37. Kapitola

14 2 0
                                    

Celý nasledujúci deň v práci bol pre Sandru katastrofa. James sa jej celý deň neozýval a jej sa pomaly začali v hlave vytvárať čierne scenáre. Už ju nechce vidieť? Stretol počas osláv niekoho lepšieho alebo sa mu nedajbože niečo stalo?
Aby toho nebolo málo, André v práci celý deň sedel ako kôpka nešťastia. Po obede, na ktorý si zašiel bez nej, Sandre pošepkal:
,,Bol som sa poradiť s našimi právnikmi, väčšiu potupu som snáď nikdy nezažil."
Sandra na neho s ľútosťou pozrela. Vedela, že sa André musel cítiť hrozne a bolo jej kamaráta veľmi ľúto.
,,A čo ti poradili?"
,,Dali mi pár správ, ako na to reagovať a uvidíme čo ďalej," pokúsil sa o úsmev, ,,dúfam, že to dopadne dobre a zaplatím namiesto 10 000 libier do východnej Európy, len 200 k nám do firmy."

Vrátili sa k práci, keď do nej po pár minútach André znovu strčil a ukázal na obrazovku počítača. Sandra okamžite dostala odpoveď na to, čo je s Jamesom. André otvoril článok a Sandra si ho čítala:
Bujaré oslavy dvoch získaných titulov
Hráči jedného z Manchestrovských futbalových klubov oslavujú koniec veľmi úspešnej sezóny, v ktorej získali dve súťažné trofeje. Oslavy odštartovali v pondelok večer priamo na námestí v Manchestri, kde si užili strhujúcu atmosféru priamo s fanúšikmi. Večer sme ich videli vchádzať do najlepšieho podniku v Manchestri a v utorok poobede sa nám pár z nich podarilo odfotiť priamo na letisku. Neskôr v noci boli hráči klubu, vrátane kapitána Davida Coola, ktorý podľa našich informácií by mal klub v prestupovom období opustiť, vyfotografovaní v jednom z klubom na Ibize. Bola to posledná zastávka kádra?
Informácie budeme aktualizovať.

Okrem článku však bola zaujímavejšia galéria, ktorá bola priamo pod ním. Na fotkách z osláv v meste našla Sandra aj seba aj Andrého. Ten však nebol až tak nadšený, keďže pár krokov od nich stál jeho krásavec. Fotky, ktoré sa nachádzali za tým však boli výživnejšie. Na fotkách z klubu bola aj Sasha, tú však Sandra nikdy nevidela vyzerať zle. Dokonca aj pri odchode z klubu, s topánkami nad hlavou sa usmievala svojim typickým úsmevom a všetkým fotografom kývala. Na fotkách z letiska okamžite spoznala Jamesa s obviazanou hlavou. Mal otvorené ústa a Seb mu priamo do nich lial šampanské. Fotky z Ibizy ju však trošku rozrušili. Bolo na nich vidieť, ako Jamesa musia spoluhráči podopierať a ako ledva chodí.

,,Ja by som ho zabil," prehodil André pri poslednej fotke, na ktorej má James neprítomný pohľad, hlavu obviazanú a rukami sa drží spoluhráčov.
,,Ak sa mi ešte niekedy ozve, ver že ho zabijem aj ja," pokrčila plecami Sandra.
Že ju vôbec napadlo sa o neho strachovať. Mrzelo ju však, že jej James nedokázal ani napísať SMS, že odlieta z mesta. Vedela však, že nemá zmysel sa mu ani ozývať, keďže ktovie v akom je momentálne stave.

Zdržala sa v práci dlhšie, aj tak sa nikam neponáhľala a ležala jej tam práca, ktorú v pondelok nestihla kvôli tomu, že odišla skôr na oslavy. Keď odchádzala, bolo už takmer sedem hodín a kancelárie už boli takmer prázdne. Moc sa neponáhľala, užívala si teplý, letný večer.

Keď dorazila pred dom, začala hľadať v kabelke kľúče. Odrazu mala pocit že k nej niekto pristúpil. Zdvihla hlavu a stál pred ňou James s obrovskou kyticou.
,,Dúfam, že som sa týmto nezaradil medzi najhoršie rande z Tindru," usmial sa na ňu smutne.
,,Nie, ale si medzi top10 najhoršími príchodmi z práce," pokúsila sa o vtip. James k nej pristúpil a dal jej pusu. Stále z neho bolo cítiť alkohol, čo Sandru ani neprekvapilo vzhľadom na fotky, ktoré videla z noci.
,,Prepáč mi to. Mohol som ti aspoň napísať, ale videla si môj stav včera."
,,Videla, preto ma ani neprekvapuje že si nenapísal, len ma to kúsok zamrzelo."
James jej dal kvety a vyšli spoločne k nej do bytu.
,,Zájdeme niekam na večeru?" spýtal sa jej.
,,Do drive in?"
,,Kam len budeš chcieť, nechám výber na teba."
Sandra však na ňom videla, aký je unavený a že mu nie je asi najlepšie.
,,Ty si bol schopný šoférovať?" spýtala sa ho.
,,No, bál som sa toho. Keby viem, že prídeš tak neskoro ešte by som si dve hodiny pospal. Už som si myslel, že si na ďalšom rande."
,,A prečo si mi nezavolal?"
,,Pretože som si myslel, že mi ani nezdvihneš."

Každá je princeznouWhere stories live. Discover now