Bölüm 15

97 5 0
                                    


Ç/N: Bu bölüm Lizzie'nin bakış açısından anlatılıyor.

İmparatoriçe olacaksın.  Kibirli, zarif, ağırbaşlı davranmayı, kültürlü konuşmayı öğrenmelisiniz.  İnsanlara karşı cömert olduğun için şefkatini unutma.  Kusursuz bir imparatoriçenin sahip olması gereken en temel erdem budur.'

Hem anne hem de baba.  Büyüdüğümde minnettar olacağım insanlar.

Başımı okşayıp bana sarıldıklarında, iyi bir çocuk olduğumu övdüklerinde hep bunu söylerlerdi.

Annem bana her sarıldığında nefesim tıkanıyor ve burnumun ucu uğursuz kokuyla gıdıklanıyordu.  Babam beni okşamak için elini her kaldırdığında irkildim ve kalbim çılgınca atmaya başladı.  Ama sıcaklık bana dokunur dokunmaz, o tatsız çarpıntı bir anda yok oldu.

İkiniz beni seviyorsunuz.

İyi bir çocuk, imparatoriçe olmaya layık bir insan ve terbiyeli bir hanım olarak büyüseydim, bana bir daha böyle sarılır mıydın?  Saçımı şefkatle okşar mısın?

Babam bana ayakkabı aldı.

Babamın avuçlarındaki ayakkabılar çok küçük görünüyordu, beyaz satenin üzerinde cömertçe göz kamaştıran elmaslar gibi.  Ama annemin soyunma odasındakilerden bile daha yüksek topuklu ayakkabılar ayağıma tam oturdu.

Sevgili Isolde'miz, güzel kızımız.

Annem öyle dedi ve beni ayağa kaldırdı.

Dizlerim titriyordu ve parmak uçlarım çok acıyordu.

Yine de yürümek zorundaydım.

Kafama kitap koydum, duruşum biraz bozulsa da sopayla vuruldum.

Leydi'nin zarif yürüyüşüne alıştıkça, ayak parmakları çirkin bir şekilde büküldü, kabardı ve topuklar her zaman soyulup sızıyordu.

Annem daha sonra bana bir korse getirdi.

Kıymetli balina kemiklerinden ve sakalından yapılan korse annem tarafından benim için özel olarak sipariş edilmişti.  İnce bir vücut da bir hanımın erdemlerinden biridir, dedi annem ama nefesimi kesti.  Nefes almak zordu, görüşüm dönüyordu ve midem o kadar havasızdı ki süzme çorbayı içmek bile çok zordu ama yine de yapmak zorundaydım.  Mükemmel imparatoriçe olmalıydım.

Sonra bir gün hayatıma girdi.

Leonhard Tristan Von Espedor.

Annemin karnında olduğumdan beri, çiftin ilişkisiyle bana bağlı olan yol arkadaşım olacak kişi.

Kendi adımdan önce adını hecelemeyi ve telaffuz etmeyi öğrendiğim çok güzel bir insandı.

Benim hakkımdaki ilk izlenimi en kötü olmasına rağmen, Majesteleri taşkın bir hayırseverlikle beni cömertçe affetti.

Güneşin altında parıldayan sarı saçlarını görmek keyifliydi.

Gözlerindeki menekşe, benim beyaz odamda hiçbir yerde bulunmayan garip bir renkti.

Mor mücevherlerimin hiçbiri onun gözleri kadar ışıltılı olmayacaktı.

Bu yüzden onu çok sevdim.

Rüyama girdiğinde, gözlerimi her açtığımda yorganı tekrar başıma çekerdim.

Böyle uyuyakalırsam onu ​​bir daha görebilir miyim?

O beklentiyle gözlerimi tekrar kapattığım bir gün oldu.

Ama güzeller güzeli Prens yerine annemin sert azarları geldi bana.

Kötüydüm.  Açgözlü olmak benim hatam.

O yüzden böyle korkunç bir surat yapma anne.  Lütfen?

Majesteleri birkaç gün önce bana ayakkabı verdi.

Bir hanımefendi olarak ayak bileğimi göstermek ayıptı ama bir gün o benim kocam olacak, bu yüzden utangaç olmama rağmen buna katlandım.

Sonra ayakkabılarımı çıkardı ve yeni ayakkabılar giydi.

Annemin okuyamayacak kadar yaşlıyım diye yakıp yıktığı masal kitabındaki prensesi hatırladım.

Prensesin cam ayakkabıları da prens tarafından giyildi.

Ama bana cam ayakkabı yerine mavi çiçek işlemeli ayakkabı verdi.

Ve onunla gerçekten rüya gibi bir gün geçirdim.

Gökyüzünün ne renk olduğunu, bahar güneşinin ne kadar sıcak olduğunu, çimenlerde yürürken nasıl ses çıkardığını ve çiçek bahçesinde nasıl bir koku olduğunu ilk kez o gün anladım.

Leon.

Gece geç saatlerde belki duyan olur diye üzerime bir battaniye örterek adını sessizce söylemeye çalıştım.

Leon.  Leon.  Leon.

Bu bile kalbimi gıdıkladı.

Babamla yüz yüze geldiğimde hissettiğim bu gıdıklama ve yumruklama hissinden ne farkı var?

merak ettim ve şaşırdım

Annemin tokatından yanağım hâlâ zonkluyor olsa da, adını anabildiğim sürece sorun yoktu.

Leon.

Adını her söylediğimde gülümseyebilmem inanılmazdı.

~takip etmeyi, yorum yapmayı ve puan vermeyi unutmayın ~

İmparator Zamanı Tersine ÇevirirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin