15. Kapitola

17 2 0
                                    

André vybral útulnú taliansku reštauráciu, ktorá bola v centre mesta, no zašitá v uličke, kde nikto nechodil. Sandra milovala cestoviny na akýkoľvek spôsob, takže jej to miesto vyhovovalo. Objednala si cestoviny amatricana. Milovala ich a najradšej bola, ak to v reštaurácií nepreháňali s chilli. Zároveň si objednali fľašku prosecca.
,,Musíme zapiť ten tvoj včerajší fail," zdvihol nad hlavu pohár André.
,,Prosím, už mi to nepripomínaj," očervenela Sandra a najradšej by na tento zážitok čo najskôr zabudla.
,,Čo vôbec ten z toho klubu? Povedz mi o ňom viac, ozval sa ti?"
,,Viem o ňom len to, že sa volal Harry a pochádzal od Londýna. A zabudla som dodať, bol to černoch," zasmiala sa Sandra a gestom rúk naznačila, že meria veľkosť.
André sa rozosmial.
,,Tak k tomu mám jeden príbeh. Mal som dvadsať a bol som v Kodani na gaypride. Prvý deň prišiel ku mne jeden chlapec, tiež černoch, ktorý sa okolo mňa motal celý večer. Ignoroval som ho, no keď sa okolo mňa motal aj na tretí deň, dal som sa s ním do reči. Presvedčil ma, aby sme šli po záverečnej k nemu, nechal som sa ukecať. Vyhnali nás z klubu, týpek si zobral bicykel a kráčali sme k nemu domov. Býval tam s mamou alebo svokrou alebo neviem kým, nejaká staršia pani- na to som však prišiel až ráno, keď som odchádzal domov. Každopádne, prišli sme k nemu a na nič veru nečakal. Rovno si vyzliekol nohavice, kým ja som si vyzúval tenisky a zrazu ma tým penisom ofackoval. Normálne mi dal ním po čele!!!!" André naznačil rukami vzdialenosť 30cm.
Sandra sa pri tejto predstave, a tóne, akým to André podal, takmer zadusila vodou, ktorú práve pila.
,,Tak to mám dosť!" smiala sa tak veľmi, až jej z očí tiekli slzy.
,,Veru, aj ja som plakal. Ale debil, domov som nešiel. Nechal som sa prefackať."
Sandra sa nemohla nadýchnuť. Tento príbeh ju tak pobavil, že dokonca zabudla aj na vlastný trapas z minulej noci. Aspoň na chvíľku.

Keď prišli do kina, Sandra bola v úžase. Lístky si kúpili pri pokladni, ktorá bola v strede budovy, ktorá bola ladená do staroanglického štýlu. Presunuli sa na kúpu jedla. Obrovský bufet, kde bolo niekoľko druhov omáčok na nachos, rôzne omáčky na popcorn, hotdogy, sladké veci, a rôzne nápoje, ktoré si človek čapoval sám. Každý sa obslúžil sám a všetko sa zaplatilo pri odchode z bufetu. Sandra a André si dali veľké nachos so sýrovou omáčkou, guacamole a sladkou salsou, jeden popcorn s maslovou omáčkou a obaja si dali pol litrovú pepsi.
Šli na nejakú komédiu s Adamom Sandlerom a v kine ich bolo dokopy asi desať.

Po skončení filmu bola Sandra taká unavená, že sa rozhodla ísť domov. Hodila sa do postele a v sekunde zaspala. Zobudila sa večer na to, ako jej vibruje telefón.
Bolo to upozornenie z Tindru o novej zhode. Ani to neotvorila, hodila mobil na druhú stranu postele a šla si do kuchyne pre pohár vody. Bolo takmer osem hodín a keďže ju ráno čakal pracovný deň, dala si teplú vaňu do ktorej vošla spoločne s knihou a strávila v nej takmer hodinu. Mala rada tieto relaxačné večere a v Prahe vaňu nemali, takže sa v nej nekúpala od Vianoc, kedy si kúpeľ dávala u rodičov.

Vyšla zo sprchy, vzala do ruky telefón, že zavolá Tomovi. Prišla jej však správa od jej poslednej zhody- Jamesa. Rozklikla to a skoro odpadla. Z fotky sa na ňu usmieval chlapec, s nádherným bielym úsmevom a iskričkami v očiach. Mal kučeravé, hnedé vlasy a nádherne modré oči. Bol to pravdepodobne športovec, keďže okrem fotiek bez trička, tam mal pár aj z ihriska a s pohárom. Na rukách mal niekoľko tetovaní.
,Typické, ten bude poriadne namyslený. Zas nejaký podobný debil ako ten zo včera.'
Aplikáciu zatvorila a ľahla si do postele. Skutočne sa nechcela zapodievať žiadnym chlapcom momentálne.

Každá je princeznouWhere stories live. Discover now