50. kapitola

16 2 0
                                    

Sandra sa stala oficiálne členkou spoločnosti Accai. Najprv správu oznámila rodičom, ktorí sa potešili a okamžite si naplánovali výlet do Manchestru. Miša bola síce smutná, ale rovnako to kamarátke priala. André žiaril šťastím a začal plánovať, čo všetko ich čaká a kam všade môžu zájsť.
,,A nechcel by si sa ku mne nasťahovať?" spýtala sa ho zrazu Sandra.
,,Ako to myslíš?" prekvapene sa zatváril.
,,Tak firma mi prestala platiť byt, v ktorom môžem ostať ale sama ho neutiahnem," mykla plecami, no André ju objal.
,,Súhlasím, áno, beriem!"
,,Tak to by sme mali jeden problém vyriešený," zamumla si sama pre seba.

James ju vyzdvihol z práce, ešte netušil, ako sa Sandra rozhodla a že či nie je na neho naštvaná. Sadla si do auta s vážnou tvárou a dala mu letmú pusu.
,,Aj keď zjavne nerád preberáš veci, je tu jedna vec ktorú musíme prebrať," zahľadela sa na neho s vážnou tvárou.
,,Prosím, prepáč mi za to čo som povedal. Ja som to tak nemyslel," ospravedlňoval sa jej a Sandrina tvár sa pomaly premenila na úsmev.
,,Dnes som podpísala zmluvu a ostávam v Manchestri!" zvolala a James ju objal a pobozkal.
,,To je úžasná správa!" potešil sa.

,,Keďže mi však firma prestala platiť byt, no ostať v ňom môžem, rozhodli sme sa s Andrém nasťahovať spoločne."
,,Tak to som fakt nečakal, že sa nasťahuješ s kamarátom radšej ako so mnou," vyčítavo sa na ňu pozrel a ona sa na neho nechápavo pozrela.
,,Chceš sa ku mne oficiálne nasťahovať?" spýtal sa jej s úsmevom na tvári, ,,byt mi je už aj tak malý, kľudne sa môžeme pozrieť po niečom väčšom. A ak ti ide toľko o kamarátove blaho, môže sa nasťahovať do tohto bytu."
Sandra neverila svojim ušiam. Bol toto najlepší deň jej života?
,,Ja nemám slov. Prosím uštipni ma, že sa mi nesníva," nastavila mu ruku, no James jej prehrabol vlas a nežne ju pobozkal.
,,Ľúbim ťa," pošepkala mu medzi bozkami, ,,teším sa na spoločné bývanie."
,,Aj ja teba ľúbim, poďme to osláviť."

James vyšiel z mesta a vydal sa smerom do Londýna.
,,Kam ideme?" prekvapivo sa ho spýtala.
,,To je prekvapenie."
Skutočne dorazili do Londýna, kde James zastavil pred jedným z mrakodrapov. Vyviezli sa výťahom na najvyššie poschodie a vstúpili do nádherne osvetlenej, modernej reštaurácie s výhľadom na celý Londýn ponorený v tme. Objednali si degustačné menu zložené z výbornej krevety, syrového tanieru, steaku a sladkého dezertu. Jedlo bolo vynikajúce a atmosféra romantická. Sandra sa cítila doslova ako v oblakoch.
Domov dorazili nad ránom a rovno zaspali.

Každá je princeznouWhere stories live. Discover now