8. Kapitola

18 2 0
                                    

Sandra sa celú noc prevaľovala v posteli. Myslela na nasledujúci deň, ktorý ju čakal, ale aj na celé leto. Bola tu len dva dni aj s cestou a cítila sa osamelo. Vedela, že jej dni padnú do stereotypu a bude tráviť voľný čas v práci. To zažila posledný rok v Prahe a vedela, že tu to nemôže dopustiť. Musí si hneď od začiatku stanoviť hranice a nadčasy robiť len vo výnimočných prípadoch. Dúfala, že kolegovia v práci budú v pohode a bude sa s nimi dať pokecať. Ako úlohu na ďalší deň si dala nájsť si lekcie zumby, to je jediný šport ktorý zvládala.

Keď jej zazvonil budík a videla sa v zrkadle skoro omdlela. Nespavosť sa na nej podpísala a pod očami mala obrovské kruhy pod očami. Okamžite si vliezla do sprchy, kde strávila dobrú polhodinu a nechala na seba prúdiť najskôr prúd vlažnej a neskôr aj studenej vody. Sandra sa v sprche otužovala každý deň. Keď vyšla zo sprchy pod oči si dala silikónové náplaste, ktoré mali na kruhy pomôcť. Skôr sa jej to zdalo len ako psychologický trik, veľké rozdiely si nikdy nevšimla. Spravila si na raňajky miešané vajíčka a poriadnu šálku kávy. Keďže ju čakal náročný deň, snažila sa prežiť ráno čo najpokojnejšie.
Po raňajkách si dala dole nálepky, kruhy samozrejme nezmizli, a tak prišiel na rad jej kamarát make up. Korektorom a púdrom ich zakryla a oči si orámovala linkou. Zvolila jemne ružový rúž.
S príchodom júna sa počasie v Anglicku zmenilo a od rána jemne pršalo. Sandra si preto obliekla svoj obľúbený, jesenný outfit- čierne zvonové nohavice, sako, bielu blúzku a čierne mokasíny. Vlasy si nechala voľne rozpustené a vybrala sa do práce. Keďže pršalo zvolila električku a v práci bola za desať minút.

Keď vošla do kancelárie, na recepcii sedela rovnaká slečna ako včera. Pamätala si ju a tak sa jej rovno ujala.
,,Ahoj, ja som Abby. Veľmi ma teší, John mi včera vravel, že k nám nastupuješ. Dúfam, že budeš mať pekný prvý deň. Keby si niečo potrebovala, som tu." Abby bola plná energie a úsmevy rozdávala na každú stranu. Mohla mať asi 20 rokov a Sandra predpokladala že to bola pre ňu len letná brigáda.
,,Veľmi pekne ti ďakujem. Ja som Sandra, aj mňa teší. Myslím, že na začiatku budem potrebovať toho veľa takže sa ešte uvidíme," zasmiala sa, zakývala jej a šla na miesto, ktoré jej včera ukázal John.

Ten už sedel za počítačom a vedľa neho sedel vysoký, čiernovlasý chlapec. 
,,Dobré ráno Sandra. Tak oficiálne, vitaj medzi nami. Toto je André, má na starosti marketing v našej divízí," André sa postavil a podal Sandre ruku. Akonáhle však prehovoril, Sandre bolo jasné, že to bude druhý Tom:
,,Teší ma, som André. Už som ti tu pripravil miesto. Dovolil som ti na uvítanie kúpiť takýto hrnček," ukázal na ružový hrnček s jednorožcom, ktorý mala Sandra na stole, ,,ak sa ti nebude páčiť, nechaj ho v kuchynke, niekto sa ho ujme."
,,Ten je krásny, práve naopak, ten budem využívať stále. Teší ma André, snáď mi odpustíš, že ja som Vám na privítanie nič nedoniesla," zasmiala sa Sandra.
,,Pre nás je najväčší dar že si k nám prišla, zúfalo potrebujem nejakú spriaznenú ženskú dušu do tohto chlapského kolektívu," prevrátil oči, keď v tom John vstúpil ublížene do debaty.
,,Pre teba neexistuje lepšie miesto ako chlapský kolektív," ťapol Andrého po chrbte a pokračoval smerom k Sandre, ,,dúfam, že ťa tento tu príliš neodradí. My ostatní sme normálni neboj. Nechám ťa tu trošku sa rozhliadnuť a zájdeme na IT, aby si si prebrala počítač. Keď sa vrátime z obeda, tak by sme si mohli dať sync a povieme si ako to bude, čo povieš?"
Sandra prikývla. Zatiaľ sa jej to pozdávalo. Kým si šla pre počítač, prišli do práce ešte dvaja kolegovia- Andrew, ktorý riešil financie a Mark, čo mal na starosť logistiku. Chýbal už len posledný článok Hans, ktorý bol také dievča pre všetko a ktorý bol na dovolenke.

Celá firma bola rozdelená na niekoľko divízií a každá sa venovala výrobe určitého segmentu. Sandra pracovala pre divíziu, audio-video. Každý z chlapcov sa venoval svojmu okruhu pre daný segment. Sandra pre tento segment mala spracovávať reporty predaja, logistické reporty, reporty marketingových akcií a následný controlling. Boli to jednoduché dáta, no ak by čo i len jedno číslo nesedelo, mohlo by to znamenať veľký problém. Vedela, že John je veľký pedant a ešte keď pracovala v Prahe, dokázal jej poslať aj desať mailov kvôli jednej veci. Ľahké to mať určite nebude, no chlapci ju k sebe do kolektívu prijali hneď.

,,Takže večer sa stretneme v bare Chupa," plánoval André pred odchodom.
,,Ja by som to dal až na piatok, zajtra ideme do kanclu," namietal Mark.
,,V piatok budú v meste všetci," odporoval André.
,,O to lepšie. Takže kto je za piatok?" Sandra sa hlasovania zdržala, pretože jej to bolo jedno, ,,tak pôjdeme v piatok," uzavrel debatu Mark.
Sandra si všimla, že André prevrátil oči.
,,Chceš zájsť na pohár vína niekam?" oslovila ho a on nadšene prikývol.
,,Hej Abby ideš s nami na víno?" zakričal keď prechádzali okolo recepcie.
,,Dnes nemôžem, zájdeme budúci týždeň," usmiala sa Abby.

A tak sa Sandra a André vybrali do vinárne, ktorá bola len pár minút od kancelárií.

Každá je princeznouWhere stories live. Discover now