4. Kapitola

19 2 0
                                    

Keď dorazila domov, Miša už sedela pri telke s otvoreným vínom.
,,Neseď tam a obleč sa! Musíme ísť na nákup, za hodinu je tu Tom, dnes bude párty," kričala od dverí Sandra.
Miša sa na viac podrobností ani nepýtala, vzala na seba mikinu a vybrali sa do Tesca, ktoré mali oproti bytu. Nakúpili zásoby ginu a tonicu, nejaké chipsy a tyčinky a vzali syry a klobásky na obložený tanier.
Všetko bleskovo nachystali a začali sa pripravovať na večer. Miša, ktorá mala skúsenosti zo študentských čias ako barmanka, im namiešala poriadne silné gin&tonicy a Sandra zatiaľ naladila warm-up playlist do reprákov.

Obe dievčatá celé tínedžerské roky strávili sledovaním rôznych blogov a make up tutoriálov, takže líčenie mali v malíčku a trvalo im vždy len chvíľu. Obe si najradšej zvýrazňovali oči, keďže obe ich mali veľké a výrazné. Zvolili svetlohnedé očné tiene a orámovali si oči očnou linkou. Miša si nalepila aj umelé mihalnice, Sandra ich však nepotrebovala, stačilo jej pár vrstiev špirály. Sandra sa rozhodla pre svetlorúžový rúž, ten jej sedel najviac. Miša zvolila červený, ktorý dodal jej už tak bielym zubom ešte belší odtieň.
Miša si vlasy vyčesala do vysokého, ulízaného drdolu. Sandra si ich začesala dozadu a nechala voľne padať na odhalený chrbát. Vzala si na seba čierne minišaty s odhaleným chrbtom a vysoké čierne lodičky. Tento outfit na party milovala.
Miša zvolila červený croptop a čiernu koženú sukňu. Obula si tiež topánky na podpätku.

Akurát, keď sa dievčatá obliekli a chystali si pripraviť druhý drink, pri dverách im zazvonil Tom, oblečený v čiernej, ľahkej košeli s farebnými kvetmi a bielych gatiach. V ruke držal ďalší gin.
,,Wuhuuuuu dnes to vidím na poriadnu párty!! No že, rýchlo mi tam lejte ten drink!"
Miša rýchlo pripravila drinky a presunuli sa do obývačky, kde predniesla prípitok:
,,Náš posledný, spoločný večer toto leto, ktoré ani nezačalo ale cítim v kostiach že by bolo úžasné! Nech sa darí našej úspešnej Sandre a po skončení stáže vymyslíme skvelú dovolenku! Budeš nám chýbať! Na Sandru!"
,,NA SANDRU!"
,,Aj vy mi budete chýbať, tak do dna!" a z chuti sa všetci napili ružového drinku.

,,Miša, čo včera vôbec rande? Ako si dopadla?" spomenula si Sandra, že nemali čas túto tému s kamarátkou ešte prebrať.
Tom zbystril pozornosť: ,,Aké rande? Ukáž, okamžite ho potrebujem vidieť."
Miša otvorila Tinder a ukázala im staršieho chlapa.
,,Ten má tak 50 rokov, nie?" zhíkol Tom.
,,Má 48, ale naživo vyzerá mladšie. Je poriadne za vodou. Prišiel na SUV Porsche a vzal ma k Polreichovi do Nextu."
,,Ako si sa k nemu vôbec dostala?" Sandra bola prekvapená tým čo počula a videla. Jej kamarátka mala rôzne zaujímavé príbehy z internetovej zoznamky, ale s chlapom, ktorý bol vo veku ich rodičov ešte nerandila.
,,Chcela som skúsiť niečo iné. S tými v našom veku je to stále o tom istom. Po prvom rande už ghostujú."
,,Ghost-čo?" Sandra tomu poriadne nerozumela.
Tom prevrátil oči: ,,Panebože, ako ty chceš ísť do sveta? Ghosting znamená že sa ti neozývajú a zmiznú ako duch. Pokračuj, som napätý ako guma na trenkách toho pána včera keď si oproti nemu sedela."
,,Takže nastavila som si hranicu do 50 rokov a Ondro mi vyskočil ako prvá zhoda, tak som sa rozhodla dať tomu šancu. Vlastní ten eshop, kde si objednávame spodné prádlo," pozrela Miša na Sandru, ktorej skoro vypadli oči z jamok, ,,bol veľmi milý a je vidieť že sa o seba stará. Vyzeral naživo tak na 40. A prekvapivo, vypýtal si hneď moje číslo keď ma vyhodil pred domom a už plánuje ďalšie stretnutie." Miša očervenela a Sandra s Tomom od nadšenia zatlieskali.
,,Napime sa na to, že si si nabalila fotríka."
,,Doslova fotríka, má 15 ročnú dcéru."
Kamaráti sa zabávali a keď vypili jeden gin, rozhodli sa, že sa presunú do centra mesta, kde to žilo najviac.

,,Nemáte chuť zájsť do Ruže?" prehodila Sandra keď boli na ceste. Ruža bol najväčší podnik v Dlouhej a hrali tam vždy komerčné hity. Bol vždy plný turistov, ale s priaznivými cenami.
,,Ja by som dal tour de bar, čo hovoríte? Polhodina všade? Nech si to užijeme poriadne. V Anglicku takéto bary mať nebudeš."
Dievčatá nadšene prikývli.

Kamaráti sa zabávali až do skorých ranných hodín. Dievčatá dorazili domov nad ránom, poriadne posilnené alkoholom. Vysoká škola ich vytrénovala, že je dôležité si dať pred spaním aspoň pohár vody, ibalgin a studenú sprchu, ktorú je potrebné zopakovať aj ráno a opica je omnoho príjemnejšia.
A tak previedli svoj rituál, odmaľovali sa a vybrali do postelí s obavami z ďalšieho rána.

Každá je princeznouWhere stories live. Discover now