44. Kapitola

11 1 0
                                    

Keďže polovicu júla Sandra preležala v posteli, mala dostatok času vymyslieť, kam pôjdu s Jamesom na dovolenku.
,,Čo hovoríš na Santorini?" navrhla jeden štvrtok večer keď dojedali večeru.
,,Povedal som ti, že si máš vybrať kamkoľvek chceš ísť," usmial sa na ňu.
,,Tak som už vybrala," zhodnotila to.
,,V poriadku, zajtra to začnem vybavovať aby sme v pondelok odleteli."
Vyvalila na neho oči: ,,Myslíš si, že mi po dvoch týždňoch, čo som sedela doma a štyroch dňoch v práci dajú ďalšie voľno?"
,,Budú musieť. Prvý augustový týždeň mám sústredenie v Ríme a potom už začína sezóna."

V piatok ráno si hneď odchytila Johna: ,,Dobré ráno, mohli by sme skočiť do zasadačky? Chcela by som s tebou niečo prebrať."
John sa zatváril vyľakane, pretože vycítil z jej hlasu, že niečo skutočne potrebuje.
,,Je to asi blbé, ale chcela by som od pondelka dovolenku, nevadilo by to?"
Viditeľne sa mu uľavilo: ,,Samozrejme by to vôbec nevadilo, máš na ňu nárok tak si ju vezmi. Ufff, už som sa zľakol, že mi ideš povedať že končíš. Vlastne, keď sme tu takto sami a načal som tú tému. Premýšľala si nad tým, čo po lete?"
,,Vôbec. Stále si vravím, že mám ešte mesiac," povedala mu to na rovinu. Samozrejme, uvažovala nad tým niekoľkokrát ale pri tom uvažovaní ju tato firma ani len nenapadla. Strachovala sa čo bude s ňou a Jamesom.
,,V poriadku, premysli si to do začiatku augusta. To bude najvyšší čas začať to riešiť, ak by došlo k nejakému vyjednávaniu, aby sme na to mali dosť času."

Keď prišla domov, oznámila Jamesovi radostnú správu.
,,Dali mi dovolenku."
,,Veď s ničím iným som ani nepočítal," objal ju a dal jej pusu na čelo, ,,mne sa podarilo vybaviť let a apartmán. Myslím, že budeš spokojná. Odlietame v pondelok ráno o 10."
,,Budem musieť zavolať Andrému a vyjsť s ním na nákupy cez víkend," tešila sa Sandra.
,,Na nákupy ťa vezmem ja a pôjdeme do Londýna. Dnes som sa dozvedel, že tam musím ísť kvôli reklame s Nike."

V sobotu ráno sa Sandra prebudila ešte pred Jamesovým skorým budíkom. Vyšla z postele a pripravila pre oboch raňajky. Rozhodla sa pre sladkú alternatívu, takže pripravila wafle so šľahačkou, ovocím a čokoládou. James sa zobudil práve včas, keď to všetko dochystala.
,,Mňam, vyzerá to skvele," rozospatý sa usadil za stôl.

Po raňajkách sa obaja pripravili na výlet do Londýna. Sandra si obliekla krátke, biele letné šaty, obula si sandálky a vlasy si vyčesala do vysokého drdolu. Keďže James šiel na nejakú udalosť svojho sponzora, chcela po jeho boku vyzerať čo najlepšie. James si nahodil čierne nohavice a k tomu čierno- hnedú košeľu.

Do Londýna dorazili krátko pred obedom. V sídle  Nike ich čakal bohatý raut, po ktorom došlo k predstaveniu nových modelov tenisiek. Bolo to krátke a zaujímavé. James odchádzal z obchodu s troma pármi nových kopačiek a s troma pármi nových tenisiek. Keď boli na odchode, zastavila ho ešte predavačka a v ruke niesla tašku.
,,Pán Brookes, zabudli ste si tu ešte toto. Je to presne podľa dohody," podala mu tašku a James sa usmial.
,,Ďakujem Vám."
,,To sú tie čierne čo sa ti tak páčili?" zaujímala sa Sandra.
,,Uvidíš v aute."

Keď prišli do auta, James zložil všetky topánky do kufra a tašku, ktorú dostal od predavačky si vzal do ruky.
,,Tak mi ich ukáž, nie?" dobiezdala Sandra.
,,Sadni si do auta a ukážem ti ich, nebudem ich vyberať na parkovisku."
Sandra si teda poslušne sadla do auta a James vytiahol z tašky krabicu s topánkami.
,,To máš na to, aby si ma mohla plnohodnotne podporovať a ladili ti s tvojim bielo-modrým outfitom," povedal jej James.
V krabici boli biele airforcy so slabomodrým logom firmy. Vzadu na päte boli Jamesove iniciály a na druhej nohe číslo jeho dresu.
,,Sú fakt krásne, ďakujem," poďakovala mu Sandra.

James ju vzal do nákupného centra Harrods.
,,Nakúp si čo len chceš, dnes to platím ja," povedal jej James, keď vchádzali do obchoďáku.
Sandra chcela namietať, že to v žiadnom prípade, ale James ju okamžite umlčal.
Sandra si nakúpila v niekoľkých dizajnérskych obchodoch a zdalo sa jej že to je všetko len sen. James bez slova platil a ani sa nezapodieval tým, koľko minula. Kúpila si klobúk, plavky, pár letných šiat a šľapky.
James si nakúpil kraťasy, košele, tričká a plavky.

Keď sa večer vrátili domov Sandra bola tak vyčerpaná, že si ľahla rovno do postele a prespala celú noc.

Každá je princeznouWhere stories live. Discover now