Bölüm 2

383 24 60
                                    

MEDYA:Aaron dream

Vücudum karıncalanıyordu, acıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Vücudum karıncalanıyordu, acıyordu. Hızımı gittikçe kaybediyordum.

"Mattheo hazır değilsen yapma." Hazır mıydım?

Ellerimi ve partnerimin Vücudunu havaya kaldırdım. Kollarım titriyordu. Taşıyamadığımdan değil, sadece gerilmiştim.

"Matt dikkat et!" Karşımdan gelen eden'ı görememiştim. Elizaya bir şey olmaması için kendimi siper ettim ve benim üzerime düştü. Eden ise yanımızdan hızla geçti.

Sinirden elimi soğuk buza vurdum. Haftalardır çalışmamanın verdiği performans buydu.
Eliza'yı üzerimden aldım.

"İyi misin Elizabeth?" Kafasını salladı.

"Patenciyiz sonuçta normal şeyler bunlar." Ayağa kalktım ve kalkması için elizaya elimi uzattım.

"benim yüzümden antrenman çok gecikti biliyorum ama toparlayabiliriz değil mi?"
Ona cevap vermedim. Çünkü toparlayamayacağımızı biliyordum. Konuyu değiştirdim.

"Annem sizi yemeğe davet etmiş." pistte hafif hafif ilerlerken Eliza durdu. Bana bakmadı. Bu konuyu sevmediğimi biliyordu.

"Bak matt onların ne istediği önemli değil. Biz arkadaşız bundan ötesi var mı?" Evet bundan ötesi yok fakat ailemizin baskısı yüzünden ben çatlama noktasına geldim Elizabeth.

Elizabeth ile çok uzun zamandır arkadaşız ve onun da bu fikire hoş bakmadığını anlayabiliyorum. Fakat hep ortada kalan ve itiraz eden ben oluyorum çünkü Elizabeth hiç bir zaman bu konu açıldığında konuşmuyor ve her şeyi yönetmek bana kalıyor.

"Matt, baksana." Patenlerimin üzerinde döndüm. Eden yerde sinirli bir şekilde aaron'a bakıyordu. Kavga çıkacaktı, eden ve aaron kavga etmezlerdi.
Eden resmen burnundam soluyordu o sırada düdük çaldı.

"Kavga ederseniz pisttimde yeriniz yok." Mr. Miller, pistin sahibi ve aynı zamanda aaron'un koçu.

Aaron, eden'a yerden kalkması için elini uzattı eden onu reddedince patenlerini buza sertçe sürtüp koçunun yanına yöneldi.

"sence ne oldu?" antrenmanımıza devam ederken aynı zamanda sohbet de ediyorduk.
Elisabeth'in hizasına doğru kolumu açtım ve belini tuttum.

"rekabet işte." elizayı kendime döndürdüm ve hızlı bir şekilde pistte daire çizmeye başladık.
Sohbet edince daha iyi mi kayıyorduk?

Geri geri daire çizerken aaron ve koçunun bir tartışma içerisinde olduğunu gördüm.

"tartışıyorlar." elizayı havaya kaldırdım.
"sakın onlara bakma dikkatin dağılır eliza." bunu söylediğimde buza oldukça yüksek bir şekilde çakılma sesi geldi.

Elizabeth hâlâ kollarımdaydı. Onu düşürmemiştim. Ama biraz uzağımdaki eden'ın partneri joyce, yerde çaresizce yatıyordu.

Elizayı bıraktım.

DREAM (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin