosszú hónapok. Az idő múlásával sem lett jobb semmi csupán megtanultam együtt élni a fájdalommal. A hugomnak tett ígéretet legalább sikerült betartanom és már nem ölök embereket. Úgy voltam vele ha már nem tudtam olyan nővére lenni amilyet megérdemelt akkor legalább ezt megteszem a kedvéért. Nehéz volt megszoknom de eldöntöttem lesz ami lesz akkor is felhagyok a régi életemmel. Igaz utálom a munkámat de legalább nem csinálok semmi illegálisat.
Sétám közben csörögni kezdett telefonom és a képernyőre pillantva Tiffany képe villogott rajta. Ő az a lány, aki az Amerikába költözésem után sikeresen megkedveltette magát velem. Engem is meglepett milyen könnyen barátok lettünk, pedig nem erősségem a barátkozás.
~ Szia Tif! Mi újság? Miért hívsz ilyen későn?
~ Szia Savanna! Mi? Most ott is késő van?
~ Nem itt délután van, de te a világ másik felén vagy, otthon jelenleg éjszaka van.
~ Oh, ez igaz. Bocs csak annyira érdekelt már mi van veled. Nem bírtam reggelig várni. Mesélj, milyen Kína?
~ Elképesztően mesés. Ez a cseresznye kert fantasztikus, sokkal szebb mint a képeken.
~ Ahh, úgy bánom, hogy nem mentem veled. Szívesen megnéztem volna.
~ Na és akkor a boltra ki ügyel?
~ Ez igaz. -hangjából hallottam mennyire csüggedt lett.
~ Ne aggódj legközelebb együtt jövünk, megígérem.
~ Oké szavadon foglak csajszi. -nevetett de hirtelen abbahagyta és hallottam mekkora levegőt vesz- Mondd csak hogy vagy? Sikerült amiért odamentél? Rendbe tudtad tenni magad?
~ Hát... Nem egészen. Még mindig gyötör a bűntudat. Szerintem ez sosem fog elmúlni. -sóhajtottam.
~ Fel a fejjel Savanna, jobb lesz majd hidd el. Na és a barátaid, velük beszéltél már? Eljönnek?
~ Igen felhívtam őket a hétvégén azt mondták eljönnek Amerikába, ott lesznek a megnyitón. Pont akkor érek vissza mikor ők is megérkeznek. Szerintem a reptéren lesz a tali és onnan megyünk a bolthoz.
~ Oh ez szupi! Már olyan rég taliztam velük, és az ázsiai fiúk olyan cukik. Remélem kicsit közelebb kerülünk Yoongival. -tapsikolt a vonal végén.
~ Mért pont Yoongival?
~ Mert mért ne vele? Olyan cuki, meg rosszfiús és ahj... Most komolyan neked ecseteljem? Mert ő kell és kész.
YOU ARE READING
A megbízás ♦Kim Taehyung ff.♦ (Befejezett)
Fanfiction*Savanna Kwon vagyok, de a barátaimnak csak Sana. Feltéve ha lennének barátaim.😒😁 Viccelek. Vannak barátaim, csak... ők kissé mások. Hivatásos bérgyilkos vagyok, az egyik legjobb Koreában. Sőt, ha kell azon is túl. Rengeteg ember keres meg sok fél...