“…Yaz aylarında gökyüzünün yaprakların arasından göründüğü anı biliyor musunuz, o kadar parlak ki, neredeyse yeşil katmanların arasından ışık veriyormuş gibi?”
"Onu gördüm."
Ben en çok bu rengi seviyorum ama bu bir sır! Ailem bana en çok beyazı sevdiğimi, bu yüzden beyazı sevmem gerektiğini söyledi.
“… Bundan sonra değil.”
"Evet?"
Ne değil? Ben Majestelerinin nişanlısı değil miyim? Yoksa maviyi sevmemem mi gerekiyor?
"Genç hanım gözleriyle aynı mavi rengi seviyor ama görünüşe göre bu odada o renk yok."
Leonhardt ayağa kalktı. Bu sert ton, sekiz yaşındaki bir çocuğun hiçbir yerde kullandığını göremeyeceğiniz bir ton.
Bu sadece bir görüş. Leonhardt bunu söylerken güldü. Ancak Dük bu sözlerin ardındaki anlamı anladı ve yumruğunu sıktı.
Daha resmi bir nişan töreni bile yapmamışken, kayınpederinin işlerine nasıl karışır….! Ancak Dük, damadı Veliaht Prens'in öfkelendiğini çok iyi biliyordu.
“…Düşünceli yorumunuz için teşekkür ederim.”
"Hanımefendi iyileştiğinde onu tekrar görmeye geleceğim."
Elizabeth, yatağından fırlarken Leonhardt'ın eteğine uzandı.
Ama eli Leonhardt'ın etek ucunun yanından kaydı.
Bunun yerine, onun elini tutan Leonhardt'ın eliydi.
"Umarım bir dahaki gelişimde iyileşmiş olursun."
Elizabeth bilinçsizce başını salladı.
İlk kez tanıştığı nişanlısının eli çok büyük, sıcaktı ve her an yok olacak bir şeye tutunur gibi elini sımsıkı tutuyordu.
***
"Nasıl oldu?"
Dadı sorgularken hizmetçilerin bakışları ona odaklandı. Leonhardt pencereden dışarı baktı ve yanağını kaşıdı.
“…Dönüşte bir çift ayakkabı al.”
Hizmetçilerin gürültülü gevezelikleri vagonu doldurdu.
Leonhardt onları kendi haline bıraktı ve Elizabeth için ne yapılabileceğini merak etti.
Acil görünen ilk şey, onu Düklük'ten çıkarmaktı.
Nişana kadar onu bu durumda bırakıp resmen veliaht prenses olarak saraya girerse, o zaman görünüşe göre aynı trajedi tekrarlanacaktı.
"Şu anda tek yapmak istediğim, onu Dük'ün evinden çıkarmak ve yanıma getirmek..."
Ancak, resmi olarak nişanlanabilmeleri için her ikisinin de en az 10 yaşında olması gerekir. Leonhardt, birbirlerinin yaşlarını hesaplamaya çalışırken içini çekti.
Bu arada araba, İmparatorluğun en iyi zanaatkarının ayakkabı atölyesine geldi.
"Kadınların neden giyecek bu kadar çok ayakkabısı var?"
Leonhardt'ın dükkana geldiği ilk izlenimi buydu.
Mahkeme ziyafetleri, bahar gezileri, balo yemekleri, çay partileri, balo için dans antrenman ayakkabıları, gezi botları ve günlük kullanım botları için.
Masanın üzerinde bir kule gibi yığılmış ayakkabı kutuları.
“Yüksek topuklu ayakkabılar da genç bayanlar arasında popüler. Biraz daha yetişkin görünmek isteyen genç hanımların taleplerini karşılamak için atölyemizde topukluyla bile rahatsız eden ayakkabılar yapmıyoruz…”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparator Zamanı Tersine Çevirir
RomanceAncak İmparatoriçe Lizzie öldükten sonra İmparator Leon aptallığını fark etti ve geç pişman oldu, ama saat çoktan geçmişti. Leon'un istekleriyle, Saat Kulesi Cadısı, Leon'un İmparatoriçe Lizzie ile ilk tanıştığı güne geri döndü ve geçmişe dönen Leon...