31. Kapitola

15 2 0
                                    

V sobotu ráno si Sandra obliekla Jamesov dres a biele minikratasy, obula tenisky a do batohu si zabalila aj klasické, ružové, tričko keby náhodou mali v pláne ešte niekam ísť. Vlasy si natočila a vypla do vysokého copu.
O desiatej vyšla pred vchod a autobus tam už stál. Vošla dnu a hneď sa privítala so Sashou a Miou. Boli tam aj ostatné dievčatá z minulého týždňa, ale ich mená si nepamätala.
,,Usaď sa kamkoľvek chceš. Ešte vyzdvihneme Sebovu priateľku a môžeme vyraziť," zdvihla Sasha do vzduchu termotašku, v ktorej niečo zaštrngalo a dievčatá sa zasmiali.

Po pár minútach cesty zastavili pred dreveným domom, ktorý bol blízko jazera, dookola ktorého bolo niekoľko rovnakých domov. Sandre to prišlo ako zvláštne bývanie, priamo na jazere, zároveň to však mohla byť pekná romantika.
Dvere autobusu sa otvorili a vošla drobná, blonďavá slečna. Sandre sa zdala strašne známa, no nevedela ju zaradiť. Asi sa videli minulý týždeň, ale nepamätala si ju poriadne.
,,Beckyyyy!" zborovo zvolali dievčatá a Sasha už začala vyberať z tašky malé fľašky šampanského, ktoré si Sandra vždy kupovala pred letom.
,,Ahoj, máš tu voľné?" prisadla si k Sandre, ktorá prikývla, ,,pamätáš si ma?"
Sandra na ňu hľadela takmer s otvorenými ústami. Becky pochopila, že Sandra vôbec netuší kto je: ,,videli sme sa na zumbe! Minulý týždeň!"
,,Ježiš áno! Bože, prepáč, vedela som, že si mi známa ale vôbec som si ťa nevedela priradiť. To je náhoda!"
,,No ako pre koho! Ja som dala Mii tvoje číslo keď organizovala výlet. Všimla som si ťa už na oslavách, no venovala som sa tam svojej a Sebovej rodine. Preto som ani večer neprišla."
,,Ahaaa, a to som si myslela že James sa zmienil dievčatám že by ma tam chcel," napoly smutne a napoly pobavene prehodila Sandra. Nevedela, či z toho bola smutná, alebo ju tešilo že sa s Becky pozná.
,,Ako dlho ste s James spolu?" vyzvedala Becky.
,,Asi týždeň," zasmiali sa obe. ,,keď sme sa spoznali na tej zumbe, tak hneď potom sme šli prvýkrát von."
,,To je romantika."
,,A čo vy? Ako dlho ste spolu?"
Becky vyrozprávala Sandre, že sú so Sebom spolu už 6 rokov, odkedy hrá v Manchestri. Spoznali sa tak, že Becky pracovala na štadióne v bufete a raz po zápase išla v rovnakom čase domov ako on.

Cesta do Londýna prebehla v príjemnej spoločnosti veľmi rýchlo. Keď zastavili pred obrovským štadiónom, Sandra na neho hľadela s úžasom. V okolí sa nachádzalo niekoľko stánkov s merchom a občerstvením. Dievčatá sa vybrali do vnútra štadióna, kde na nich pri VIP miestach čakala reštaurácia. Objednali si niekoľko nachos, chipsov a fliaš šampanského.
Fanúšikovia sa začali pomaly zbiehať na svoje miesta a hráči mali rozcvičku.

Keď sa štadión zaplnil a všetko bolo pripravené, mohli postupne odštartovať zápas. Oficiálnym hosťom bol anglický princ, ktorý po odznení anglickej hymny previedol prvý hvizd. Hra sa začala a hosťujúci tím dokázal streliť gól už v prvých piatich minútach. Domáci tím to však namotivovali a takmer obratom skóre vyrovnali.

Štadión bol obrovský. Akonáhle fanúšikovia začali niečo kričať, otriasalo sa to v základoch. Sandra si atmosféru užívala. Počas prestávky si dievčatá objednali druhé kolo a napchávali sa do prasknutia.

V druhom polčase hostia skóre obrátili a udržiavali ho až do konca. V poslednej minúte šla prihrávka priamo na Jamesa. Ten k nej vyskočil a zrazil sa s hlavou protihráčom, ktorý do neho skočil.
Sandra zbledla. James ležal nehybne na zemi a spoluhráči volali lekára. Sasha a Becky chytili Sandru okolo ramien a Mia si začala obhrýzať nechty. Najradšej by to spravila aj Sandra. Cítila sa hrozne. Len civela na ihrisko, kde James stále nehybne ležal. Boli už pri ňom lekári a spoluhráči sa okolo neho rozostavali. Po asi piatich minútach, sa James postavil na nohy. Mal celý krvavý dres, a hlavu obmotanú obväzom. Jeden z lekárov ho podopieral a viedol preč z ihriska.
,,Poď, pôjdeme do šatne," vzala Mia Sandru za ruku a vybrali sa rovno do útrob štadióna.

Každá je princeznouWhere stories live. Discover now