17. Kapitola

14 2 0
                                    

Po práci sa Sandra rozhodla si ísť zabehať. Toľko športu, koľko absolvovala za týždeň a pol v Manchestri nezažila v Prahe za rok. Bolo to hlavne tým, že sa naučila oddeliť súkromný život od pracovného, čo jej predtým veľmi nešlo.

Domov prišla chvíľu predtým, ako začalo pršať, osprchovala sa a na večeru sa rozhodla objednať si pizzu. Vzala mobil do ruky no upútala ju správa od Jamesa:
Práveže nemám. Ak by som mal, tak by som o tebe počul už dávno. :(

Toľko sebavedomia, koľko mal tento človek už dlho nezažila. Nevedela, či ju to viac vytáča alebo priťahuje.
O mne nepočuje len tak hocikto.

Odpoveď na seba nenechala dlho čakať a bola presne taká, ako Sandra predpovedala:
Ja nie som hocikto ;)

To sú ale dotahovačky o ničom. Debata ju moc nebavila a nezaujala. Radšej si objedná tu pizzu. Správu nechala prečítanú a mobil odložila. Spoločne s pizzou jej dorazila aj ďalšia správa od Jamesa.
Prepáč, nechcel som vyznieť namyslene. Radšej mi teda povedz niečo o sebe.

Táto správa sa jej páčila viac. Napísala mu teda, že prišla do Manchestru na leto na stáž a že zatiaľ tu je len týždeň.
Tak to musíš byť veľmi šikovná.

Sandra sa začervenala, aj keď ju nikto vidieť nemohol. Keď prišla téma na to, čo robí James, vyhol sa odpovedi. Dosť ju to zarazilo, no tvárila sa, že nevie, kto v skutočnosti je. Veď to aj bola pravda. Nikdy sa o neho nezaujímala a pravdepodobne, aj keby prešiel okolo nej na ulici by ho nespoznala. S Jamesom sa však písalo veľmi dobre. Zaujímal sa o Sandru, o to ako trávi voľný čas ale aj o Prahu. Ona sa o ňom dozvedela, že v Manchestri žije už päť rokov a že pochádza z Birminghamu.

Postupne Sandra zaspávala za správami a tak vypla mobil a presunula sa do postele. Nechcela vstať ráno s kruhmi pod očami.

Keď prišla vo štvrtok do práce, André na ňu namiesto pozdravu hneď vybehol:
,,Tak hovor! Chcem počuť každú správu, ktorú ste si napísali," hovoril tak rýchlo, že Sandra mu s jeho prízvukom mala problém rozumieť , ,,teda pokiaľ to nebol sexting. Ak však poslal fotku, okamžite ju ukáž!"
Sandra nechápala, čo sa to práve odohralo.
,,Kľud. Žiadny sexting, najprv ma celkom nudil," videla, ako Andrému zamrzol úsmev na tvári, ,,no keď sa ozval znovu, už to bolo lepšie. Písali sme si asi dve hodiny, hlavne teda o mne, pretože on o sebe hovoriť moc nechcel. Trošku ho upodozrievam, že je fake."
,,Veď je overený, to by nebol keby je fake."
,,Dnes si zaplatiť nejaké overenie predsa nieje problém."
André urazene pokrčil plecami a vrátil sa k svojej práci.

Štvrtok bol v práci rovnako stereotypný ako ostatné dni a večer mala Sandra lekciu zumby. Becky dnes neprišla a tak Sandra po skončení odišla rýchlo domov. Po ceste jej prišla správa od Jamesa:
Máš nejaké plány na dnes večer?

Žeby sa s ňou dnes chcel stretnúť? Vzhľadom na to, v akom stave bola, tak sa cítila zrelá rovno do postele.
Idem domov z fitka práve.

Odpoveď na seba znovu nenechala dlho čakať.
To si včera nespomenula, že tam chodíš :) aj ja to mám dnes už za sebou, teraz hrám playko a rozmýšľam čo s načatým večerom.

Sandra sa pousmiala. Všetci chlapi sú rovnakí. Playstation či Xbox sú ich verní kamaráti a bez toho by sa neobišli.
Ja ho strávim v posteli. Zajtra musím makať.

James bol zjavne zavesený na telefóne, pretože odpovede chodili obratom:
Aj ja, hneď ráno. Tak mi napadlo- nezastihnem ťa aj na inej sociálnej sieti? Tinder mi lezie hore krkom.

Sandra mu dala svoj Instagram. Prišla jej žiadosť na sledovanie od účtu s modrou fajkou pri mene a s troma miliónmi sledujúcich. Tak, fake to zjavne nebude:
Takto je to oveľa lepšie. Nechceš vymeniť posteľ radšej za večeru niekde vonku?

Sandre skoro vypadli oči z jamok. Fakt ju pozval von? Pozrela na hodiny, bolo 7 hodín, čas nebol taký strašný. Asi by zvládla ísť na chvíľu vonku, aj tak nemá doma pripravenú večeru.
Ok, nejaké rýchle občerstvenie zvládnem, ale musím si dať aspoň rýchlu sprchu.

V pohode, pošli mi adresu, vyzdvihnem ťa o 8?

Sandra poslala Jamesovi adresu a okamžite vytočila Andrého číslo. Ten, zdvihol so slovami:
,,Dúfam, že to stojí za to, som na ceste na rande."
,,Aj ja idem za chvíľu na jedno."
,,S kým?" začudoval sa André, no v jeho hlase bolo cítiť nadšenie.
,,Skús hádať, máš ale len jeden pokus!"
,,Wau!!!! Tak to sa zajtra teším na všetky pikošky."
,,Všetko ti poviem, chcela som ti to len oznámiť. Som už doma a idem do sprchy a prichystať sa, máme ísť na večeru niekam do rýchleho občerstvenia, tak to nebudem asi hrotiť s oblečením, nie?"
,,Nie, nič extra, jednoduché rifle a tričko asi? Aby to vyzeralo akože nesnažila som sa ale takto dobre vyzeráš vždy," poradil jej André.
,,Jasne, tak páčko. Pozri si môjho nového followera," zložila telefón Sandra.

Každá je princeznouKde žijí příběhy. Začni objevovat