7. Kapitola

17 1 0
                                    

Keď sa ráno Sandra prebudila, stretla sa s krutou realitou prázdnej chladničky.
,To nevadí, aj tak by som na lekársku prehliadku mala ísť na lačno. Potom si nakúpim,' pomyslela si v duchu. Včera, keď jej John ukazoval okolie, si všimla, že o ulicu ďalej bol supermarket. Bude si tam musieť poriadne nakúpiť, včera mala dosť práce večer s vybaľovaním.
Keď si umyla zuby, na oči si naniesla len špirálu a vlasy si zaplietla do vrkoču. Obliekla si džínsy a biele tielko, na ktoré si prehodila rifľovú bundu.

O pol ôsmej jej zazvonil pri dverách John. Znovu bol oblečený v saku a na perách mu žiaril úsmev.
,,Dobré ráno, dúfam, že si sa dobre vyspala. Dnes ťa vezmem okrem lekárskej prehliadky aj na centrálu, aby si aspoň videla, kde budeš pracovať. Dúfam, že si pila dostatočne, čaká ťa odber krvi."
,,Nenávidím to," Sandra sa zdesila. Odbery krvi niesla veľmi ťažko, vždx pri nich omdlievala. Oblial ju horúci pot a bola rada, že zvolila tielko, pretože vedela, že by mala mapy pod pazuchami už teraz.

Keď dorazili do nemocnice, Sandra už bola biela ako stena.
,,Si v poriadku?" vystrašene na ňu pozrel John.
,,Odbery mi nerobia dobre. Som z nich vždy vystresovaná a odpadávam. Vždy sa pred tým snažím na to nemyslieť, no už keď si to spomenul, nejde na to zabudnúť," Sandra sa snažila piť vodu, no cítila, že to nedopadne dobre. Z čela jej tiekli kvapky potu.
Našťastie, s Johnom dlho nečakali a doktorka ich vzala takmer hneď. Keď videla, v akom stave je Sandra, zdesila sa.
,,Slečna Nael, ste v poriadku? Tu si prosím ľahnite, aby ste neodpadli. Pán Wren, Vás prosím počkajte na chodbe, my to tu zvládneme," vyhnala Johna na chodbu a uložila Sandru na kreslo.
,,Budem v poriadku, najhorší je pre mňa odber krvi."
,,Tak sa do toho pustíme ihneď. Nepozerajte sa." To Sandra ani nemala v pláne. Otočila hlavu ku stene a premýšľala nad tým, ako si pôjde večer nakúpiť nejaké drobnosti do tej svojej smutnej izby. Prvá noc pre ňu bola náročná. Síce jej nevadilo byť samej, no cítila sa prázdna. Byt bol tichý a počula každé šuchnutie lístka vonku. Našťastie, hneď ako sa uložila do postele, dokázala zaspať.

Kým sa jej v hlave rojili tieto myšlienky, doktorka jej ohlásila, že krv úspešne odobrala. Opatrne ju posadila, podala pohár vody a Sandra chytila späť svoju farbu. Zvyšok prehliadky už bol len príjemný rozhovor o jej anamnéze a ako posledná bodka odber moču. Do polhodiny bola vonku z ordinácie s potvrdením o tom, že je spôsobilá na prácu.

John ju následne vzal do kancelárie. Spoločnosť sídlila v jednom z mrakodrapov priamo v centre Manchestru. Z jej bytu to trvalo asi pätnásť minút pešo. Ideálna vzdialenosť, aspoň nemusela cestovať každý deň MHD, ako v Prahe. S Johnom sa vyviezli do 10.poschodia, kde vstúpila do nádherných, presklených kancelárii. Každé oddelenie bolo v samostatnej kancelárii, kde mali svoj open space. Sandru to hneď upútalo, keďže v Prahe sedeli všetci v jednom otvorenom priestore a jediné súkromie, ktoré človek mal bolo na záchode, v zasadačke alebo u šéfa v jeho samostatnej kancelárii.
Kancelárie boli napoly prázdne.
,,Postupne prechádzame na homeoffice režim. Ty zatiaľ prvý mesiac budeš chodiť klasicky každý deň, potom sa dohodneme."
Sandre to bolo jedno, aj tak nepotrebovala byť doma sama, práve naopak, v kancelárii bude aspoň obklopená ľuďmi a bude mať spoločnosť.

Keď ju John previedol priestormi, rozlúčili sa.
,,Teším sa na zajtra, môžeš prísť na deviatu?"
,,Jasné, o deviatej to je OK. Tak ahoj."
Nastúpila do výťahu a vyšla priamo do teplého dňa. Rozhodla sa, že voľný deň strávi nákupmi. Ako prvé šla kúpiť nejaké dekorácie do kúpeľne a obývačky. Vzala si nejaké obrazy, sviečky a vankúše. Do spálne našla obrovský kvet, ktorý sa rozhodla že tam dá a trošku ten priestor oživí. Odniesla to všetko domov a ako ďalší na rad prišiel nákup potravín a drogérie. V supermarkete Aldi vzala základné potreby na čistenie prachu, záchodu, kuchyne a do umývačky. Na obed sa rozhodla zájsť si do vietnamskej reštaurácie, ktorú mala oproti vchodu. Keďže si nechcela variť na prvý pracovný deň, kúpila len nejaké základné potraviny. Na väčší nákup pôjde, keď bude plánovať niečo väčšie variť, zatiaľ si s týmto vystačí.

Každá je princeznouOù les histoires vivent. Découvrez maintenant