29. Kapitola

16 2 0
                                    

Večer, keď sedela Sandra uvelebená na gauči s pohárom vína v ruke a romantickou komédiou v telke, zazvonil jej telefón. Videohovor od Miši. Sandra sa zacítila previnilo. Kamarátke sa celý týždeň neozvala, takže nemala žiadne informácie čo sa za tých pár dní stalo.
,,No helloooou," zakričala z obrazovky Miša, vedľa ktorej sedel Tom a ktorý nadšene mával.
,,Ahojte!! Tak rada Vás oboch vidím, to máte párty v pondelok večer?"
,,Počkaj! Otázky kladieme my! Kedy si nám chcela povedať že si hviezdou a stáva sa z teba futbalová manželka?" obaja sa zatvárila vyčítavo no na ich tvárach bolo poznať vzrušenie.
,,Čo?" Sandra to nechápala. Ako to môžu vedieť, žiadnu fotku na internet nepridala a nikto okrem Andrého to z jej kamarátov nevie. A pochybovala, že by niekto z tímu poznal jej kamošov v Prahe.
,,Si po celom internete!! Dnes v práci to objavil na TikToku jeden z mojich kolegov, ktorý ťa spoznal z fotky," vysvetlila Miša.
,,Ako je to možné? Nevidela som ani jeden článok," začudovala sa. To je zvláštne, čakala, že sa objaví v nejakých článkoch, ale aby bola vo videách na TikToku, to jej prišlo neuveriteľné, ,,čo sú to vôbec za videá?"
,,Neboj, nie je to porno," pokúsil sa o trápny vtip Tom, no keď videl, ako naštvane sa Sandra tvári, prestal.
,,V práci som videla len jedno, kde si stála v objatí nejakého futbalistu. Bola to koláž fotiek, ktorá ukazovala fotografie z ihriska, z nejakých osláv. Potom sme sa s Tomom stretli u mňa a začali sa tým preberať. Vo väčšine sú to koláže kde sú fotky z osláv, alebo nejaké videá čo sa tam natáčali. Druhý druh sú videá, ako vychádzaš z nejakého minibusu v úžasných šatách a idete do klubu. Vo finále však ľudia tvoje meno nevedia. Riešilo sa to tam dosť v komentoch, takmer väčšina však píše že si vybral dobre, je tam pár hateov, ale to nebudem spomínať. Takže, čo nám k tomu povieš?"

Sandra ostala bez slov. Bola šťastná, že internet jej meno nepoznal, no vedela že je to otázka pár dní kedy na to prídu. Okamžite si zamkla sociálne siete len pre priateľov, nech ju nikto neočumuje. Kamarátom celý príbeh rozpovedala.
,,Nemôžem tomu uveriť, že máš Tinder tri dni aj s inštaláciou a narazíš na poklad. My, dvaja dementi, sme tam niekoľko rokov a furt samé prúsery nám krížia cestu," zhodnotila Miša a Tom len prikývol.
,,Ja si to ešte ani neuvedomujem, čo za zážitok mám za sebou a prípadne, čo ma čaká. Stále si nechcem pripustiť že to je ozajstné."
,,Hlavne to moc nerieš a nerob si z toho zlé závery zbytočne. Pretože si to privoláš," upozornil ju Tom.

Klebetili ešte ďalšie dve hodiny, keď sa Miša a Tom ospravedlnili, že už musia končiť lebo ráno vstávajú. Rozlúčili sa a Sandra napísala po celom dni správu Jamesovi:
Už som vraj anonymná hviezda TikToku :)

James jej okamžite odpísal:
Ty si hviezda aj pre mňa. Ako to myslíš?

Volali mi moji kamaráti z Prahy, objavili ma v nejakých videách z osláv. Internet sa však snaží prísť na moju identitu.

Hlavne nečítaj komentáre. Som už v posteli, zajtra si ťa po práci vyzdvihnem, čakaj ma. Dobrú noc.

James bol v telefóne vždy stručný. To sa jej páčilo, pretože mali potom o čom hovoriť celé hodiny. Sandra si vložila mobil do nabíjačky a uvelebila sa do perín, kde sladko zaspala.

Každá je princeznouWhere stories live. Discover now