6' | Onun Uğruna.|

1.1K 79 47
                                    

_______________________________________________________

"Bir."

Taehyung gülümseyerek Jungkook'un sıcak yanaklarına öpücük bıraktı.

Parmakları çocuğun karnında gezerken ikinci
öpücüğünü de bıraktı.

"Ve üç."

Jungkook kaşlarını çatıp mızmızlanırken Taehyung
gülümsedi.

İkisi hâlâ çıplaktı. Uzun ve yorucu bir geceden sonra Taehyung Jungkook'u güzelce temizleyip yatağına yatırmıştı. Giyinip gidecek olsa da Jungkook ağladığı için tüm planlarını çöpe atip onun yanına uzanmıştı.

Şimdi ise Jungkook başını onun koluna koymuş huzurla uyuyordu. Okul olmasa da fazla uyuduğu İçin Taehyung onu öperek uyandırmayı deniyordu, ancak başarısızdı.

Her öpüşünde Jungkook ona doğru dönüp göğsüne sokuluyor ve mizmizlanarak bacaklarını kaldınp sallıyordu.

"Jungkook, uyanmalısın."

Taehyung onun bu tatlılığına gülümseyerek hafifçe İç çekti. Kalkmayacağını anladığı için doğrulup siyah saçlarını arkaya attı ve dışarı bakındı.

Hava güneşli ve güzeldi. Tipki Jungkook gibi. Taehyung manzarayı izlese de asıl manzara koynundaydı. Ve manzarasına her baktığında aklına tek gelen dün gece oluyordu.

"Imm.. dört.."

Jungkook hafif mızmızlanırken Taehyung onu duymamıştı. Sakince yataktan kalkıp hızlı adımlarla salona indi. Üzerine boxer'ını geçirip diğer kıyafetlerini de bir koltuğa bıraktı. Jungkook'un kıyafetlerini alarak yeniden yukan kata çıktı.

Bir an yatağa bakıp hälä uyuduğunu görünce gülümsedi. Kıyafetleri hızlıca kirli sepetine bırakıp çocuğun odasına dondu.

"Kıyafetlerin nerede ufaklık?”

Taehyung çekmeceleri sırayla açtı. Çocuğun odası görsel sunuma hazırlanan örnek bir oda gibiydi. Her yer tertemiz, çorapları bile sıralı ve düzenliydi.

Bu yüzden bir boxer ve tişört bulmak zor olmamıştı. Taehyung ikisini alıp omuzuna atarak yatağa döndü. Çocuğa bakıp onu tutarak kaldırdı. Jungkook hala uyuduğu için başı öne düşerken bu haline gülmüştü.

"Kalk artık."

Taehyung yaklaşıp dudaklarına ufak bir öpücük bıraktı. Ardından Jungkook kaşlarını çatmıştı. Birkaç kere gözlerini açmayı deneyip ardından Taehyung'a ellerini uzattı.

"Kucak.."

Adam duyduğu şeyle gülümserken Jungkook'u çekerek kucağına aldı. Başını boynuna gömen çocuk uyumaya devam ederken belini okşayıp omuzuna öpücük bıraktı.

"Uyanmazsan ısıracağım Jungkook, nazlanma."

Jungkook iç çekerek başını onun boynuna sürtünce Taehyung hafifçe omuzuna dişlerini geçirdi. İnleyen çocuk doğrulup yarım yamalak açtığı gözleri ve çatık kaşlarıyla ona baktı.

"Ya! Uyuyorum."

Mızmızlanarak konuştuktan sonra elleriyle gözlerini ovuşturdu. Birkaç dakika kendi kendine savaş verdikten sonra gözleri tamamen açılmıştı.

"Günaydın Taehyung.."

Şirince söylediği şeyden sonra adamın kucağında kıpırdandı. Hafif iç çekişleri ile etrafına bakınırken
ellerini Taehyung'un göğüsüne koymuştu.

"Ağrın var mı?"

Taehyung'un sorduğu şeye karşılık olarak başırı sağa-sola salladı.

"Şimdi yok."

HOLDİNG BREATH © taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin