24. Kapitola

13 2 0
                                    

James tam bol v sprievode svojich rodičov. Keď videl, ako schádza Sandra po schodoch zamával jej a s úsmevom jej dobehol na proti.
,,Som rád, že si prišla," objal Sandru a obrátil sa k Andrému, ktorý civel na všetko s otvorenými ústami, ,,teší ma James."
,,André, som Sandrin kolega, gratulujem! Skvelý druhý polčas," podal mu ruku a zhodnotil to ako pravý futbalový fanúšik.
,,Diky, večer kľudne doraz aj ty, prídeš zlato však?" chytil Sandru okolo pása. Tá od prekvapenia ťažko hľadala slová.
,,Páni!! Jedna medaila na krku a už ti nevadí, že nás spolu každý uvidí?" doberala si ho a poťažkala mu medailu. Ten jej ju zavesil na krk.
,,Ale ja som nikdy nepovedal že mi to vadí. Je to pre tvoje dobro. Chcem ale, aby si tento úspech so mnou oslávila. Takže nejaké zábery pravdepodobne budú. Na druhú stranu čím skôr tým lepšie," žmurkol na ňu.

Všetci traja sa odfotili a pohárom, a keď si spravila Sandra s Jamesom samostatnú fotku, André len pobavene prehodil: ,,Ideálna titulka do novín."
Zrazu k ním pribehol malý chlapec v celom tímovom úbore s číslom 19 a menom Axel a začal kričať na Jamesa:
,,Pozri čo som sa naučil," a hodil sa z celej sily na kolená.
,,Takto sa to robí, tvoj tatko to poriadne nevie," ukázal mu poriadne James, ako sa má kĺzať po nohách.
Sandra a André sa zasmiali keď si malý robil stále po svojom. Zrazu k nim pristúpila drobná blondínka a nesmelo prehodila.
,,Človek mu to nevysvetlí, ale doma bude večer v sprche revať keď mu budem umývať tie odreté kolená."
,,Takže ten patrí k tebe?" spýtala sa so záujmom Sandra. Keď si však všimla, že ma dievčina rovnaké číslo dresu s meno Mia, usúdila že asi áno.
,,Rozmýšľam, či sa mám priznať. Ak nespravil žiadny prúser tak áno, ak je nejaký problém tak nie, tam má tatka," ukázala na hráča, ktorý práve zdvíhal nad hlavu pohár a nechal sa fotiť. Tiež mal na drese číslo 19, ,,som Mia, teší ma."
,,Ja som Sandra," podali si ruky.
,,A ja André."
,,Ste tu s Jamesom?"
,,Tak nejak," zasmiali sa obaja.
,,Wau, tak to musíte byť výnimoční, väčšinou tu máva len rodičov, no a jeho bývalá priateľka sem vlastne tiež chodila, ale neviem jak moc to je vhodné pred Vami rozoberať," uprene sa zahľadela na Sandru, ako keby čakala nejakú trápnu situáciu. Tej to však bolo jedno a nič nepovedala.
,,Axel, poď ideme sa odfotiť s tatom," zakričala na malého chlapca, ktorý okamžite pribehol, ,,tak sa zatiaľ majte."

,,Čo Vám nakecala?" spýtal sa James keď prišiel späť.
,,Že si tu vodíš ženské," žartovala Sandra.
,,Never jej, je to najväčšia klebetnica," zasmial sa James, keď ho zo zadu niekto oblial šampanským.
,,Ty si tu na sucho, kamarát," pristúpil k nemu hráč, ktorý mal na drese číslo 33, ,,a vy tiež!" Podal im fľašku so šampanským aby sa napili.
,,Ja som Sebastian, teší ma."
Obaja sa mu predstavili a odpili si zo šampusu.
,,My už pôjdeme, aby si sa mohol venovať aj rodičom," prehlásila Sandra, keď videla ako sa jeho rodičia diplomaticky bavia s nejakým starším manželským párom, no kútikom oka na nich zazerajú.
,,Jasne, tak večer sa dúfam s oboma vidím. O 9 Vás vyzdvihnem pred tvojim bytom," Sandru objal a s Andrém si podal ruku.

Vybrali sa domov a Sandra sa cítila ako v rozprávke. Bola to strhujúca atmosféra, ktorá však pokračovala aj pred štadiónom. Na pódiu bol koncert a pod pódiom prebiehali rôzne súťaže. Chvíľu sa tam zastavili, každý si dal po jednom pive a vybrali sa domov, pripraviť na party.

Pripravili si gin s tonicom a objednali pizzu.
,,Wau, stále tomu nemôžem uveriť," začala Sandra a zvalila sa na gauč.
,,Ani ja, toto mi nikto z mojej rodiny neuverí, ešteže mám fotky ako dôkaz," a už rozposielal fotky do rodinného chatu.
,,Narážala som na to, ako ma chytil okolo pása pred všetkými."
,,Áno, aj to je veľký zvrat, som zvedavý čo prinesie dnešný večer, ale aj tak už vidím tie články zajtra v novinách."
Sandra prevrátila oči. Tiež vedela čo ju čaká. Jediné, čoho sa desila boli nenávistné komentáre na internete. Vedela, že ľudia pod rúškom anonymity dokážu povedať slová, ktoré by nikdy do očí nepovedali.

Večer sa rozhodla obliecť si čierne šaty s odhaleným chrbtom a jemnými trblietkami. Zvolila k nim strieborné šperky a vysoké strieborné sandále. Pery si natrela červeným rúžom a vlasy si nechala voľne padať na chrbát.
André zvolil voľné, biele oblekové nohavice ku kotníkom a čiernu košeľu, ktorá bola v skutočnosti jednou zo Sandriných blúzok a ktorú našiel v jej šatníku. Na nohy si obul mokasíny. Jeho sexuálna orientácia z neho kričala na kilometre.

Chvíľku pred deviatou jej zavolal James, že už je dole. Zišli pred vchod, no Sandra nikde nevidela jeho auto. Len malý mikrobus, ktorý stál na parkovisku.
,,To nieje možné, uštipni ma," pišťal André.
James vyšiel z minibusu, oblečený v čiernych rifliach a bielom tričku.
,,Poďte dnu, tu máme náš skromný bar," ukázal na bar kde sa nachádzalo viacero druhov alkoholu, ,,môžete si vybrať čo si dáte."
Obaja si zvolili gin s tonicom, ktorý pil aj James.
V mikrobuse sedelo viacero hráčov, pravdepodobne tiež s partnerkami.
,,Toto je Sandra a André," predstavil ich hromadne všetkým a začal vymenovávať všetkých prítomných.
,,Už nekecaj a pripime si na Sandru a Andrého," zdvihol pohár jeden z chlapov-  útly a nevýrazný.
,,Skôr na Váš úspech," predniesol so smiechom André a všetci si poriadne ťukli, keď sa mikrobus ako na povel pohol.

Každá je princeznouWhere stories live. Discover now