MEDYA:bölümün sonunda :)
Boğulduğum bir okyanusum vardı hatırlıyor musunuz? Defalarca suyunda alabora olduğum bir okyanus... o okyanusun kıyısına ulaşmıştım artık.
Yara bere içinde de olsa ulaşmıştım kıyıya..
***
Nefes nefese durdum. Olivia'nın belinden tutup havaya doğru kaldırdım. Şarkımız bitti. Bizde bittik. Olivia'nın havada olan elleri titriyordu. Benimde güçsüzlükten kollarım titriyordu. Nefesim kesiliyordu. Olivia'yı buza bırakır bırakmaz kendimi yere attım. Olivia ile aynı anda buza kendimizi bırakmıştık. Bacaklarım, kollarım her yerim titriyordu. Zor dayanmıştım. Gösterimizin son anlarında kendimi çok zorlamıştım. Profesyoneldim ben. Böyle olmamam gerekiyordu.
Olivia'nın bana seslenişini duydum. O da nefes nefese kalmıştı fakat benim kadar yorulmuş gözükmüyordu. Buza oturmuştu. Şu an seyircileri selamlamamız gerekiyordu. Ama birimiz buza oturmuş birimiz ise kendini buza atıp nefes almaya çalışıyorduk.
Omuzumda bir el hissettim.
Aaron'u göremeyecek kadar hissizleşmiştim. Aaron ikimizi de yerden kaldırdı. Rezil mi oluyorduk? Hayır rezil olmuyorduk. Bütün patinajcılar yorulurdu. Yaptığımız iş çocuk oyuncağı değildi sonuçta. Yaptığımız şey artistlik patinajdı.Yavaşça beni kaldırdı ardından Olivia'yı kaldırdı. Kocaman bir gülümsemeyle Olivia'ya sarıldı. Bu iyi bir şeydi. Bana baktı ve bana da güldü. Ama sarılmadı. Sarılmadı..
Olivia'nın elinden tuttum ve seyircilere selam vermek için hemen pisti turladık.
Ruh emici
Kafamı iki yana salladım. Bu artık bana komik geliyordu. Pankarta bakarken bir görevlinin onu zorla indirdiğini gördüm. Bu kadar önemli miydim? Başka bir Pankarta baktım.
Korkak!
Mattheo morrow × gayROW görevlerin tekrar pankartları zorla indirdiğini gördüm. Yaptığım açıklamada beni destekleyenlerde vardı ama desteklemeyen taraf daha fazlaydı. Olivia elimden sıkıca tuttu. Hâlâ nefes nefeseydim. Ufak bir selamın ardından pistten çıktım.
Moralim iyice bozulmuştu.Serbest program, son programdı.
1. Olmak istiyorsak bu gibi tepkilere açık olmalıydık.
Ya da ben kendimi bu şekilde avutuyordum..Büyük ekranda bir kaç partner de kareografilerini yaptıktan sonra puanların açıklanmasını bekledik. Bizim için ayrılan yere oturduk. Karşımızda bir kamera vardı. Bizi çekiyordu. Teker teker puanlar açıklanırken. Çiftli patinajcılardan İlk önce elizabeth ve Eden'ın. puanları açıklandı.
"Elizabeth Dean ve Eden Ford kısa programda 81.61 serbest programda 167.03 puan aldılar.
Toplam puan ise 248.64" kalbim ağzımda bizim puanımızı beklerken eden ve elizabeth'in puanını bir anda duymak beni bozguna uğratmıştı. Çok iyi bir puan almışlardı. Birinci olabilirledi.Olivia sıkıca elimden tuttu. Aaron ben ve Olivia aynı yerde oturuyorduk bizi çeken bir kamera vardı. Olivia'nın elini 2. defa tutup sıktım.
"Natalie floura ile Rai Bane kısa programda 90.55 serbest programda 170.18 puan aldılar.
Toplam puan 260.73"Gözlerim kocaman açılmıştı. Çok iyi bir puan almışlardı. Onları geçecegimizden emin değildim.
Aaron'a baktım. O sadece puan sıralamasına bakıp iç çekiyordu.Sporcularla röportaj yapmak isteyen muhabirler güvenliği geçmeye çalışıyordu.
Son yarışmacıdan önce bizim puanlarimiz açıklandı. Duyacaklarımdan korkuyordum. bunca zaman bunun için çalışmıştık rakiplerimiz çok güçlüydü. Bunu puanlardan anlayabiliyordum.