|keyifliii okumalarrrr |
Aaron'un geri çekilmesini bekliyordum. Ama geri çekilmiyordu.
Göğüsü inip inip kalkıyordu. Bunu hissede biliyordum. Gözlerimi açtığımda aaron'un dudaklarının ve boynunun kıpkırmızı olduğunu aynı zamanda nefes almakta zorlandığını gördüm.
Alnıma düşen hafif ıslak saçlarımı geriye doğru attığımda benimde ondan farkım olmadığını gördüm çünkü aynadaki yansımam her şeyi açıklıyordu.
Bacaklarımı hareket ettirdim ve aaron'a baktım. O bana bakmıyordu.Sessizce geri geri yürüdü ve dizlerini kendine çekip yere oturdu. Boşluğa bakıyormuş gibi gözüküyordu.
"korkaklık etseydim keşke.." bir süre sonra konuştu.
Bu lafı gözlerimin ışığını söndürmeye yetmişti.
Lafının altına kalmadım. Her ne kadar onu öperken güzel hissetsemde. O benim rakibimdi ve asla ondan haz etmiyordum."Yaptığın şeyin arkasında dursaydın keşke." aaron kafasını kaldırıp baktı. Gözlerindeki ifade bambaşkaydı. Tarif edemiyordum.
"kafanı karıştırdım. Özür dilerim." ofladım.
"Hayır kafamı karıştırmadın aaron. Ben zaten buydum. Hep buydum." ellerimi açtım ve kendimi gösterdim.
"Hem zaten beni öpmen veya benim seni öpmem bir şeyleri değiştirmiyor. Bir anlamı yok yani. Hâlâ rakibimsin ve hâlâ sana olan sinirim geçmedi." bunları söylerken göğüs kafesimin içindeki organım iflas ediyormuş gibi hissetmiştim. Aaron, kafasını yana eğdi. İçine sanki küçük bir çocuk kaçmıştı."Beni öpmenin bir anlamı yok muydu?" yüzü düşmüştü. Az önce kendi pişman olmuştu. Ben bunu diyince mi hayal kırıklığına uğruyordu?
"Olivia'yı öpmenin bir anlamı var mıydı?" sanırım Olivia dememle her şeyi anlamıştı. Eğer verdiği cevap evet olursa ne hissederdim bilmiyordum. Olivia'yı öptüğü zaman yaşadığım duygu şimdi anlam kazanmaya başlamıştı. Onun ağzındaki çıkan her kelime benim ters bir cevap vermeme neden olacaktı ve onu kıracaktım. Bunu istemiyordum.
"yoktu." net bir cevap vermişti. Yutkundum, ve gülümsedim.
"Bizimki de öyle o zaman aaron." bir süre daha bana baktı, hayal kırıklığına uğramış gibiydi. Ben de hayal kırıklığına uğramıştım. Bu sözleri neden etmiştim biliyordum. Kıskanmıştım. 20 yaşında adamdım ama küçük bir çocuk gibi davranıştım. Düşüncelerime yenilmiştim. Belkide düşüncelerimi eskiden olduğu gibi içimde tutmalıydım?
Keşke aaron'da düşüncelerini saklasaydı..
Neden böyle bir söz etmişti ki? Çok mu kötü hissettirmiştim?Soyunma odasının kapısı açıldı. Küçük çocukların eğlencesi bitmişti. Biraz daha erken gelselerdi ne olurdu acaba?
Düşünmeden edemedim. Aaron hâlâ bana bakıyordu. Artık gitmem gerekiyordu çünkü her yerim acıyormuş gibi hissediyordum."Hoşça kal Aaron." ağır ağır yürürken,arkama son kez baktım.
Yine beni izliyordu. Bu sefer onu fark etmiştim. Beni izlediği anı yakalamıştım.Kapıyı açtım ve kendimi dışarı attım.
Kalbim neden ağrıyordu? Veya neden gözlerim dolmak istiyordu?
Aaron Dream 5 dakikada bana ne yapmıştı böyle..***
Aaron dream.
İşte bu sefer eksi bir kutup gibi davranmamıştım. Birbirimizin tam tersiydik ve ben eksi kutup olduğumda birbirimizi istiyorduk. Bu sefer artı kutup olmak istemiştim. İlk defa bir erkeği öpmüştüm. Yıllarca bana rakip olarak gösterilen kişiyi öpmüştüm. O da beni öpmüştü.
Yanlış bir şeydi bu. Bence yanlıştı. Rakibimdi o benim. Rakibim olduğu için onunla arkadaş olamadım, ona rahat davranmadım hatta onu yanıma bile yaklaştırmadım. Çünkü o rakibimdi. İnsan rakibine karşı bir şey hisseder miydi? Onu aklımdan çıkarmam lazımdı. Çünkü ben kendine hakim olamayan bir zavallıydım. Sinirlenince kendimi kaybederdim, mutlu olunca aşırıya kaçardım, bir kişiyi sevdiğimde sadece aklımda o olurdu. Benim ayarım yoktu. Eğer bir şeyi yapıyorsam tam anlamıyla yapardım.