V pondelok sa Sandre skutočne nechcelo vstávať. Obávala sa prvého víkendu, vlastne celého týždňa v Manchestri, bála sa samoty, no vďaka celému kolektívu a hlavne vďaka Andrému je tu nadšená. Má pocit, ako keby sa s Andrém poznali niekoľko rokov. Sadli si od prvého okamihu.
Deň v práci sa vliekol, o svojom zážitku z víkendu s nikým neprehovorila a bola zahltená prácou z ktorej odišla večer o siedmej. Rovnaký scenár sa opakoval aj v utorok, ale rozhodla sa že dlhšie ako osem hodín v práci nebude. Prihlásila sa preto na zumbu na ktorú zašla večer. Po lekcii ju oslovila jedna slečna, ktorá minulý týždeň na hodine nebola a ako jediná z celej miestnosti bola v jej veku.
,,Ahoj. Teba som tu ešte nevidela, si nová?" prihovorila sa jej výrazným prízvukom. Sandra mala čo robiť, aby jej rozumela.,,Ahoj, áno. Prisťahovala som sa minulý týždeň a vo štvrtok som bola na prvej lekcii. Predtým som však chodievala na zumbu pravidelne, takže to našťastie nie je pre mňa taká novinka, inak by som to nezvládla. Som Sandra," podala jej ruku.
,,Ja som Becky, teší ma. Všimla som si práve, že dokážeš držať tempo, asi ako jediná z celej triedy," dodala šeptom a obe sa zasmiali, ,,ja tu chodím už päť rokov a to obsadenie sa tu nemení.
,,Nechcela by si niekedy zájsť na kávu?" spýtala sa jej Sandra.
Becky sa usmiala a odhalila strojček na zuboch.
,,Budem veľmi rada."
Dievčatá si vymenili telefónne čísla a Sandra sa pobrala domov.Všetky jej večery vyzerali rovnako- prišla domov, spravila si večeru, pozrela seriál, pripravila si veci na druhý deň, dala sprchu a buď pozerala seriály, čítala knižku alebo šla rovno spať. Bola to jej rutina, ktorú mala rada a pri ktorej si oddýchla po náročnom dni.
,,Daj mi tvoj mobil, už mi chýba dráma v živote," povedal Sandre André pri poobednej káve v kuchynke.
,,Čo si myslíš, že za drámu nájdeš v mojom mobile?" spýtala sa Sandra a podala mu telefón.
,,Zapneme Tinder, možno sa ti načíta niekto z našich kolegov," vysvetlil jej André a už zapínal Tinder, ,,aha máš tu správu!"
,,Ja viem, už od nedele."
,,A prečo na ňu neodpíšeš? Vieš kto ti ju vôbec píše?"
,,Hej, nejaký James. Celkom sympatický, ale je to nejaký športovec, nechcem sa zas stretnúť s ďalším debilom," sklamane odpovedala Sandra.
,,Ty vole, ale to nieje obyčajný športovec...To je James Brookes," zapišťal André ako tínedžerka, ktorej sa podarilo dostať na koncert Justina Biebera.
Sandra zdvihla spýtavo obočie. Nevedela, či ju prekvapil Andrého piskot, znalosť športu alebo to nadšenie ktoré z neho vyžarovalo.
,,Ty ho poznáš?"
,,Či ho poznám? Jeho tu pozná snáď každý. Je to reprezentant Anglicka vo futbale. A hrá tu za jeden z klubov, nikdy neviem za ktorý, keď sú dva."
,,Žašnem. Odkedy sa zaujímaš o futbal?"
,,Vyrastal som v najväčšom futbalovom meste na svete, keď to neovládaš tak ťa vydedia. Šup, odpíš mu."
,,Tak ak je teda taký slávny, čo robí na Tindri?" nešlo jej do hlavy, prečo by nejaká hviezda potrebovala Tinder na to, aby zbalila dievčatá.
,,Neviem, aspoň máš tému čo sa ho spýtať."Sandra bola skeptická. Otvorila si Jamesovu správu, v ktorej reagoval na jej popis v profile:
To je fakt nádherná novinka v meste. Škoda, že sa o nej dozvedám takýmto štýlom.Sandra sa usmiala, samozrejme. Typický sebavedomý kec. Ale zas aspoň sa mu musela nechať originalita správy.
A ty vieš o všetkých novinkách hneď z prvej ruky, alebo ako to mám chápať? Máš tajný zdroj?Dopila kávu, odložila telefón a vydala sa k počítaču. Do google si zadala Jamesove meno a vybehli jej články o jeho úspechoch. Zjavne bol dobrý, keďže ho všade len ospevovali. V jednom článku našla, že sa rozišiel s dlhoročnou partnerkou, ale ten bol už dva roky starý. Obávala sa, do čoho sa to namočila. Vedela, že z tejto situácie vedie len jedna cesta, na konci ktorej aj tak Sandra dopadne najhoršie.
YOU ARE READING
Každá je princeznou
RomancePrinceznou chce byť každé dievča už od malička. Každá sa ňou môže stať. Zistí to aj Sandra, ktorú čaká najlepšie leto v živote, ktoré sa premení na rozprávku. Bude mať však šťastný koniec?