Epilóg

22 3 0
                                    

,,Dnes večer by si nemala ponocovať," vošla do hotelovej izby Sasha a podala každému pohár so šampanským, ,,nevesta musí byť predsa fresh."

Keby Sandre niekto presne pred troma rokmi povedal, že tým, že nastúpi 1.6. do lietadla zmení si celý život hore nohami neverila by mu. O tri roky neskôr, 1.6., sa jej život znovu zmení. Už viac nebude Sandra Nael. Bude zdieľať rovnaké priezvisko ako láska jej života.
Ich príbeh bol netradičný, dynamický ale Sandra ho milovala rozprávať. Preskákali si od začiatku viacerými prekážkami- od netypického zoznámenia na slepo, cez prvú spoločnú drámu, až po sťahovanie, keď spolu hľadali dokonalý dom, ktorý by bol pre rozvíjanie ich lásky dokonalý. Nasledovalo Jamesove zranenie, ktoré ho takmer na celú sezónu vyradilo z plnohodnotnej hry. Ani on, ani klub a ani Sandra v neho však neprestali veriť. Otriasol sa veľmi rýchlo a nastúpil do hry ešte lepší ako predtým. Dostal niekoľko ponúk z rôznych svetových klubov, no rozhodli sa ostať v Manchestri. Niekoľkokrát sa novinári snažili sabotovať ich vzťah vymyslenými kauzami, no obaja vedeli kde je pravda a že nič z toho čo opisujú vo svojich úžasných článkoch sa nikdy nestalo a exkluzívny svedkovia túžili len po svojich piatich minútach slávy. Sandra stála pri Jamesovi v ťažkých časoch, no zároveň, bola na každej jeho hre a tešila sa z každého streleckého gólu. Zatínala nervy pri penaltách či zraneniach a ticho mlčala cestou domov po prehre. Oslávila s ním každý titul a trofej.

Keď James minulý rok podaroval Sandre k narodeninám jej vytúženú dovolenku do afrického safari, nedokázala vyjadriť svoju vďaku. Od šťastia preplakala takmer celú oslavu. Nečakala však, že táto dovolenka sa jej vryje do pamäte nie len kvôli tomu, že bola jej splneným snom. Keď jedno ráno raňajkovali v žirafom hoteli, priamo so žirafami nad ich hlavou, James sa podujal na fotku pre Sandru. Netušila vtedy, že namiesto mobilu, vytiahne z vrecka krabičku s diamantovým prsteňom. Z dovolenky sa vrátili ako zasnúbený pár.

Rok ubehol ako voda a teraz tu sedela obklopená najdôležitejšími ľuďmi jej života a lúčila sa so slobodou.. Vedela, že keby bola na začiatku ako sa presťahovala osamelá, Manchester by si tak neobľúbila. Najväčšiu zásluhu mal na tom André, ktorý sa jej ujal hneď prvý deň v práci a dodnes je z nich nerozlučná dvojica nielen v práci ale aj mimo nej. Aj s ním ju novinári niekoľkokrát spájali. Súčasťou jej veľkého dňa museli byť aj Mia, Sasha a Becky, priateľky Jamesových spoluhráčov, ktoré Sandru veľmi rýchlo vzali medzi seba. A samozrejme, nechýba ani Tom, ktorý stále hľadá zúfalo niekoho, s kým by strávil zvyšok života. Najdôležitejšou účastníckou rozlúčky však bola jej najlepšia kamarátka Miša, ktorá sa pripravovala na úlohu svedkyne a ktorá za tri roky tiež stihla prejsť poriadnou zmenou. Rok po Sandrinom odchode z Prahy otehotnela počas jednorazového Tinder rande a dnes vychovávala takmer dvojročného synčeka sama.

Začínala pociťovať jemnú nervozitu z veľkého dňa, no zároveň sa tešila na spoločný život s jej najlepším priateľom, milencom a láskou jej života. Posledné tri roky je jej život ako rozprávka a ona je v ňom princeznou...



Ďakujem všetkým za prečítanie môjho prvého príbehu. Dúfam, že Vás príbeh Sandry bavil rovnako, ako mňa bavilo jeho písanie. Kika :)

Každá je princeznouحيث تعيش القصص. اكتشف الآن