MEDYA:Maxwell Dream
Model 14-15 yaşında gibi duruyor mu bilmiyorum ama kafamdaki max işte tam olarak bu..
Geçirdiğim haftalar çok dolu geçmişti fakat ben bu yarışmaya hazır mıyım hâlâ emin değildim. Partiden eve çok geç bir saatte gelmiştim. Ondan sonraki gün antrenmanımızı iptal etmek zorunda kalmıştık. Ama sonraki haftalar çok dolu geçmişti. Çok dolu geçmişti ama hazır olmadığımı hissediyordum. Artık Elizabeth ile partner ilişkimiz yoktu sanki. Adımlarımı iyi takip ediyordu. Her şey mükemmeldi fakat yeterli miydi emin olamıyordum.. Sadece bir yarışma diye geçiriyordum içimden ama bu daha başlangıçtı.
Yarışmadan 6 ay sonra olimpiyatlar vardı ve bu yarışmada başarılı olamazsak jüriler tarafından desteklenmezdik belkide..Telefonuma mesaj gelince, kurduğum düşüncelerin arasından çıktım.
Fırtına (koç)
Size güveniyorum!! İyi uyuyun, hafta sonunu rahat geçirin ve o pistti yarıp geçin çocuklarım!! 😻Buzlar kraliçesi (el..)
Matt ve ben antrenmanlarda çok iyiydik koç!!
Gözün arkada kalmasın. O kupa ve birincilik geliyor!!! (olimpiyatları da hiç kafana takma Morrow ve Dean tayfa galip gelecek!!)Gruba bir şey yazasım hiç gelmiyordu. Pazartesi günü yarışma vardı ve ben hâlâ bazı şeylerden emin değildim.
Partide herkesin yine dream'lerin olimpiyatta kazanmak için yarışmadakilere şans tanıyacağını ve en sonunda yine galip geleceklerini konuşuyorlardı.
Hiç şansımız yoktu sanırım. Onlar bizi tanımıyordu bile. Eden ve joyce yarışmadan çekilmişti. Belki eden olimpiyatlara katılabilirdi ama joyce'un hiç şansı yoktu.Elizabeth nedense kendinden çok emindi. Onun yüzünden antrenmanları geciktirsek de kendinden emindi. Bu benim canımı sıkıyordu.
Gruba cevap vermek istemediğim için grubu sessize alıp telefonu komodine bıraktım.
tekrar bildirim gelince,"Tanrı aşkına sessize almadım mı ben sizi?" telefonu tekrar elime aldım. Fakat bu sefer bildirim gruptan değil Elizabeth'den gelmişti.
Hemen mesaja tıkladım.Buzlar kraliçesi (el..)
Mattheo eden ile olan olayı açıklamak ister misin? Yoksa gidip eden'dan öğreneyim mi olayı?Elizabeth ne saçmalıyordu böyle?
Siz
Elizabeth ben zarar vermedim diyorum. Sadece itekledim o bana zarar verdi.Buzlar kraliçesi (el..)
Hiç inandırıcı gelmiyor mattheo.Siz
Bana inanmak yerine başkalarına mı inanıyorsun?Telefonu yatağıma sertçe bıraktım. Partnerim bana inanmıyordu.
Partnerim bile bana inanmıyorsa kimseyi inandıramazdım.