17

178 10 0
                                    

"Name."

Haydar'ın mayışmış fısıltılı sesiyle Name geri çekildi. "Uykun mu geldi?" diye sordu. Elini Haydar'ın yanağına koyup baş parmağıyla okşamaya başladı. Haydar gözlerini kapatıp Name'nin eline yaslandı. Başını yavaşça salladığında Name gülümsedi. "Hadi uyuyalım."

Haydar, Name'yi kucağına alıp yatak odasına gitti. Name'nin rahatlığı Haydar'a da bulaşmıştı. İstedikleri gibi birbirlerine sarılıp öpüyorlardı.

Yatak odasındaki yatağa beraber yattıkları anda Haydar Name'nin beline sarıldı. Name de ona sarıldı. Bir elini Haydar'ın ensesine çıkarıp saçlarıyla oynamaya başladı. Haydar'ın iyice uykusu gelirken Name'nin de yavaştan gözü kapanıyordu.

Sabah ilk uyanan Haydar oldu. Elinin altındaki belle geri çekildi. Name'nin yüzüne bakıp elini geri beline koydu. Boynuna da gömülüp gözünü kapattı. Name uyanana kadar öyle bekleyecekti. Gözünü kapatıp şu ana kadar yaşadıklarını düşündü. Name... Gerçekten olağanüstü bir kadındı.

Yarım saat kadar sonra Name uyandı. Yerinde doğrulmaya çalıştı ama belindeki el izin vermedi. Yana dönüp "Oğuz." dedi.

"Efendim Name."

"Ne zaman uyandın?"

"Çok olmadı."

Name gözlerini kapatıp Haydar'ın boynuna sarıldı. Uzanmaya devam etiiler. Name, aynı akşam yaptığı gibi Haydar'ın ensesine elini götürdü. Saçlarıyla oynarken Haydar mırıldandı.

"Ne dedin?" diye sordu Name.

"Çok hoş."

Name'nin yüzünü bir gülümseme kapladı. Evliydi ve eşiyle de mutluydu. Evlilikten beklediği de buydu.

Biraz daha oynadıktan sonra "Kalk hadi, kahvaltı yapalım." dedi.

"Name," deyip derin bir nefes aldı. "Nikah bugün."

"Ne!?"

Name Haydar'ı itip kalktı. Ayağa kalkıp çantasını toplamaya başladı. Haydar da şaşkınlıkla onu izliyordu.

"Ne demek bugün? Benim niye haberim yok? Ben ne yapacağım?"

"Sakin ol, kızlar her şeyi ayarladı."

"Of Haydar of!"

***

Name şaşkınlıkla aynadan kendisine bakıyordu. Haydar zorla kahvaltı yaptırmış sonra da kendisini kuaföre götürmüştü. Hilal'in, Kerime'nin ve tanımadığı birkaç kişinin de orada olduğunu görmüştü. Saçı makyajı yapılmış gelinliğini giymişti.

Name ve Haydar'ın ortak kararıyla düğün yapmayacaklardı.

Name aynadan gözlerini çekip arkasını döndü. Kerime üstündeki siyah elbisesiyle ona bakıyordu. "Çok güzel oldun Name."

"Gerçekten mi?"

"Evet. Name, sen bu evlilikten emin misin? Sence de acele olmadı mı?"

"Olsun," deyip Haydar'la geçirdiği günleri düşündü. "Bence güzel, huzur dolu bir evliliğim olacak."

"Umarım öyle olur Name."

Kapı hızla açıldı ve "Abim geliyor." diyerek Hilal girdi. Name'yi görünce "Yaa, Name ne kadar da güzelsin!" dedi.

Name Hilal'in arkasından gelen Haydar'a baktı. Takım elbise ona çok yakışmıştı. Gerçekten yakışıklı ve karizmatik, diye düşündü Name. Gülümseyerek ona baktığında Haydar da gülümsedi. Name'nin yanına geldiğinde elini tutup "Hadi gidelim." dedi.

Kerime ve Hilal önden çıktığında Haydar Name'ye döndü. "Dünyanın en güzel gelini olmuşsun Name."

Gözlerini Name'nin yüzünde gezdirdi. Eğilip boynundan öptü. "Hoşuma gidiyorsun."

Name şaşkınlıkla ona baktı. Gerçekten doğru mu duymuştu?

Oğuzun Namesi #F#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin