18. Kapitola

13 2 0
                                    

Sandra sa rýchlo osprchovala. Vlasy si vyčesala do strapatého drdolu a oči si namaľovala len špirálou. Obliekla si čierne rifľové kraťasy, biele tielko a dlhšie svetlo- ružové sako. Na nohy si obula biele tenisky. Sama sebe sa páčila, obliekla sa tak, že môže ísť aj do rýchleho občerstvenia ale zároveň aj do nejakej solídnejšej reštaurácie.
Chvíľu pred ôsmou jej James napísal, že stojí pred vchodom.

Sandra vyšla z bytu a bola veľmi nervózna, ešte viac ako pred prvým rande s Louisom. Asi preto, že ten meškal tak dlho, že všetok stres z nej za ten čas odpadol. Teraz cítila v bruchu jemné motýle a nohy sa jej ledva hýbali. Zišla dole a otvorila vchodové dvere. Nikde nevidela žiadne naštartované auto.
,Spravil si zo mňa dobrý deň? To nemôže myslieť vážne.'
Rozhliadla sa dookola a v tom ho zbadala.
Vyšiel z obrovského čierneho Range Rovru, ktoré stálo pri vedľajšom vchode a kýval jej s obrovským úsmevom na tvári. To auto však poznala. Bolo to presne to auto, ktoré ju takmer minulý zrazilo. Pamätala si ho podľa čierneho matného laku a značky.

Prišla k Jamesovi, ktorý k nej podišiel a podal jej ruku. V skutočnosti bol ešte krajší ako na fotkách. Bol od nej o dosť vyšší, mal jemné strnisko a nádherne voňal. Krajší a belší úsmev Sandra ešte nevidela. Takže to nebol Photoshop.
,,Rád ťa spoznávam, som James," prehovoril veľmi ostrým anglickým prízvukom.
Sandre sa podlomili kolená.
,,Ahoj, ja som Sandra. Ty si ma nepamätáš?" spýtala sa ho vyčítavo a James vyvalil oči.
,,My sme sa už videli? Bola si na zápase cez víkend alebo?"
Sandra zdvihla spýtavo obočie a pozrela na neho.
,,Neviem aký zápas myslíš, ale minulý týždeň si ma tu neďaleko takmer zrazil na prechode a ešte si sa dosť drzo usmieval."
Jamesovi zmizol úsmev z tváre a zamračí sa.
,,Už si spomínam. Išiel som z tréningu, kde to bola katastrofa. Ospravedlňujem sa ti," objal ju. Voňal tak krásne, že v tom okamihu by mu Sandra odpustila aj keby prišla o nohu.

Šla si sadnúť do auta, keď na ňu pobavene pozrel:
,,Tam sedím ja, jedine ak by si chcela šoférovať," zasmial sa a Sandra očervenela. Vôbec si neuvedomila, že spolujazdec v Anglicku sedí na druhej strane. Nastúpila do auta, celá červená. Aspoň ho pobavila.
,,Vadilo by ti, ak by sme zašli do nejakého drive-thru? Nechcem sa moc ukazovať, nebol by to príjemný večer ani pre jedného z nás," prehodil James.
,,Mne je to jedno kam ma vezmeš. Teba hľadá polícia?" zavtipkovala Sandra a on sa zasmial.
,,Ty si fakt vtipná, ale nie. Vieš, tu v Manchestri berú futbal vážne a aj keď dosť veľa ľudí futbal nesleduje, vždy sa nájde dosť skupiniek či jednotlivcov, ktorí ma spoznajú na ulici."
Sandra nevedela ako reagovať, či hrať naďalej hru neznalej alebo vyklopiť, že aj ona vie o tom že je známy športovec.
,,Všimla som si na instagrame, že hráš a aj to číslo sledovateľov mi prezradilo, že to asi nebude kamarátska liga," neutrálne prehodila.
,,To veru nie," úsmev mu stále nemizol z tváre, ,,hrám aj za repre aj za ligový klub. Cez víkend máme posledný zápas, nechceš sa prísť pozriet? Ak ho vyhráme, budeme majstri, takže tam budeme ocenení."
Sandra ostala prekvapená.
,,Nikdy som žiaden futbalový zápas nevidela a nikdy som futbal nesledovala," pozrela na Jamesa, ktorý vyvalil oči.
,,To nemyslíš vážne! Tak to je potreba napraviť a dúfam, že náš tím na teba spraví ten najlepší dojem. Zajtra ti napíšem detaily ohľadom lístkov, budem sa snažiť zariadiť dva, aby si tam nebola sama."
Takže to bral za uzavretú vec.

Zašli do McDonaldu, kde si Sandra dala wrap s colou. James si doprial poriadne menu, kde mal dvojitý Big Mac, zmrzlinu, nugetky a colu.
,,Vezmem ťa na špeciálne miesto."
,,Špeciálne, kde berieš každé dievča z Tindru?" zasmiala sa Sandra. Toto klišé jej prišlo trápne, ak niekto povedal že je niekde špeciálne miesto, bolo jej jasné, že tam pred ňou bolo desať špeciálnych dievčat.
,,Ver či nie, si prvá s ktorou som sa z Tindru stretol."
,,Myslím, že si o nič neprišiel. Ja som bola na svojom prvom rande naslepo minulý týždeň a sama som prekvapená, že som s tebou šla dnes."
,,Mám to brať ako kompliment?" zatváril sa pochybovačne.
,,Tak som to nemyslela," snažila sa Sandra zachrániť situáciu a vyrozprávala mu o svojom poslednom rande.
,,Tak to bol pekný debil," zhodnotil James, ,,ale prekvapuje ma, že si ho neodhalila. To ti neprišlo zvláštne?"
,,Ani nie. Čo ja viem, vravím, že som s nikým na rande naslepo nebola predtým," dodala na svoju obranu.
,,Neboj, za mnou tu nepríde žiadna "sestra", jedine že by mi vliezla do auta,"zasmial sa James.

Dorazili na miesto, z ktorého bolo nádherne vidieť obrysy Manchestru. Bola to malá dedinka na kopci. Zastavili na parkovisku a vytiahli si večeru.
,,Čo vôbec robíš na Tindri? Tebe predsa dievčatá musia skákať samé do postele," začala tému, ktorá ju zaujímala najviac Sandra.
,,To je práve ten problém. Som už unavený z toho ako sa mi na každej akcii či na každom kroku niekto trepe do postele. Všetkým ide v podstate len o ich päť minút slávy. Preto som si povedal, že to skúsim takto na slepo."
,,A ako vieš, že ten kto sa s tebou stretne na slepo, tak netúži po tých piatich minútach slávy?"
,,Vidím to už z toho, ako si so mnou píše. Ak tam vidím jemnú neochotu pri písaní, ako u teba, a to, že netlačíš na to, aby sme sa stretli, tak to je 50% úspechu. Zvyšok je o náhode...a o tom či ma sleduješ na instagrame," dodal so smiechom, ,,to posledné bol žart."
,,Stále to nedáva zmysel. Čo ak aj ja predstieram, že ma nezaujímaš takto na začiatku a v skutočnosti sa chcem len dostať bližšie k tej sláve?"
,,Nuž, to je ta nevýhoda byť v niečom známy. To nebudem vedieť nikdy hneď. Ale ver mi, už mám roky praxe a to, aké sú ženy schopné byť pre to, aby ti vliezli do postele, je skutočne neuveriteľné."

Každá je princeznouOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz