__________________________&__________________________2 YIL SONRA ~
"Ya yeni kumaşlar?"
Jungkook sorduğu soruyu yanıtlayan asistanı dinlerken boğazını temizleyerek iç çekti, başını sallayarak dinlediğini de belli ederken aslında aklı Taehyung'taydı.
Aradan koskoca iki yıl geçmişti, hepsi bir düzen kurarak hayatlarını oturtmuşlardı.. Bu hepsini zorlasa da, hiç dağılmadan toparlamayı başarmışlardı.
Jungkook eskiye göre büyümüş ve Taehyung ile spor kulübüne yazıldığı için gelişmişti. Artık kasları olan, hafif irileşen bir adam olduğu için şirket takım elbisesi üzerine tam oturuyordu.
Eh, bu Taehyung'un da işine gelmekteydi çünkü her seviştiklerinde Jungkook'un karın kaslarını öperek kendisinin yaptığını söylüyor ve kibirleniyordu.
Jungkook bunları düşünürken yanaklarının kızardığını fark etmiş, anında toparlanıp ciddileşmişti.
"Bay Kim ne dedi?"
Şirketler ortak olduktan sonra zirveye çıkmış, işleri artmıştı. Şimdi en çok konuşulan insanlardan olmuşlardı.
Ancak en önemlisi, ikisi de annelerinin isteklerini yerine getirdiklerinin farkındaydı. Bu yüzden Jungkook bir an parmağında olan yüzükle oynayarak gülümserken Taehyung ise kolunda olan saate bakıp ofladı.
"Ne zaman bitecek toplantısı?"
Asistanı şimdi biteceğini söylediğinde Taehyung onun odasına girip kapıyı ardından kapattı. Jungkook'u özlediği için odasından kaçarak onun yanına gelmişti.
"Sevgilim?"
O odanın içerisinde gezinip öylece aylaklık ederken gelen Jungkook ona şaşkınca baktı, hemen ardından kıkırdamaya başladı.
"Ortak olduktan sonra şirketleri birleştirmek bana hiç yaramadı, çalışmıyorsun sen."
Taehyung kahkaha atarken Jungkook kapıyı arkalarından kilitleyip camların perdesini de indirdi.
"Bana diyorsun da, girmeden perdeleri indirdin."
Jungkook ona gözlerini kısarak bakan Taehyung'a kaşlarını çatıp omuz silkti. Hemen ardından yanına gelerek ellerini omuzlarına koydu. Her ne kadar spor yapsa da Taehyung hâlâ ondan güçlü ve iri bir adamdı..
"Görmesinler kocamı."
Taehyung gülerken onun belinden tutarak hafifçe kendisine çekti.
"Özledim çocuğumu."
Jungkook heyecanla alt dudağını ısırırken bir an koltuklara baktı.
"Neden büyük koltuklar senin odanda.."
Taehyung bu yorumla yeniden kahkaha atarken onu kaldırdı. Kolayca kucakladığı bedeni masaya oturtup sandalyeyi çekerek kendisi de sandalyeye oturdu.
"Taehyung.."
Jungkook bir an hatırladıkları ile ona baktı.
"Bebeğim?"
Taehyung merakla ona bakarken Jungkook bu sefer ilk korkusundan uzak bir şekilde ona yaklaşıp dudaklarına doğru fısıldadı.
"Bir oyun oynayalım mı?"
Taehyung çatık kaşlarla ona bakarken Jungkook bacaklarını araladı.
"Eğer ıslaksam s-"
Aniden baldırlarına atılan tokatla irkilip inlediğinde Taehyung kalkarak onun üzerine eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOLDİNG BREATH © taekook
Teen FictionKim Taehyung, sen benden annenin intikamını aldın. Ensest değildir. Yaş farkı, semetae-ukekook, öğretmen-öğrenci, açık ve ağır cinsellik sahnelerine dayanır. Bu bilgilere dikkat ederek okuyunuz lütfen.