Az önce aniden masayı tekmeledi, ayağa kalktı ve çiçek bahçesine doğru koştu. Elizabeth, daha sonra yerleşmiş olan Veliaht Prens'i izlerken ağzı bir karış açıktı.Çabuk gelmek için Leonhardt'ın emirlerine uyması gerekiyordu ama bunu gerçekten yapıp yapmaması gerektiği konusunda hala endişeleri vardı.
Ama ona gelmesini söyledi, ne yapmalı?
Elizabeth oturduğu yerden kalktı ve çimenlikte hızlı adımlarla yürümeye başladı.
Yumuşak.
İnce deri tabanın altında toprağın ve çimenin dokusunu hissedebiliyordu. Elizabeth bu duygunun tadını çıkararak yavaşça yürüdü ve emredildiği gibi Leonhardt'a doğru koşmaya başladı.
Koşmak hayal ettiğimden çok daha keyifli bir deneyimdi. Hızlanırken, tatlı bahar esintisi, sanki iyi durumda olduğunu fısıldıyormuş gibi gümüşi saçlarını dalgalandırdı. Nefesi çenesine kadar yükseldi ve biraz bunalmıştı ama aldırmadı.
"Majesteleri...haa...Taç....haa...prens..?"
Koşarken kan basıncı yüzüne fırlayarak Elizabeth'in narin yüzünün çiçek açmış bir çiçek gibi kızarmasına neden oldu. Bunu gören Leonhard, göğsünün bir tarafında bir acı hissetti.
Elizabeth bir an tereddüt ettikten sonra nihayet yerine oturdu ve dikkatli bir şekilde Leonhardt'ın yanına oturdu.
Leonhardt onun yanındaydı, dikkatle parmaklarını oynatıyordu.
Ne yapıyordu?!
Elizabeth başını eğdi ve bunu fark eden Leonhardt elini onun önüne uzattı.
Bir kitapta gördüğü yonca bitkisi dürülmüş ve bir çiçek halkası oluşturacak şekilde sabitlenmişti.
"Vay canına, çok güzel. Bunu nasıl yaptın?"
"Elizabeth."
"Evet, majesteleri Veliaht Prens."
“…Sadece ikimiz olduğumuzda, bana Leon diyin.”
"Ekselânsları?"
Leonhardt dudaklarını bastırdı.
Veliaht Prens veya Majesteleri İmparator. Hayatı boyunca ona sadece iki unvanla hitap etmişti. Artık zamanı geri aldığına göre, açgözlü olmakta bir sakınca yok mu?
Leonhardt düşündü ve Elizabeth'i tekrar teşvik etti.
"Hadi. Leon'u ararsan, sana bunu vereceğim. Hayır, sana nasıl yapıldığını öğretmemi ister misin?”
Elizabeth bir süre düşündü.
Gerçekten iyi mi? Annesi ya da babası onu Veliaht Prens ile sınamaya çalışıyor olabilir miydi?
Ama o çiçek yüzüğü istiyordu.
Ayrıca Leonhardt'ın adını haykırmak istedi.
"Le... Leon..."
"Tebrikler."
Leonhardt geniş bir gülümsemeyle Elizabeth'in elini kaldırdı.
Elizabeth'in eline dokunduğu anda Elizabeth bir an için irkildi. Dük ve karısı kızlarını nasıl büyüttüler? Leonhardt içten içe inledi ve dikkatle Elizabeth'in sol elini tuttu ve ona şöyle dedi:
"Şu anda sadece çiçekli bir yüzük ama... Lizzy, istersen yarın sana nesilden nesile aktarılan bir yüzük getiririm. Elizabeth Isolde von Elysium, refakatçim olur musun?
“Yok ol. Doğumdan itibaren bir imparatoriçe olmaya mahkumsunuz. Bu, Veliaht Prens'in size evlenme teklif etmesi gerekmediği anlamına gelir. Kimse sana evlenme teklif etmeyecek, o yüzden hayal kurarak vakit kaybetme ve görgü kurallarını öğrenmeye başla.'
Masal kitaplarında prensin evlenme teklifini okuyunca, acaba bir gün onun da başına gelir mi diye merak etmiş, annesi her zaman onun imparatoriçe olmasının doğal olduğunu, dolayısıyla kimseden bir teklif almayacağını söylermiş.
Ama aslında oldu. Veliaht Prens'in kendisinden bir teklif aldı!
Dükün konutunu ziyaret ettiği günden itibaren hiç durmadan mucizevi şeyler oldu. Önce korse sonra topuklu ayakkabı aldı şimdi de evlenme teklifi aldı.
Keyifli şeylerle dolu olduğundan emindi ama neden ağlamak geliyordu içinden?
"Uh... Le- Leon, Leon... Bu yüzüğü alırsam, kokla... Ben... gerçekten... Leon'un refakatçisi olacak mıyım?"
Evlilik teklifi sadece çiçekli bir yüzükle yapıldığından, Leonhardt'a kesinlikle reddedeceği düşüncesi damgasını vurdu. Ancak Leonhardt'ın beklediğinin aksine Elizabeth bunu içtenlikle kabul etmiş görünüyordu.
Leonhardt, şaşkınlığını gizlemeye çalışırken Elizabeth'i yatıştırmaya başladı.
"Elbette! O yüzden ağlama... Mendil, işte mendil. Lizzie, Elizabeth, burnunuzu sümkürün ha!"
"ah!"
Elizabeth bir süre sonra ağlamayı kesip sakinleşmeyi başardı.
Masallarda prensin evlenme teklifini alan prenses her zaman güzel olmuştur. Aynaya bakmasa da şimdi ne kadar çirkin olduğunu anlayabiliyordu. Utançtan saklanmak için bir çukur kazmak istiyormuş gibi hissetti.
Ancak Leonhardt, Elizabeth'in duygularını bilsin ya da bilmesin, büyük bir saygıyla onun küçük beyaz sol elinin yüzük parmağına yoncadan yapılmış bir çiçek yüzüğü yerleştirdi.
"Şimdi bir tanesini benimkine koy."
Leonhard'ın sözleriyle Elizabeth, tıpkı onun yaptığı gibi, yüzüğü dikkatli bir şekilde Veliaht Prens'in sol elinin yüzük parmağına taktı.
Olağanüstü ılık bir bahar günüydü. Gökyüzünde uçuşan bulutlar, melek tüyleri gibi yumuşakça dağılıyorlardı. Kışın soğuğunda yerin altından kaybolan her türlü renk, her biri yeniden yerini aldı ve ortalığı gökkuşağı renginde renklerle doldurdu.
Arıların vızıltısı ve kanat çırpan kelebeklerin sesi, bunun bir resim ya da rüya gibi bir sahne değil, gerçek olduğunu anlamalarını sağlar.
Böylesine güzel bir günde Elizabeth göğsünün kenarlarının zonkladığını ve gıdıklandığını hissetti.
Acaba hasta olabilir mi? Titredi ve çok korktu. Ya ölümcül bir hastalığı varsa?
"Sorun nedir?"
Elizabeth'in iri gözleri yeniden yaşlarla dolmaya başladı.
"Burası acıyor, burası. Sokuyor. Yine gıdıklıyor, sadece...”
"Elizabeth."
Leonhardt, Elizabeth'e sıkıca sarıldı. Bunun dışında, onu yatıştırmanın başka bir yolunu düşünemiyordu.
Bunun dışında, ona haber vermek istedi.
Aynı 'semptomları' kendisinin de yaşadığını.
"İzin verirsen seni sevebilir miyim? Söz veriyorum. Seni hayatının geri kalanında mutlu edeceğim.”
Göğüslerinin arasından güm güm atan kalplerin sesi yüksek sesle atıyordu.
Elizabeth ciddiyetle başını salladı. Olması gerektiği gibi hissetti.
Aşkın ne olduğunu bilmiyordu ama onu sevseydi bu büyülü ve tarifsiz gün sonsuza kadar sürecek gibiydi.
~takip etmeyi, yorum yapmayı ve puan vermeyi unutmayın ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparator Zamanı Tersine Çevirir
RomanceAncak İmparatoriçe Lizzie öldükten sonra İmparator Leon aptallığını fark etti ve geç pişman oldu, ama saat çoktan geçmişti. Leon'un istekleriyle, Saat Kulesi Cadısı, Leon'un İmparatoriçe Lizzie ile ilk tanıştığı güne geri döndü ve geçmişe dönen Leon...