Sandra sa zobudila na to, ako ju James zo zadu objal.
,,Dobré ráno, takže sa mi to včera nesnívalo a si skutočná," pobozkal ju do vlasov.
,,Vzhľadom na to, ako sa cítim, ani neviem či som skutočná," zývla. Bolelo ju celé telo a bolo jej zle od žalúdka.
,,Včera sme to asi prehnali s alkoholom," zhodnotila to a obrátila sa čelom k Jamesovi. Bol doslova vyspatý do ružova. Líca mal červené ako keby strávil nejaký čas na slniečku.
,,To ešte bolo nič. Počkaj si na sprievod mestom," vtedy sa to poriadne rozbehne.
,,Čo to znamená?"
,,Sú to naše oslavy spoločne s fanúšikmi. Keďže nás však čaká ešte jeden turnaj budúci víkend, bude to až ďalší pondelok. Celé mesto sa sfarbí do našej klubovej farby, všade tečie alkohol a tak. Určite ti doporučím to zažiť."
,,To som na to zvedavá," so záujmom zhodnotila.
James ju pobozkal a opatrne ju popritom hladkal na stehnách a slabinách. Zopakovali si milovanie z noci, no tentokrát k nej James pristupoval nežnejšie. Bol jemný a pozorný a Sandra si to užila rovnako ako večer.,,Zájdeme si na brunch?" spýtal sa Sandry keď ležali v posteli.
,,To mám ísť na brunch vo večerných šatách?"
,,Tak sa doma prezlečieš."
James ju domov, hodila na seba cyklošortky a oversize mikinu, vlasy si vyčesala do vysokého drdolu a zišla za ním späť do auta.
Vzal ju do malej, útulnej kaviarničky na druhej strane mesta.
,,Patrí to tu môjmu kamarátovi. Veľa ľudí o tom nevie, keďže je to takto zašité. Ale robí tu najlepšie vajíčka Benedikt."
,,Prečo mu nepomôžeš s marketingom? Stačil by jeden tvoj príspevok a rozbehne sa to."
,,Pretože mi vyhovuje, že tu nikto nechodí. Videla si včera v klube."
Videla. Bolo to hrozné. Našťastie, keďže mali VIP vstup, ochrankári k nim len tak niekoho nepustili. No keď zišli na parket, celý klub bol hore nohami. Dokonca aj DJ sa mohol schovať, keďže pár slov od hráčov a všetci boli ako vo vytržení.
,,Chceš ísť dnes do toho Londýna?" spýtal sa provokatívne.
Sandra na neho pozrela a prevrátila oči.
,,Za prvé, to by si ma nemohol zdržiavať v posteli keby tam chcem ísť, za druhé je mi teda pekne zle, neviem či zvládnem vôbec raňajky."
,,Ja som ťa nezdržiaval, ty si ma ovládla. Ovládla si ma už na prvom rande, neviem sa pri tebe krotiť. A keď ti je zle, myslím že raňajky ti spravia práveže veľmi dobre."Sandra si objednala zelený čaj a typické anglické raňajky, nech sa dorazí.
,,Chceš ísť ku mne aj na dnešnú noc? Ráno ťa odvieziem," spýtal sa jej James, keď sedeli v aute po ceste domov.
,,Dobre, ale si vziať veci."
Zastavili pred jej bytom a obaja vyšli hore. Sandra tam mala ešte bordel zo včerajšieho večera, keď sa s Andrém chystali.
,,Nevšímaj si ten bordel, takto nežijem," pustila ho dnu hanblivo.
,,To je v pohode, ja mám upratovačku, tá po tebe bude upratovať," ironicky sa zasmial.
Sandra si rýchlo zbalila veci na ďalší deň do práce, kozmetiku,pyžamo a pohodlné oblečenie na dnešný deň, ktorý plánovala stráviť na tom obrovskom gauči.Keď prišla do obývačky, všimla si, že James všetky poháre naložil do umývačky.
,,Tak vidíš, ani nepotrebuješ upratovačku, zvládneš to sám," dala mu pusu, ,,môžeme ísť."
Hneď ako prišli k Jamesovi, obaja sa zvalili na gauč. Sandra okamžite zaspala. Zobudila sa na to, ako James nadáva popritom čo sa hral na Xboxe futbal. Dokonca nadával sám na seba, aký paradox.
,,Prečo tak hučíš?" rozospato sa čudovala.
,,Pretože hráč, ktorý ovláda hráča na tej obrazovke je fakt kopyto," odsekol.
Sandra týmto myšlienkovým pochodom nerozumela a tak sa otočila na druhý bok a chcela znovu zaspať. Už jej to však šlo ťažšie a preto premýšľala.
Aké má šťastie a všetko sa to dokázalo stať za týždeň. Neuveriteľné, niečo takéto sa jej nikdy ani nesnívalo.
Keď James dohral, pritúlil sa k nej.
,,Neviem, či som to už vravel, ale je mi s tebou fakt dobre..." pobozkal ju do vlasov.
,,Mne tiež, ďakujem ti za tento víkend," odpovedala mu.
,,Dúfam, že to nebol len jeden víkend," vážne sa na ňu zahľadel.
,,No, to záleží na tom hráčovi, ktorý ovláda hráča v reálnom živote," uštipačne prehodila.
,,Vôbec nerozumiem tomu čo si povedala a myslím si že ani ty. Každopádne, ja by som bol rád, ak by sme pokračovali v rozvíjaní nášho vzťahu."
,,Na znak oddanosti vymažeme obaja Tinder, aplikáciu ktorá nám zmenila život," teatrálne predniesla Sandra a obaja si odinštalovali Tinder.
,,Takto sa v dnešnej dobe zoficiálni vzťah. Žiadne pytačky pred celou rodinou , žiadne prstene ani žiadne Facebook statusy. Vymazanie zoznamky," zasmial sa James.
YOU ARE READING
Každá je princeznou
RomancePrinceznou chce byť každé dievča už od malička. Každá sa ňou môže stať. Zistí to aj Sandra, ktorú čaká najlepšie leto v živote, ktoré sa premení na rozprávku. Bude mať však šťastný koniec?