_____________________________________________________Hayatınızın çift yönlü vardır.
Bir yönü kalbiniz, diğer yönü iste tutkularınız ve
aşkınızdır.Jeon Jungkook, bu noktadaydı. Mantığı tüm geçmişi gün yüzüne çıkardığında, kalbi ona savaş açmıştı.
Annesinin defterinin her bir yaprağını sırayla çevirdikçe, öğrendiği gerçekler ona ağır gelmeye başlıyordu.
*FLASHBECK #
Bayan Emily, yıllar öncesinde bir adamla evlenmişti.
Genç ve güçlü bir adam olan Bay Kimle çok aşıktı.
Üstelik ondan hamileydi, bir oğulları olacaktı.Bayan Emily, doğumu yaklaştıkça bedeni ağırlaşan
da ailenin mutluluğu ve heyecanı artıyordu."Taehyung, gel artık babacım."
Bak Kim eşinin karnını okşadıktan sonra doğrulup yanağını öptü. Taehyung, evet. Minik bebeklerinin ismi bu olacaktı. Bayan Emily ve Bay Kim başlarına geleceklerinden habersizce, mutlu bir alle olacaklarına inanıyordu.
#END#
"Hepsini baban mı yapmış yani?"
Jimin ve Yoongi şokda birbirine bakarken Jungkook
serçe yutkundu.Bir insan, istediği şey için ne kadar ileriye gidebilirdi? Bir insanın sevgisi iki ailenin de hayatını karartacak kadar takıntıya dönüşebilir miydi?
Jungkook'un babasının, en yakın arkadaşı Bay Kim'in eşine duyduğu arzu, tam olarak buna
dönüşmüştü yıllar önce."Babam yapmış"
Titreyen sesiyle alt dudağını ırken deflere yeniden baktı. Babası, hepsinin hayatın mahfetmişti. Yanlızca aşkı için, onu bile.
#FLASHBECK 2 #
Kim Taehyung'un doğumuna günler kala, Bay Kim
hiç yapmaması gereken bir şey yapmıştı.Arkadaşı Bay Jeon'a güvenerek girdiği bir gecelik
eğlenceden, hayatının borcu ve cezasıyla aynılmıştı.Arkadaşı ona ihanet etmişti. Şimdi ise sokağın ortasında, şiddetli yağmurun altında Bay Jeon üzerine gelen adarna bir yumruk daha vurdu.
"Sen benim en yakın arkadaşımdın Jeon!"
Bay Jeon kanayan yanağını silerken, arkadaşına baktı.
"Onu ilk ben sevdim"
Bay Kim yerden kalktıktan sonra çekinmeden bir yumruk daha attı adama.
"Ama o beni seviyor."
Bay Kim, o gece hayatının en büyük yanlışını yapmıştı, arkadaşı yüzünden. Şimdi ne gidecek bir
evi, ne de yüzüne bakacak bir eşi vardı.Üzerine oturan yükle beraber kanayan dudağını silerken eve ulaştı. Eşinin doğumuna birkaç gün kaldığı için onu hastaneye yatırmıştı, ama şimdi onun parasını ödeyecek durumu bile yoktu.
Oğlu Taehyung.. en güzel şartlarda büyüyecekken,
şimdi ise hayatının en kötü doğumunu yaşayacak bir bebekti.Ve doğuma bir gün kala Bay Kimin telefonu çaldı. Günlerdir eşiyle bile konuşmayan adam hastanenin kantininde telefonu açmıştı.
"Beni dinle Kim."
Duyduğu sesle öfkelense de hastanede olduğu için susan adam iğrenerek çenesini kastı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOLDİNG BREATH © taekook
أدب المراهقينKim Taehyung, sen benden annenin intikamını aldın. Ensest değildir. Yaş farkı, semetae-ukekook, öğretmen-öğrenci, açık ve ağır cinsellik sahnelerine dayanır. Bu bilgilere dikkat ederek okuyunuz lütfen.