47. Kapitola

9 2 0
                                    

Keď v piatok po práci vyšla z kancelárie, takmer vrazila do vysokej, dlhovlasej ženskej v okuliaroch. Bola ponorená do mobilu, takže ani nevnímala, len zamrmlala "Sorry" a šla ďalej.
,,Sandra?!" zvolala na ňu pani, ktorú takmer zvalcovala.
,,Panebože, Sasha!! Prepáč, vôbec som si neuvedomila že si to ty," Sandra ju s radosťou objala.
,,Ako sa máš? Počula som o tvojom incidente, si už v poriadku?" ustráchane na ňu pozrela.
,,Našťastie už áno, Jack mi pomohol s návratom k normálnej veľkosti hlavy. Negatívom je, že naše legendárne párty asi skončili."
,,Aaale prosím ťa, zabaviť sa dá predsa aj bez alkoholu," typicky mávla rukou Sasha, ,,ponáhľaš sa domov? Nechceš ísť niekam na večeru? Keď je Mike v tom Ríme som slamená vdova a musím si vystačiť sama," žmurkla na ňu.
,,Tak, nemám nič konkrétne na pláne, takže poďme."

Sasha zaviedla Sandru do čínskej štvrti, kde vkročili do malej, no honosnej reštaurácie.
,,Dúfam, že ti to nevadí. Toto je moje obľúbené miesto. Moc ľudí tu nechodí, takže je tu súkromie a personál hovorí lámanou angličtinou, takže sotva niečomu rozumejú," vysvetlila Sasha.
Sandre to vôbec nevadilo. Čínske jedlo milovala a odkedy bola s Jamesom, chodili do samých drahých talianskych reštaurácií alebo fast foodov. Cestoviny, pizza a hamburgre jej už išli hore krkom.
,,Tak hovor, čo máte nové. Nevideli sme sa mesiac!! To letí. Inak, ospravedlňujem sa ti za tú Ibizu. Ja som tam teda nebola, ale ani som im nezabránila vtedy."
,,To je úplne v pohode, hlavne už je to zabudnuté," zasmiala sa z chuti Sandra, ,,okrem toho, že teda nemôžem ani to víno, ktoré si objednala, tak sme sa vrátili minulý týždeň z prvej spoločnej dovolenky..."
Sasha zo seba vydala prekvapené ,,Jéééj. A aké to bolo?"
,,Bolo to úžasné. Na začiatku som mala menšiu krízu z celého tohto pozlátka, ktoré prežívam ale samotnú dovolenku som si veľmi užila."
V tom ju Sasha prerušila: ,,Počkaj akú myslíš krízu?"
Sandra jej vysvetlila, aké má výčitky voči svojej rodine a ako ju to mrzí.
,,Poviem ti to, čo mi povedala moja mamka, keď som začala chodiť s Mikom a bála som sa jej to priznať. Každý rodič chce pre svoje dieťa, aby sa malo lepšie ako on. A aj keď ti to oni nemohli dať, to že to teraz máš je pre nich radosť. Chápem tvoje pocity, tiež mi to nebolo na začiatku príjemné a bol to veľký šok. A to ja som fotila pre magazíny, takže o peniaze som nikdy núdzu nemala. Ale súkromne lietadlo, vila na pláži a podobne bolo veľké sústo," priznala Sasha.
,,Nerozumiem zlatokopkám, ako to dávajú," prehlásila Sandra,
,,Také dievčatá nemajú ani dušu. Nechcem klebetiť, ale nevšimla si si Petru, priateľku brankára Gabriela? Na nej je vidieť, ako všetko robí z vypočítavosti."
,,Vôbec neviem, ktorú myslíš," pripustila Sandra a Petru spoznala až na fotografii. Nikdy si však na nej nevšimla, že by jej šlo len o peniaze, asi pre to, že nikdy s ňou nestrávila toľko času.
,,A teraz mi povedz úprimne, ako ste na tom s Jamesom? S Miou a chlapcami sme sa minule zhodli, že sme ho takto šťastného nevideli poriadne dlho."
Sandra sa pustila do dlhého rozprávania, ako si s Jamesom takmer nažívajú v jednej domácnosti a s určitosťou dokázala povedať, že si toho prešli už toľko ako niektoré páry za niekoľko rokov- choroby, neplánovaný výlet, návštevu kamarátov...

,, ...najhoršie však je, že je možné, že sa to o mesiac skončí," smutne ukončila monológ.
,,Prečo by sa malo?" nechápavo sa Sasha zahľadela.
,,Vieš, ja som tu vo firme len tri mesiace. Na konci augusta pravdepodobne odchádzam späť do Česka."
,,Počkaj, ty chceš odísť?"
,,To sama neviem, každopádne možno nebude iná možnosť. Ak mi nedajú zmluvu, bez práce ostať nemôžem."
,,Prečo by si mala ostať bez práce? Za prvé, si priateľkou jedného z najlepšie platených hráčov z tímu. Ak nebudeš robiť nič mesiac, od hladu neumriete. Za druhé, má byt v ktorom ťa dokáže ubytovať, za tretie má niekoľko stoviek kontaktov ktoré môže využiť na to, ti nájsť prácu a posledný argument, ktorý mám v rukáve, vždy môžeš robiť modelku."
Sandru ten posledný návrh rozosmial: ,,To sotva."
,,Ale ja to myslím vážne. Už keď som ťa prvýkrát videla, tak som vedela že by si patrila či už na mólo alebo titulku nejakého magazínu," usmiala sa na ňu Sasha.

Sandra sa na ňu zahľadela a premýšľala nad všetkým čo povedala. Mala pravdu, James by sa o ňu určite dokázal postarať keď by nemala prácu. Sashine slová jej vŕtali v hlave celý večer.

Každá je princeznouWo Geschichten leben. Entdecke jetzt