20. Kapitola

11 2 0
                                    

Keď Sandra dorazila do práce, na recepcii ju okrem Abby čakal aj André. Keď prišla, privítal ju od neho potlesk. Spýtavo zdvihla obočie.
,,Čo to predvádzaš?"
,,Poďme, okamžite do kuchynky! Ani jeden detail nevynechaj."
Vošli do kuchynky, kde práve raňajkovala nejaká žena z iného oddelenia.
,,Chceli by sme mať súkromie," s krikom sa na ňu oboril André. Sandra na neho vyčítavo pozrela.
,,Prepáč, môžeme mať súkromie," opravil sa prívetivejším tónom.
,,Tak vidíš, že sa to dá aj normálne," vzala si svoj jogurt a odišla z kuchynky. André za ňou ešte vystrúhal grimasu a pozrel s nádejou na Sandru.

Sandra mu vyrozprávala celý večer do detailu.
,,...spýtal sa ma, či prídem na zápas cez víkend a vraj zoženie viac lístkov..."
,,..a ty tam pôjdeš?" skočil jej do reči.
,,Nechaj ma dohovoriť. Ak mi dá lístky prečo nie. Kvôli nemu aj na kraj sveta, bol úžasný. Fakt som ho odhadla veľmi zle. Dokonca počkal, kým som zašla do vchodu. A nečakala som, že sa s ním bude dať porozprávať ako s normálnym človekom. A bola aj pusa."
André zhíkol a zakryl si ústa.
,,Kľud. Nemá len dokonalý úsmev ale aj pery," zasnívala sa Sandra, ,,a počkaj ešte, keď budeš počuť najväčší gól večera..."
,,Ja žasnem stále viac a viac...neviem, čo viac prísť môže."
,,V sobotu ma pozval po zápase s nimi na party," víťazoslavne predniesla.
,,Kto je "s nimi"?"
,,No predsa celý jeho tím."
,,Na to si ale kývnuť nemohla, že nie?"
,,No začiatku som sa zdráhala, ale po tom bozku by som mu kývla na všetko."
André zase zhíkol a zakryl si ústa
,,Panebože, ak to neprestaneš robiť tak ti už nič nepoviem," vyčítavo na neho pozrela.
,,Ja som v šoku. Tebe stačí fakt málo. Ja by som veru naťahoval dlhšie. Wau. Ozval sa ti už?"
,,Ešte nie," povedala sklamane.
,,Pravdepodobne spí, len my dvaja sme magori, ktorí chodia do práce na ôsmu," objal ju utešujúco.
Sandra prikývla a snažila sa zakryť to sklamanie.

Celý deň v práci čakala na správu od Jamesa, no vôbec sa neozýval.
,,Stále sa neozval, to je zvláštne nie?"
,,Neboj sa, keby sa mu niečo stalo už by si o tom niekde čítala."
,,Myslíš, že mu nebolo tak dobre, ako tvrdil?"
,,Neviem, ja mám iné myslenie ako tvoji chlapi."
,,Ozaj, nepovedal si mi čo tvoje rande."
André pri zmienke o jeho rande ožil. Všetko Sandre porozprával a zjavne rovnako ako ona, prežil veľmi pekný večer. Dokonca bol z toho taký nadšený, že povedal, že zvažuje ďalšie stretko, čo bol vzhľadom na jeho príbehy veľký úspech.

Sandra sa po práci rozhodla prejsť do centra Manchestru. Prešla sa okolo knižnice a zastavila sa pri fontáne, kde si užívala slnečné lúče a pozorovala ľudí v okolí. Deti pobehovali okolo, turisti sa vyfocovali. Mohla by si spraviť výlet do Londýna, napadlo ju. Bude na to musieť presvedčiť Andrého.
V tom ju však z myšlienok vyrušil zvoniaci telefón a prichádzajúci videohovor na instagrame od Jamesa. Asi omyl, povedala si a dala mobil späť do kabelky. Keď zvonenie prestalo a začalo znovu, začal na ňu starší manželský pár na vedľajšej lavičke krivo pozerať.
Bolo to zvláštne, no zdvihla to. Namiesto Jamesovej tváre však videla seba, sediacu na lavičke. Pozrela sa jeho smerom a zbadala jeho čierne auto. Usmieval sa za volantom a mával jej. Zdvihla sa a vybrala sa smerom k nemu.

,,Čakáš na niekoho?" privítal ju s úsmevom.
,,Na tvoju odpoveď," povedala ironicky, čím ho pobavila.
,,Prepáč, ten Instagram je problém keď tam mám veľa správ vždy."
,,To bol ale tvoj nápad, aby sme si písali tam," prehodila vyčítavo.
,,Máš pravdu som debil. Už druhý kiks, ktorý som si pri tebe dovolil," nevinne zdvihol ruky.
,,No, máš čo robiť aby si si to vyžehlil."
,,Chceš zájsť niekam na večeru?" spýtal sa už vyparkovaval z miesta, ,,mimochodom, poznač si moje telefónne číslo, to bude najjednoduchšie."
Sandra si zapísala jeho číslo a svoje mu uložila do mobilu.
,,Som zvedavá, čo to bude za výhovorku najbližšie," prehodila si sama pre seba v slovenčine.
,,Prosím?" James vyzeral zmätene.
,,Nič," nevinne sa usmiala, ,,čo si robil v centre?"
,,Ale bol som odniesť sestre nejaké veci pre jej deti," v momente sa však zarazil, ,,to vyznelo blbo, ale fakt tu mám sestru, pracuje v Primarku."
,,Prekvapivo, toto ti verím viac, ako to, že si neodpísal preto, že máš veľa správ," odpovedala mu Sandra a James sa zatváril ublížene.

Odviezol ju k Nando's, kde si dala kuracie stehná a on kuracie krídelká. Opäť si vzali jedlo k sebe do auta, no tentokrát James vyrazil smerom von z mesta. Doviezol ju k lesu za mestom.
,,To ma tu chceš zabiť?" spýtala sa Sandra keď zastavil na lúke.
,,Za tie kecy to za chvíľu príde," dodal s úsmevom a Sandra sa zatvárila ublížene, no brala to skôr ako lichôtku. Iróniu a sarkazmus milovala a ten kto ju nezvládal, s tým by žiť nedokázala. Preto vždy vedela od začiatku roztriediť, s kým sa jej oplatí stretávať.
,,Vedela som, že si rovnaký ako ostatní a nezvládneš to," touto vetou mu však rozrazila ego čo bolo na ňom okamžite vidieť.
,,Nezabudni, že ťa tu mám v hrsti," vystúpil z auta a otvoril jej dvere.
,,Tým by som si taká istá nebola," vzala mu podávanú ruku a vystúpila z auta.

Každá je princeznouWhere stories live. Discover now