bölüm 19

162 14 25
                                    

Neredeyse 1 haftadır Olivia ile sıkı bir çalışmanın içerisindeydik. Kimsenin bizi bilmemesi için dakika kovalıyorduk.

Tepkileri hepimiz olimpiyat günü öğrenmek istiyorduk. Olivia ve benim partner olmam herkese sürpriz olacaktı.

Aaron'un hangi konumda olacağını bilmiyordum.. onun üzerine çok fazla gidilecekti. Üzülmesinden korkuyordum.

Şarkımızı çoktan seçmiştik çok hareketli ve koreografimize uyan bir şarkıydı.

Her ne kadar olimpiyatı kazanmak istesekte, önceliğimiz eğlenmek ve eğlendirmekti.

"Mattheo daha birinci haftamızdayız.. ve çok iyisin." Olivia benim motivasyonumu yükseltmek için diyordu bunu biliyordum. O kadarda iyi değildim. Ama bunu aşacaktık. Umarım..

"Mattheo çeneni yukarıda tut." Aaron'un bana bağırmasıyla çenemi kaldırdım.

"Olivia, sen de daha fazla esnekliğini kullan." Aaron'a koç olmak fazlasıyla yakışıyordu fakat, onun yeri buz pistinin arkası değildi, onun yeri tam olarak pistti. O piste aitti.

"Aaron, sadece eğlence değil biraz aramızda çekim de olamalı biliyorsun. " aaron Olivia'ya kafasını salladı.

"Beni iyi dinleyin atom karıncalar. Mattheo, sen şarkının tam bu kısmında yani Olivia'yı buza indirdikten sonra Olivia, koreografiyi yaparken ellerinle Olivia'nın vücuduna dokunacaksın. Olivia sen de Mattheo'nun etrafında döneceksin. Sonraki hareketler aynı." Aaron bunları söylerken çok memnun değil gibiydi ama işimizi yapıyorduk nihayetinde.

"3-2-1" düdüğünü çaldı ve pistin ortasını İşaret etti. Şimdilik şarkı çalmıyordu fakat nerede ne yapmamız gerektiğine biraz da olsa hakimdik.

Olivia yer doğru eğildi, ben de onu pateninden tutup dairesel hareketlerle etrafımızda çevirdim. Bu hareketi profesyonel herkes rahatlıkla yapabilirdi.

Ardından Olivia kendi bacaklarını çekip etrafında döndü.

"Mattheo! Koreografiyi unuttun." Olivia'nın yaptığı hareketi yapmam gerekiyordu ama ben koreografiyi karıştırmıştım.

Aaron tekrar komut verdi ve biz tekrar o hareketi yaptık bu seferde Olivia'nın adımları geride kaldı ve bana yetişemedi.

Çok iyiyiz dedikten sonra böyle olmasına şaşmamalıydı. Olimpiyatlar yaklaşıyordu. Biz kötü bir karar mı almıştık yoksa?

"Mattheo çok yoruldum.." Olivia'yı kendime çekerken kollarımın durmak istediğini fark ettim.

"Ben de Olivia. Ben de.." aaron,biz en iyisini yapana kadar bizi çalıştırıyordu.

Hareketi yaptıktan sonra Olivia durmak istediğini söyledi ve aaron kafasını salladı. Aaron kafasını sallar sallamaz Olivia ve ben kendimizi buza doğru bıraktık. Çok yorulmuştuk ama buna değecekti hissediyordum..

Vücudum soğuk buza temas edince içime bir ürperti gelmişti.

Pistin ışıkları kapandı ve birden her yer zifiri karanlık olmuştu. Olivia her an her yerde gülebilecek potansiyele sahip olduğu için hemen kıkırdamaya başladı.

Aaron telefonunun ışığını tam yüzümüze doğru tuttu.

"Gitme vakti." Yüzünü karanlıkta pek seçemiyordum ama Kaşlarını kaldırıp bize baktığının farkındaydım.

İlk önce Olivia'nın kolundan tutup kaldırdı. Sonrada benim kolumdan tutup kaldırdı. Olivia düşmesin diye önüne ışığı tuttu.

"Bana ışık tutmayacak mısın?" Işığı yüzüme tuttu. Gözlerimi kapatıp, yüzümden ışığı çektim.

DREAM (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin