Keď Sandra s Jamesom dorazili domov, jeho dobrá nálada sa vytratila a opäť sa tváril ako pacient a nechal sa obskakovať.
,,Nerobíš to náhodou schválne?" posmešne sa ho opýtala Sandra.
,,Asi potrebujem dovolenku. Neuveriteľné, že je konečne koniec. Táto sezóna mi prišla nekonečná," povzdychol.
,,Prečo?"
,,Hral som naplno každý zápas, hrať priemerne hodinu trikrát do týždňa nie je nič príjemné."
Sandru táto veta vnútorne trochu naštvala, no nič na sebe nedala poznať. Skutočne sa sťažuje na to, že si pár hodín do týždňa kopne do lopty a berie za to toľké peniaze? Niektorí ľudia makajú 12 hodín denne pri páse a nezarobia ročne toľko, čo on má za týždeň. Mlčky odišla do kúpeľne, kde sa odlíčila a pripravila na noc.,,Naštval som ťa niečím?" spýtal sa jej, keď vyšla z kúpeľne.
,,Nie, prečo si to myslíš?"
,,Si nejak ztíchla a odišla bez slova preč," pozrel sa na ňu podozrievavo.
,,A čo ti mám na to povedať?" odsekla mu to trošku viac naštvane ako chcela.
Aj Jamesa to prekvapilo a tak to radšej nerozoberal.
,,Chalani dnes idú do Diamondu, chceš ísť tiež?" zmenil rýchlo tému.
,,Ja zajtra ráno pracujem, už som sa odlíčila, ale samozrejme ak chceš ísť ja ti nebudem brániť. Ale vieš čo ti povedal doktor," poučila ho.
,,Máš pravdu. Ale možno pôjdem na chvíľku, ak to nevadí."
,,Vôbec, zabav sa a uži si to. Sú to predsa Vaše oslavy."Keď James odišiel, Sandra si ľahla na gauč a otvorila Facebook. Okamžite na ňu vyskočila jej fotka z osláv titulu s Jamesom a s popiskom: "Objavili sme novú priateľku anglického reprezentanta Jamesa Brooksa. Sandra Nael, slovenka, ktorá podľa našich informácií prišla do Anglicka priamo za Jamesom. Viac sa dozviete v našich novinách už zajtra."
Sandra sa rozosmiala. To boli teda veľmi dobré informácie, škoda, že si tento bulvárny plátok nebude môcť zajtra kúpiť, no okamžite poslala Miši odkaz.
Dúfam, že zajtra ráno nabehneš do novinového stánku :)Tá jej okamžite odpísala:
Práve som ti to chcela poslať. Hneď ráno tam bežím, a otapetujem nám tým WC. Kde máme v Prahe novinový stánok? To ešte existuje? :)Sandra premýšľala, ako sa české média mohli dozvedieť, že chodí s nejakým futbalistom. Veď trištvrte národa ani nevie, kto tento reprezentant je. Ona sama ani nepozná mená ľudí, ktorí reprezentujú jej rodnú krajinu. Prečo by niekoho zaujímala informácia, že slovenka randí s nejakým reprezentantom inej krajiny.
Ľudia v komentároch premýšľali rovnako. Tretina komentárov osočovala priamo bulvár, že čo je to za informácia. Druhá tretina osočovala Sandru, čo si to vôbec dovolila a podobne a posledná tretina, zjavne poznala Jamesa a tak im tam gratulovali a priali všetko dobré.Keď sa uložila do postele bola takmer polnoc. James sa jej neozval, takže sa asi dobre bavil. Sandra okamžite zaspala.
Zobudila sa na buchot, ktorý vychádzal z chodby. Vyšla zo spálne a rozsvietila. James dorazil domov, no vyzeral ešte horšie ako keď sa vrátil v sobotu z nemocnice. Obväz na hlave mal na krivo a krv mu na neho presiakla. Ledva stál na nohách, takže koniec sezóny oslávil úspešne.
,,Preboha, to ako vyzeráš?" pomohla mu sa vyzuť a vyzliecť a odprevadila ho do postele. Snažila sa nájsť niekde aspoň nejakú gázu a obväz, no nikde nič nemali.
,,Neboj sa, dokino je na ceste," bľabotal James.
,Dúfam, že s Vami neoslavoval,' pomyslela si v duchu.
O chvíľku pri dverách zvonil ten istý doktor, ktorý bol za Jamesom včera. Vyzeral rozospato, ustarostene, no tiež bolo vidieť že je naštvaný.
,,Povedal som ti, že opatrne. Nečakal som však, že o piatej ráno ti prídem prešívať hlavu. Povedal som ti, že zajtra si môžeš dať obväz dole. Takto ho budeš mať na hlave ďalšie dva dni, dúfam, že si spokojný," nadával Jamesovi, no ten bol úplne v inom svete a nevnímal ho.Doktor prešil Jamesovi hlavu a nechal ho odpočívať v posteli. Sandra sa na to nemohla pozerať a tak ležala na gauči. Keďže už bolo takmer pol šiestej ráno a vonku začínalo svitať, vedela, že za chvíľu by musela vstávať a tak sa už ani nesnažila zaspať. Prechádzala sociálne siete a keď doktor vyšiel, obrátil sa na ňu.
,,Tu má tabletky na bolesť, ale keďže dnes vypil asi celý Manchester, dajte mu ich až zajtra večer."
Prikývla.
,,Nechám Vám tu aj nejaké obväzy ak by mu to zase presakovalo. Teraz bude aj tak spať."
,,Nemá na výber, za chvíľu idem do práce, takže mu s tým aj tak moc nepomôžem," zasmiala sa.Keď doktor odišiel, Sandra potichu vošla do kúpeľne, kde sa namaľovala a učesala. Vzala si veci a ešte si sadla na gauč. Dnes bude v práci ešte skôr ako upratovačka. Keď o pol ôsmej dorazila, André už sedel na svojom mieste. Vyzeral zničene. Mal obrovské kruhy pod očami a vlasy strapaté.
,,Ty čo tu robíš?" prekvapene sa na neho pozrela
,,A čo tu robíš ty?" začal sa smiať.
YOU ARE READING
Každá je princeznou
RomancePrinceznou chce byť každé dievča už od malička. Každá sa ňou môže stať. Zistí to aj Sandra, ktorú čaká najlepšie leto v živote, ktoré sa premení na rozprávku. Bude mať však šťastný koniec?