"Aç bakalım ağzını yavrum."
Haydar'ın dediğiyle Name gülümseyip önüne uzatılan ayrandan içti. Haydar ayranı geri koyup kendi dönerinden yedi. Sessiz sessiz, Haydar'ın ayranı Name'ye içirmesiyle yemekleri bitti. Haydar çöpleri toplayıp attı. Name de o sırada yatağına kuruldu. Gözlerini kapatıp sağına döndü. Haydar, geldiğinde direkt yanına yatıp beline sarıldı.
"Huzur buymuş."
Haydar'ın uykulu sesiyle Name ona döndü. Gözleri kapalı, dudaklarında hafif bir gülümseme olan eşiyle kendi de gülümsedi. İyice eşine sokulup gözlerini kapadı. İki kelime bir insanı nasıl bu kadar mutlu edebilirdi, daha yeni öğreniyordu.
Sabah ezanında kalkan ikili namazlarını kılıp hazırlandı. Valizi kapının dışına çıkarıp "Eksik yok di mi?" diye sordu Name.
"Yok yok. Olursa da alırız, boş ver."
Haydar kapıyı kilitleyip valizi aldı. Diğer eliyle de Name'nin elini tutup merdivenden inmeye başladı. Bir tatili hakediyorlardı ikisi de. Hızlı bir yolculuğun ardından küçük bir evin önünde durmuşlardı. El ele içeri girdiklerinde Haydar "Güzelmiş." dedi.
"Evet, tatlı ve hoş."
Haydar valizi bırakıp Name'nin beline sarıldı. Elleri halen birken sarılmışlardı da.
"Sen daha hoşsun."
Haydar başını, Name'nin boynuna gömdü. Derin derin nefesler alırken gülümsedi. Name'nin de yüzünde bir gülümseme oluştu. Diğer elini Haydar'ın ensesine çıkarmıştı. Oradaki saçlarıyla oynuyordu. Gözlerini kapatıp kendini ana bıraktı.
***
"Ben sıkılıyorum ama. Ne yapacağım ben burada Oğuz?" diyerek Haydar'ın göğsüne koydu başını.
"Bana Oğuz demeni seviyorum ve güzelim, benimle ilgilenebilirsin."
Name gülüp "Ya Oğuz, gerçekten sıkılıyorum. Tatil bana göre değil ki." dedi. Boş durmayı sevmezdi Name. Haydar ise Name'nin en çok bu halini seviyordu. Hep kıpır kıpırdı.
"Gel yavrum, dolaşalım biraz."
Birlikte hazırlanıp dışarıya çıktılar. Haydar, Name'nin elinden tutuyordu lakin Name sürekli dans eder gibi dönüyordu. Arada hızlanıp yavaşlıyordu.
"Arkadaşlar, biz adı geçenlerin çoğuyla rakip bile değiliz."
Name'nin durduk yere söylediği cümleyle Haydar gülüp "Yavrum, sen iyi misin?" dedi.
"Ben iyiyim sen iyi misin?"
Name'yi kendine çekip öptü. "Çok iyiyim güzelim."
"Sen iyi alıştın he. Çıkmıyorsun koynumdan."
"Beni kendine bağlamadan önce düşünseydin güzelim. Kalbime girmeden önce düşünseydin."
Name kollarını Haydar'ın boynuna doladı. Sağ elini kaydırarak Haydar'ın kalbinin üstüne götürdü. "Burası, benim mi?"
"Senin, bir tek senin."
Name gülümsedi ve Haydar'ın kalbinin üstünden öptü. Başını boynuna çıkarıp oradan da öptü. "Benim kalbim de senin Oğuz. Sadece senin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oğuzun Namesi #F#
Historia Corta*Kitap Kapağı *-* @Rahimemine *Kafa dağıtmak için yazıyorum..! *Wattpadde 'Oğuzun Namesi' adlı ilk kurgudur. "NAME." Dışarıdan gelen sesle bağırmak istedi. Kim olduğunu çıkaramamıştı ama önemli de değildi. Camdan dışarı bakmaya çalışıyordu ama yan...