,,Celú nedeľu čakám na správu a nič! Dúfam že máš poriadnu výhovorku," rozhorčito prišiel do práce André a šmaril si veci na stôl.
,,Aj ja tebe prajem dobré ráno," usmiala sa na neho Sandra.
,,Máš nejakú dobrú náladu, som samé ucho," otočil sa k nej na stoličke.
,,Poďme do zasadačky," zdvihla sa Sandra, pretože si všimla zvedavý pohľad Hansa. Síce s kolegami vychádza dobre, ale toto boli detaily, ktoré by s nimi nerada zdieľala.
Sandra si do kalendára nahodila meeting a rezervovala zasadačku.
,,Vymyslela si to veľmi dobre, tu môžeme sedieť aj celý deň a nikto nás nebude podozrievať. Vidieť, že sa ti prekrvil mozog," zhodnotil James keď si doniesli do zasadačky kávu a profesionálne si sadli oproti sebe s otvorenými notebookmi na stole. Sandra žmurkla.,,Začnem od začiatku. Hlavne žiadne híkanie, snaž sa krotiť. Takže prvá vec je, že v sobotu večer som zažila najlepší sex života," James si zakryl ústa ale nevidal ani hláska a Sandra pokračovala, ,,vďaka tomu alkoholu čo sme vypili to bol doslova sex bez zábran."
,,Takže zozadu za vlásky, tvrdo a bez lásky," s vyvalenými očami sa zasmial James.
,,No, s tým rozdielom že sa tam vložila aj ta láska."
,,Počkaj, čo?" nechápal.
,,Včera som si vymazala Tinder, rozhodli sme sa, že to skúsime rozvinúť, uvidíme kam to zájde."
,,Jak ako rozvinúť?" bolo vidieť, že stále je z týchto slov stratený.
,,No, že sa budeme stretávať a uvidíme čo z toho vzíde."
,,To je dosť odvážny krok na to, že ste sa spolu videli dvakrát v aute a tretíkrát v posteli." pochybovačne sa zatváril James.
,,Tak, ja to asi nijak vážne neberiem. Proste normálka, budeme sa stretávať a uvidíme. Nebudeme to hrotiť."
,,No, ale budeš sa stretávať len s ním."
,,A s kým ešte sa mám stretávať?" Sandra nerozumela o čo kamarátovi ide, čakala že sa bude tešiť s ňou.
,,Ja by som do toho takto nešiel vieš. Pre mňa to je tak buď sme spolu alebo nie. Žiadne natahovačky."
,,Tak vždy toho človeka chceš najprv spoznať kým sa s ním vrhneš do vzťahu, nie?"
James sa zamyslel: ,,asi to máme každý vo svojich kruhoch iné. My gayovia sme asi iní. Stretávaš sa len na sex alebo rovno už vážne randíš. Není čas strácať čas. No ale hovor ďalej čo ten víkend."
,,Už klasika, včera sme boli na brunch, u mňa doma pre veci a dnes ráno pred tréningom ma zaviezol do práce. Boli sme spolu celý deň."
,,Tak ty nezaostávaš. Kde býva?"
,,Krajší byt som nevidela, je to kúsok od štadióna a je to komplex niekoľkých budov. Stráži ich ochranka. Z bytu ma nádherný výhľad na celé mesto, je moderne zariadený. Tak čo, za tie prachy by som tiež bývala v rovnakom paláci. A čo ty v sobotu?",,My sme tam boli až do šiestej ráno. Potom som sa presunul domov. A musím sa ti poďakovať. Takto dobre som sa už dlho nezabavil," James ju chytil za ruku a pozrel jej do očí.
,,Tak hlavne, že máš problém, že sa budeme s Jamesom stretávať."
,,Pozor, vôbec nemám problém. Nemysli si o mne že som zlý kamarát, to určite nechcem aby tak vyzeralo. Len mi táto fáza vášho vzťahu príde asi zbytočná."
,,Uvidíme čo sa z toho vyvinie." Sandra sa nechcela hneď na pondelok ráno s kamarátom pohádať a tak debatu uzavrela.
YOU ARE READING
Každá je princeznou
RomancePrinceznou chce byť každé dievča už od malička. Každá sa ňou môže stať. Zistí to aj Sandra, ktorú čaká najlepšie leto v živote, ktoré sa premení na rozprávku. Bude mať však šťastný koniec?