35. Kapitola

14 2 0
                                    

,,O piatej ráno sa ku mne dobíjal opitý exot," začala dramaticky Sandra, ,,aby toho nebolo málo, prišiel s krvavou hlavou, natrhlým tričkom a uvidíme, s čím ešte prekvapí."
,,Počkaj, čo?" André z rána nechápal jej sarkazmus.
,,James po oslavách večer šiel ešte pokračovať do mesta so spoluhráčmi. Vrátil sa ráno o piatej ale v strašnom stave. To som nečakala teda vôbec. Ledva stál na nohách, zaujímalo by ma ako si otvoril vôbec dvere...Každopádne, vošiel do chodby, ani vyzuť sa nevedel. Musela som mu pomôcť sa vyzliecť, pretože si sám natrhol tričko keď sa o to snažil. Ten jeho obväz na hlave bol celý od krvi. O piatej ráno k nám prišiel doktor zašiť mu hlavu!"
,,Preboha a ty si sa na to pozerala? To by som mal teda strašné ráno, keby vidím ako niekomu predo mnou šijú hlavu," znechutene na ňu pozrel André.
,,Mne prišlo zle už len keď som videla krv na obväze," so smiechom pripustila, ,,takže som na túto operáciu radšej vyšla von. Doktor mu dal nejaké tabletky, ktoré mu mám dať až večer kvôli alkoholu. A obväz si ponosí ešte dva dni," prevrátila oči.
,,Neviem či ťa mám ľutovať, akú máš smolu, že si nabalíš týždeň dozadu futbalistu a už sa o neho a jeho zranenie hneď aj musíš starať, alebo ti to mám len závidieť, že máš futbalistu," zasmial sa André a Sandra len pokrčila plecami.

,,A čo je teda tvoj príbeh?" spýtala sa Sandra, keď si s Andrém priniesli čerstvú kávu.
,,Takže, včera po oslavách, keď som odchádzal domov, ma v dave oslovil jeden krásavec. Spoznal ma z nejakých fotiek z tej party, čo sme boli a že ma sleduje aj na instagrame," vzal André mobil do ruky a ukázal Sandre vyšportovaného, krásavca. Mal hnedé, husté vlasy- takmer na každej fotke mal oblek a človek by dokázal do jeho hnedých očí hľadieť hodiny, ,,no, takže...dali sme sa do reči a šli sme sa prejsť. Všade bolo plno ľudí, tak sme zašli do Coole baru. Boli sme tam asi do polnoci, keď sme stretli jedného jeho kamaráta, ktorý sa pridal k nám. Bol to starší, menší chlap, prišlo mi, podľa prízvuku, že je z východnej Európy. Takže všetci traja sme sa presunuli do Cross Clubu. Strašný pajzel, ako fakt. Boli sme tam asi do tretej, keď ma krásavec pozval k nemu domov. Na čo som protestoval, že musím ísť ráno do kanclu a nemôžem tam ísť v drese. Mimochodom, predstav si mňa chodiť po kluboch v tom drese a outfite, čo som mal včera. Takže asi tak dobrý bol ten Cross Club, keď ma do neho pustili," Sandra sa rozosmiala. Bola pravda, že André bol včera v poriadne športovom outfite, takže chodiť ho takto po kluboch si nevedela predstaviť, keďže bol vždy poriadne vyobliekaný.
,,Keďže som nechcel ísť ku krásavcovi domov," pokračoval, ,,tak ten starší navrhol, že čo keby sme išli všetci ešte ku mne na drink. A vieš ako to mám, ak som v nálade, netreba mi hovoriť dvakrát. Išli sme teda ku mne. Nekonal sa však žiadny drink ale poriadne orgie!" chytil sa André za hlavu a Sandra na neho tupo civela.
,,Ja neviem, či chcem vedieť ako to dopadlo. To fakt boli na teba dvaja naraz?" na sucho prehodila.
,,To by bol asi ešte ten lepší prípad," André bol červený určite až na zadku, ,,začal som sa bozkávať s tým krásavcom mladým a ten starší nás len pozoroval. Ale, keď začalo dochádzať k najlepšiemu, starý vytiahol kameru a začal nás točiť. A najlepšie bolo, že ja debil som sa tváril ako pornohviezda a vôbec sa nehanbil a predvádzal sa tam."
Sandra zabudla zatvoriť ústa. Asi 5 sekúnd na neho len tak civela.
,,Počkaj, ale tak to video vymazal nie?" spýtala sa neveriacky, sama však vedela, že to je hlúpa otázka.
André potriasol ramenami: ,,Ja vôbec neviem. Keď bolo po všetkom, rýchlo sa obaja zbalili a odišli. Písal som krásavcovi na instagrame, tak uvidíme, či sa ozve."
,,Tak snáď ťa neobjavíme na nejakej východoeurópskej webstranke na predaj alebo tak," snažila sa zľahčiť situáciu, aj keď vedela ako moc seriózna je. Toto určite nebola sranda. André mohol aktuálne kolovať kdekoľvek.
,,Dnes večer prejdem všetky stránky kde by to video mohlo byť," dodal šeptom, keď do kancelárie začali pomaly prichádzať kolegovia.

Každá je princeznouTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon