__________________________________________________
Taehyung geldiği ev kapısıyla büyük bir iç çekerek elini yumruk yaptı. Kaldırdığı eliyle kapıyı çaldıktan sonra açılmasını beklerken başını öne eğdi. Aklı yanlızca Jungkook'ta iken üzerine binen ağırlıkla birlikte açılan kapıyla başını kaldırdı.
"Hoşgeldin."
Taehyung karşısında duran kişiye baktı. Bu yeniden İç çekmesine sebep olurken kapı iyice aralanmıştı.
Ona gitmişti, kadına. Ne olursa olsun önce
Jungkook'un adını temize çıkarması gerekiyordu. Okul hayatı böyle bir durumdan bitirilirse hiçbir yerde barınamazdı küçük çocuğu."Hoşbuldum."
Kadın gülümserken içeri geçti. Kabanını ve diğer şeyleri çıkarıp kenara koyduktan sonra gözleri evde gezindi.
"Geleceğime emin miydin?"
Kırmızı bir elbise giyen kadın alt dudağını ısırıp onun yanına geldi,
"Evet, emindim."
Taehyung loş ışıklara ve mumlara baktı. Ardından gözleri sofrada gezerken içkilere ve yapılan yemeklere baktı. Kadın onlara baktığını görünce oraya ilerledi.
"Gel, yemek yiyelim."
Taehyung kadına yorgun gözlerle bakarak başını
sağa-sola salladı."Yemek yemeyeceğim."
Kadın ona bakarken Taehyung kadının yanına geldi. Ellerini pantolon cebinden çıkarıp yüzüne eğildiği kadınla hafifçe yüzünü ekşitmişti.
Jungkooktan başka herkesten iğreniyordu, onun bedeni, nefesi ve sesinden başka hepsi ona tiksindirici geliyordu. Bu yüzden kadından da tiksinmişti.
Ancak kadın bunu pek umursamıyormuş gibi dudaklarına nefesini verip tezgaha oturdu. Taehyung'un yakasından kendine çekti.
"Bir geceni ver bana, istediğin şeyi yapayım."
Taehyung ona bakarken başını aşağı yukarı salladı.
"Sonrasında ismini bile duymak istemiyorum."
Kadın başını onun gibi sallarken anında gözlerini kapatıp Taehyung'un dudaklarına eğildiğinde Taehyung duraksayıp ani bir refleksle geriye çekildi.
Yapamazdı, yapamıyordu. Dudaklarına Jungkook'un dudaklarından başka hiçbir dudak değsin İstemiyordu. Midesi bulanırken ona şokla bakan kadına bahane edip elini uzattı.
"Öpüşmeyi sevmem."
Ensesini kaşadı. Jungkook uyanmış mıydı?
Uyanmışsa onu aramak için odasından çıkmış mıydı?"Odana geçelim, dudaklarıma da yönelme ayrıca."
Kadın iç çekerek elini tuttu.
Taehyung'un elini kavrayıp onu odasına sürüklerken Taehyung'un aklı sadece onda iken geldikleri oda ile kadın durup sırtını ona döndü."Elbisemi çıkarır mısın?"
Kalçalarını Taehyung'un kasıklanına bastırırken Taehyung kadının fermuarına elini attı. Ardından tutup çektikten sonra yere düşen elbiseyle beraber iç çamaşırlarıyla kalanı kadın kendisine döndüğünde onu yatağa itti.
Kendi kendine söylenirken kadının bacaklarını aralamasıyla bir dizini bacaklarının arasına koydu.
Lakin o an, kadının beklentisi aksine Taehyung kadının yüzüne eğildi. Yüzü anında sert bir ifade aliırken hiçin kaplanlara benziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOLDİNG BREATH © taekook
Novela JuvenilKim Taehyung, sen benden annenin intikamını aldın. Ensest değildir. Yaş farkı, semetae-ukekook, öğretmen-öğrenci, açık ve ağır cinsellik sahnelerine dayanır. Bu bilgilere dikkat ederek okuyunuz lütfen.