Keď sa blížili k štadiónu, Sandra žasla. Na niekoľkých stanovištiach ich vítali vejúce vlajky a čím bližšie štadiónu boli, tým viac sa hromadili stánky so šálmi a občerstvením. Na námestí pred štadiónom už stála hromada ľudí. Niektorí sa tlačili v stánku s merchom, iný zase na fotku pred štadiónom. Najväčší zástup však stál okolo vchodu, kde bol pred vchodom rozprestrený koberec s logom tímu.
,,Myslím si, že tu pôjdu hráči," prehodil ako skúsený odborník André.
,,A ty si tu už niekedy bol?" začudovane na neho pozrela.
,,Nebol, ale pozri sa na tie zátarasy," ukázal na kovové konštrukcie, ktoré rámovali koberec a trasu okolo vchodu.Keďže stále mali ešte dostatok zásob ginu z domu, rozhodli sa, že si k ním kúpia popcorn a vypočujú si, program na pódiu.
Na pódiu však prebiehal nejaký rozhovor z ktorého však bola Sandra stratená vďaka kombinácií ostrého britského prízvuku a zlej akustiky. Zrazu sa na obrazovke objavil nápis *už prichádzajú* a záber na autobus predierajúci sa davom. Keďže vchod bol na opačnej strane štadióna ako pódium, Sandra nedávala veľkú šancu tomu, že by to s Andrém stihli. Ten však mal zjavne iný názor, pretože sa rozbehol smerom ku vchodu hráčov. Kým tam dobehli, polovica hráčov bola vo vnútri a cez dav ľudí aj tak nič nevideli.
,,Mali sme ostať pred pódiom," zhodnotil to André.
,,Tu je náš vchod," ukázala Sandra na tabuľku, ktorá ukazovala cestu do VIP sektoru. Dopili a dojedli zásoby a vybrali sa na svoje miesta.
Sedeli rovno nad striedačkou a miestami hráčov. Mali dokonalý výhľad na ihrisko. Hráči začali postupne prichádzať na ihrisko na rozcvičku. Sandra najprv Jamesa ani nemohla nájsť. Až keď sa usmial na spoluhráča, zahliadla ten najkrajší úsmev na ihrisku.Chvíľu pred zápasom, boli už takmer všetci na svojich miestach a všade bolo plno. Začala hrať hymna domáceho tímu a fanúšikovia viali vlajkami. V strede bola plachta s futbalovou loptou a hráči za búrlivého potlesku a skandovania vyšli na ihrisko.
Hra sa začala a Sandra ju mala spočiatku problém sledovať. Užívala si atmosféru na štadióne, fanúšikovia burácali a kričali mená hráčov. Pre Jamesa mali pripravenú dokonca špeciálnu pesničku, ktorú pospevovali, na čo im James počas toho ako sa prišiel napiť zamával.
Prvý polčas bol bezgólový, Sandra nevedela zhodniť priebeh zápasu, no keďže sa všetci okolo nej rozčuľovali a nadávali mala tušenie, že to nebol ideálny výkon.Hneď na začiatku druhého polčasu sa domáci tím dostal do vedenia. Dokázali streliť dva góly v priebehu piatich minút, za čo ich celý štadión nadšene odmenil. Sandra mala pocit že sa otriasa v základoch. Po skončení riadneho hracieho času nadstavil rozhodca ešte dve minúty, celý štadión bol na nohách a začal spievať fanúšikovskú hymnu. Zrazu sa k lopte dostal James, dokázal obehnúť všetkých hráčov a streliť gól! Sandra vykríkla a spoločne s Andrém sa objali. Bola na Jamesa hrdá. Zápas sa dohral za skandovania Jamesovho mena. Stali sa majstri. Sandra si všimla, že dookola ihriska sa zhromažďuje ochranka. Akonáhle rozhodca odpísal koniec rozbehli sa na ihrisko a obkľúčili hráčov. Neboli však jediný. Fanúšikovia prerazili zátarasy a rozbehli sa na ihrisku, každý sa chcel dostať čo najbližšie k svojmu idolu.
Sandra bola v šoku. Hráči sa snažili dostať do bezpečia do útrob štadióna, presúvala ich ochranka. Keď boli všetci v bezpečí, na veľkej LCD obrazovke sa zobrazil nápis aby všetci okamžite opustili ihrisko. Organizátori sa to tam snažili koordinovať a vytláčať ľudí späť na tribúny. Všade hrala hudba a bolo počuť skandovanie fanúšikov. Keď sa podarilo situáciu ukľudniť, organizátori začali chystať pódium, pohár a medaile na odovzdávanie šampiónom.
Asi za 15 minút začala hrať pesnička We Are The Champions od Queen. Za jej doprovodu prišli hráči na ihrisko. Každý mal na sebe dres s nápisom šampión! Postupne im odovzdávali medaile a pohár. Kapitán ho zdvihol za potlesku a doprovodu ohňostroja nad hlavu.
Keď sa postupne fanúšikovia začali rozchádzať a na ihrisko prúdili rodiny hráčov, Sandra a André sa vybrali na odchod. Keď už boli takmer pri východe, prišla Sandre SMS:
Kam si odišla? Nechceš fotku s trofejou?Ukázala správu Andrému.
,,Ja fotku chcem, ale má problém s výletom do Londýna a toto mu nevadí zvláštne," zhodnotil to.
Sandra chvíľu pred východom rozmýšľala či to je dobrý nápad, ale keďže videla, koľko ľudí je na ihrisku, rozhodla sa že tam pôjdu.
JE LEEST
Každá je princeznou
RomantiekPrinceznou chce byť každé dievča už od malička. Každá sa ňou môže stať. Zistí to aj Sandra, ktorú čaká najlepšie leto v živote, ktoré sa premení na rozprávku. Bude mať však šťastný koniec?