Kirli hayat.
Kirli dokunuş.
Her şey ona şuanda o kadar kirli gelmişti ki gözlerini kaldırıp aynadaki aksine baktı. Kocasının kendisini aldatmadığını biliyordu. Kocası ona deli gibi âşıktı. Kocası yaptığı iş için çok fazla göz önünde bulunuyordu ve etrafında bir ton kız olmasına neden oluyordu. Çıkan dedikodular, yazılan yazılar ve gelen mesajlar… Artık canına tak etmişti. Buna bir dur demesi gerekiyordu. Kendisi de işi gereği göz önündeydi. Ama onun adında öyle haberler çıkmıyordu. Bu işte bir şey vardı!
Öfkeyle yatak odasına döndü ve yatakta kitap okuyan kocasının elindeki kitabı alıp göğsüne fırlattı. Sertçe adamın göğsüne çarpan kitap ses çıkararak yere düştü.
“Neler oluyor?” diye sordu adam şaşkın ses tonuyla. “Buda neydi böyle?”
“Artık bıktım!” diye bağırdı kadın. Ellerini saçlarına hapsetmiş yatak odasındaki boş alanda volta atıyordu. “Bu tür şeylere katlanmak canıma tak etti! Senden, işinden ve sorumsuzluklarından bıktım artık! Duyuyor musun, bıktım!”
Adam üstündeki ince örtüyü çekip yataktan çıktı ve kadının kollarından tutup kendine çekti. Ama kadın hızla onu göğsünden ittirip kollarının arasından çıktı. “Yine başlama, lütfen, hayatım! Asılsız haberlerle kavga etmeyeceğimize dair birbirimize söz vermiştik!”
Kadın kafasını hızla iki yana salladı. Sonra işaret parmağını adama doğrulttu. “Artık içimdeki şüpheye karşı koyamıyorum. Evliliğimizi mahvettin sen! Söyle bana, her kıza aynı kelimelerimi söylüyorsun! Kendini ne sanıyorsun sen?”
Adam gözlerini devirip burnundan soludu. “Çıldırmışsın sen!” dolabın kapısını hızla açıp içinden bir bluz alıp kafasından geçirip giydi. “Sakinleştiğinde ararsın! Senin delirmiş hallerinden yoruldum, usandım! Çünkü mantıklı düşünemiyorsun. Benimde ne dediğimi algılamak yerine başka bir taraflara götürüyorsun!”
Kadın çıldırmış gibi koşup sırtını kapıya yasladı. “Gitmeyeceksin!” diye bağırdı. Bağırırken boğazındaki damarları şişiyordu. “Gidemezsin! Sırada hangi kız var? Şimdi kimin yatağına koşturuyorsun sen!”
Adam yüzünü ovuşturup yorgun gözlerini kadına dikti. “Çekil önümden! Kalbini kırmak istemiyorum! Çünkü senin aksine ben evliliğimiz için hala uğraşıyorum!”
Kadın isterik bir kahkaha attı. Üstündeki beyaz dantelli geceliğiyle ne kadar güzel ve narin görünse de hareketleri elleri kolları bağlanmış delininki kadar sarsaktı. “Uğraşıyormuş! Beni aldatarak uğraşıyorsun! Aman ne kadar da güzel!”
“YETER!” adam kadının yüzünü iki elinin arasına alıp dudaklarından yumuşak, şefkatli ve aşk dolu dokunuşlarla öpmeye başladı. “Seni seviyorum! Kimseyle seni aldat-” yüzüne gelen kavurucu tokatla sustu. Yüzüne aldığı o darbe kafasını yana çevirmişti. Gözlerini kıstı. Çenesi kasıldı. Bunca zamandır evliliği için elinden gelen her şeyi yapmıştı. Çıkan dedikodular aksine bir kez bile ona ihanet etmemişti. Bir başka kadına dokunmayı bırak göz ucuyla bile bakmamıştı. Yaşadığı şeylerde bu yüzden ağrına gidiyordu. Yapmadığı şey yüzünden gördüğü muamele canını sıkıyordu. Şimdi derhal buradan çıkıp uzaklaşması gerekiyordu. DERHAL!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Sev!
Romance"Dün senin en sevdiğin yemeğe kadar öğrendim, ama hala adını bilmiyorum." omuz silkip yavaşça gözlerini bana çevirdi. "Gerek yok. Zaten bir daha karşılaşacağımızı sanmıyorum." Dedi. Ama bu anında suratımı düşürdüğü için bakışlarımı ondan kaçırıp de...