Kúsok od miesta kde zastavili, bol medzi stromami altánok s ohniskom. Sadli si tam aj s jedlom.
,,Teraz je to pravé rande," pozrel na ňu s úsmevom James, ,,dúfam, že som si upravil hodnotenie v tvojom rebríčku najhorších rande z Tindru."
,,Máš veľmi veľkú konkurenciu," zasmiala sa, ,,ale popravde, včerajšie rande som si tiež veľmi užila. Bolo ako keď som mala 15 a frajer, ktorý dostal týždeň predtým vodičák, ma vzal na novom aute sa povoziť."
James sa rozosmial.
,,Díky, toto prirovnanie ma zahrialo pri srdci. Ak chceš do spoločnosti, zajtra ti to vynahradím. Myslel som, že takáto romantika vo dvojici na spoznanie je lepšia," dodal ublížene.
,,Nepovedala som, že nie je," ohradila sa.V tom Jamesovi zazvonil telefón.
,,Prepáč odskočím si," zdvihol sa z lavičky a zodvihol telefón.
,,V pohode, keď sa mi niečo stane nič sa nedeje, na Tindri nájdeš novú," zakričala za ním, ale už ju asi nepočul.
Zvláštne, že si odišiel zdvihnúť telefón, ďalej od nej, ale nechcela byť paranoidná.
,,Prepáč, bolo to odo mňa neslušné, bol to môj agent. Má pre teba dva lístky na zajtra. Zajtra ráno ti ich donesie a dá ti inštrukcie."
,,Musím sa ti priznať," zahanbene povedala Sandra.
,,Som samé ucho," ukázal si James na uši.
,,Okrem toho, že som nikdy futbal nesledovala, nepoznám ani žiadne pravidlá nič."
,,To nebude problém, proste hľadaj najlepšie vyzerajúceho hráča na ihrisku..." začal, keď mu Sandra skočila do reči.
,,Myslela som, že mám sledovať teba."
,,Neuveriteľné. Vieš ako moje ego trpí pri tebe?"
,,Myslím si, že tvoje ego to zvládne," vyplazila na neho spontánne, sama nevedela čo to do nej vošlo. V tom momente ju James chytil za vlasy, zaklonil jej hlavu a dal jej bozk.Sandra sa opäť cítila, ako keby ju zasiahol elektrický prúd. To čo s ňou robili jeho bozky bolo neuveriteľné. Chytila sa ho okolo jeho krku a sadla mu do lona. James ju chytila za zadok a neprestával ju bozkávať. Hladkal ju po chrbte, jemne no s istou dávkou agresie, rovnako, aké boli jeho bozky. Cítila stupňujúce sa vzrušenie.
Túto chvíľku prerušil z ničoho nič dážď. Chvíľu sa ešte bozkávali v daždi, čo Sandra považovala za veľkú romantiku, no keď kvapky začínali byť intenzívnejšie, presunuli sa rýchlo do auta.,,To bola romantika, bozkávanie v daždi," zasnene na neho pozrela.
,,Zase si sa cítila ako tínedžerka?" Sandra do neho štuchla.
,,To som ti mala zas čo povedať," prevrátila oči.
,,Zajtra večer teda pôjdeš so mnou? Nechcem na teba robiť žiaden nátlak, takže ak si to včera povedala len v nejakej eufórii, pochopím to."
,,Ja som to myslela vážne. Pôjdem tam ak vyhrajete, ak nie, to si asi úplne nezaslúžiš nie?"
,,Veď som makal celú sezónu!"
Sandra sa zasmiala.
,,Tak máš motiváciu, prečo sa zajtra snažiť."
,,Motiváciu si mi sľúbila už včera večer."
,,Čo kecáš!! Ráno som ti poslala fotku, nemôžem za to, že si vyťažený."
,,Máš pravdu, to nebol dobrý príklad," porazene zdvihol ruky.,,Máš v nedeľu tréning?" spýtala sa ho Sandra po ceste domov.
,,Nie. Až v pondelok. Ak získame titul, musíme ho predsa osláviť. Prečo sa pýtaš?"
,,Nechcel by si ísť so mnou na výlet do Londýna?" spýtala sa zahanbene. Hlavný dôvod prečo ho chcela vytiahnuť na tento výlet bol fakt, že autom by to bolo pohodlnejšie.
,,No...porozmýšľam o tom, ale si si istá?" zneistel.
,,Ako to myslíš?"
,,Vieš, dôvod prečo máme tieto súkromné randíčka je aj ten, že sa obavám, že akonáhle ma niekto uvidí v tvojej spoločnosti bude to hneď niekde na internete. Novinári by po tebe šli ako po údenom."
Sandra na neho pozrela a v tvári mu videla starosť.
,,Tak, zajtra nás tiež spolu uvidia," pripustila.
,,Máš pravdu, ale to plánujem ešte aby to bolo v poriadku. Zajtra ti ráno všetko prezradím," žmurkol, ,,každopádne, neznamená to nie ako odpoveď. Uvidíme v nedeľu v akom stave budeme po párty."
Prikývla.James ju zaviezol domov, rozlúčili sa pred vchodom a znovu sa ubezpečil, že dorazila v poriadku. Bolo to malé gesto, ale Sandru veľmi potešilo.
YOU ARE READING
Každá je princeznou
RomancePrinceznou chce byť každé dievča už od malička. Každá sa ňou môže stať. Zistí to aj Sandra, ktorú čaká najlepšie leto v živote, ktoré sa premení na rozprávku. Bude mať však šťastný koniec?