MEDYA:Aaron & Olivia & Mattheo
Başarı bize göre neydi? başarı insanlara göre nedir? Başarı sadece fiziksel midir yoksa ruhsal olarak kazandığımız savaşlar da bir başarı mıdır?Uzuvlarınıza kadar hissettiğiniz o acı, o yeterlilik sancısı bir başarıdır. Yaptığım bu sporda, Kaslarımın çalışması, partnerimle olan ilişkim. Benim için bir başarı. Herkes için bu bir başarı olmalı nihayetinde. Başarı olmazsa hırs ve kariyer de olmaz. Bizler başarılı olmalıyız. Bize acımazlar, bize istisna yapmazlar, bizim başarımızı izlemek isterler.
Aaron'un dediklerini iyice dinlemeye çalıştım. Ağzında bir şeyler geveliyordu ama hâlâ tam olarak ne düşündüğünü söylememişti.
"Seni bu kadar sıkıntıya sokan şey ne aaron?" ona bir soru yönelttim. En sonunda bunu yaptım.
Garip bir şekilde etrafına bakıyor, kaçmak istiyordu sorularımdan.
"Ben çoktan kararı verdim ama itiraz etmenden korkuyorum matt." kafasını çevirip tam gözlerimin içine baktı.
Onu dinlemekle yetinmeye devam ettim.
Neyi bu kadar düşündüğünü merak ediyordum. Beni sinirlendirecek bir şey miydi bu?"Eden ve Elizabeth'i yenmeyi çok istiyorsun. Bunu yapman için iyi bir partnere ve iyi bir koça ihtiyacın olacak." kesik bir nefes aldıktan sonra tepkimi ölçtü. Onu sadece dinliyordum. Aaron dream dinlenmeyi ve izlemeyi severdi.
"Bir kaç araştırma yaptım. Son 5 yılda bizden daha iyi bir patenci yok. Yani ben ve Olivia'dan başka.." kaşlarımı kaldırdım. Son zamanlarda değil, onlar her zaman çok iyilerdi. Neden bunları anlattığını biraz anlıyor gibi olmuştum ama devam etmesini bekledim.
"Ben seninle kaymak istiyorum mattheo.. Ama bu uygun görülmez. Daha önce kimse hemcinsi ile beraber kaymadı. Hem fiziksel olarak el verişli değil, hem de.." burada konuşmam gerekiyordu sanırım. Ama ben daha ağzımdan herhangi bir harf çıkarmadan aaron konuşmasına devam etti.
"Bu yüzden Olivia ile kayacaksın. Ve ben de sizin koçunuz olmak istiyorum. İtiraz edileceğini biliyorum ve bu yüzden biraz da olsa pisten uzak kalmam gerektiği düşünülsün diye bayılma numarası yapmaya çalıştım." derince bir nefes verdi. Rahatlamış gözüküyordu. Bunları duyunca ne diyeceğimi bilemedim. Bu yaptığı çok büyük bir fedakarlıktı. Aaron, benim için partnerinden vazgeçiyordu. Bunu asla kabul edemezdim.
"Aaron bu yaptığın çok büyük bir fedakarlık. Kesinlikle böyle bir şey olmayacak." yatağında biraz ileri doğru gitti ve elimden yakaladı.
"Eden salağını biz Olivia ile ezer geçeriz mattheo. Bu bizim için çocuk oyuncağı. Ama ben senin onu yenmeni istiyorum. Ve sizin gerçekten çok iyi kayacağınıza eminim." kafamı salladım. Elimi ondan çektim. Bunu istemiyordum. Olivia'nın bu olaydan haberi bile yoktu. Bunu kabul edemezdim. Kabul etsem bile bu seyirciler tarafından da hoş karşılanmazdı. Aaron dream'in partneri ile bir anda piste çıkamazdım.