Hmm..
Leonhardt, bugün alışılmadık derecede durgun olan vücudunu esnetti ve vücudunu hareket ettirmeye çalıştı.
Yatak, perdelerle iyi organize edilmişti ve oda garip bir şekilde genişti.
Büyü düzgün çalıştı mı? Leonhardt kalkıp yatağın üzerine oturdu ve yavaşça etrafına bakındı.
Garip bir şekilde tanıdık bir alandı.
Leonhardt sanki on beş yaşına kadar yaşadığı odaya taşınmış gibi gözlerini manzaraya açtı.
"Anlamsız… "
Gerçekten sihir yoluyla mı? Yoksa aptal beni cezalandırmak cadının laneti mi?
Leonhardt akçaağaç yaprakları kadar küçük olan yüzünü elleriyle tuttu.
"…Ha?"
Leonhardt onun gözlerinden şüphe duydu.
Kocaman elleri nerede, dümdüz uzanmış parmakları, bir eli o kadar büyük ki üç kalın kitabı zar zor tutabiliyor ve her yerinde yara izleri var?
Gözlerinin önünde tertemiz elleri vardı, hayatı boyunca gördüğü hiçbir belirgin yara izi yoktu, sanki bu noktaya kadar çocukların tahta kılıçlarını zar zor eline almış gibiydi.
"ne..Bu önemsiz el...?"
Her nasılsa uğursuz bir önseziye sahipti. Leonhardt endişeli bir hareketle yanağına dokundu.
Dolgun, yumuşak.
Aradığı zarif ama bir o kadar da sağlam yüz çizgisi başka bir yere gidiyordu ve yanaklar kabarmış ekmek hamuru gibi yumuşacıktı.
Leonhardt aceleyle yataktan indi ve garip bir şekilde alçalmış olan görüş hizasında hafif bir baş dönmesi hissetti.
Eğer sihir zamanı geri döndürmeyi gerçekten başarmış olsaydı, yan masanın altında kesinlikle kendisine ait bir işaret olurdu.
'Aman Tanrım . . .'
Altında, beceriksiz becerisiyle sekiz yaşındayken oyduğuna dair bir işaret vardı.
"Büyü gerçekten başarılı oldu mu?"
Leonhardt son kez doğrulamak için bir ip çekti. Eğer büyüsü gerçekten zamanı geri döndürmeyi başardıysa...
“Majesteleri Prens! Öksürdün mü? Hemen yıkama suyunu hazırlayacağım.”
Resmi olarak doğduğu yer olan Veliaht Prens'in Sarayı'ndan ayrılan dadı ortaya çıktı.
Dadı ve hizmetçilerin elleri onu tanıdık bir şekilde yıkayıp giydirmeye başladı.
Saçları aynaya yansıyan ipek gibi ince ve yumuşaktı ve parlak mor gözleri tam olarak hatırladığı gibiydi. Ancak bir çocuğun kendine has yumuşak hatları, şimdilerde yeni yeni uzamaya başlayan kolları ve bacakları, kaslarını açığa çıkarma emaresi bile göstermeyen vücudu, uzun süre hafızalardan silinmiştir.
Tekrar açılıp kapanırken hissettiği dudakların dokusu da bir çocuğun yumuşak ten özelliğiydi.
Kendi gözlerine inanamadığı bir duruma düşen Leonhardt, düşüncelerini toparlamaya çalıştı.
1. Ancak İmparatoriçe öldükten sonra geç pişman olur
2. Cadı'ya saat kulesini sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparator Zamanı Tersine Çevirir
RomanceAncak İmparatoriçe Lizzie öldükten sonra İmparator Leon aptallığını fark etti ve geç pişman oldu, ama saat çoktan geçmişti. Leon'un istekleriyle, Saat Kulesi Cadısı, Leon'un İmparatoriçe Lizzie ile ilk tanıştığı güne geri döndü ve geçmişe dönen Leon...