Bölüm 23

84 6 0
                                    

Elizabeth korkmuştu.

Elini tutup onu merdivenlerden aşağı götürürken Leonhardt'ın yüzündeki öfkeyi görünce korkmuştu.

Ebeveyninin talimatlarını sessizce yerine getirseydi, günlük hayatı normal kalırdı.  Ama Leon'un parmak uçlarındayken, artık onun yüzünden tüm rutinlerinin birer birer bozulduğunu fark etti.

"Lizzy?"

Merdivenlerden aşağı Leonhardt'ı takip ederken Elizabeth'in kalbi sıkıştı, attığı her adım ağırlaştı.

İmparator ve İmparatoriçe'nin önünde nasıl davranılacağını, ne söyleyip ne söylememesi gerektiğini öğrenmişti ama dilinin altındaki gıdıklama ve hissettiği buruk hisle kimse ona bu durumda ne yapacağını öğretmemişti.  .

Ondan üç adım önde inen Leonhardt ona bakmak için döndü.

Elizabeth'in omuzları, sanki yağmurda sırılsıklam olmuş gibi titriyordu.

"Sorun ne?  İyi misin?"

Leon, Leon, Leon.

Elizabeth, bir leydinin bunu yapmasının çok nezaketsiz olup olmadığını merak ederken, Leon'un elini tutmaya çalıştı.

Leonhardt onun sürekli titreyen ellerini tuttu.

“Geri dönelim mi?  Beğenmezsen yapmam."

Veliaht onu salona götürmeye çalışıyordu ama zorlamak istemiyordu.

Ancak kız başını salladı.

Elizabeth'e, prensin sözlerine kayıtsız şartsız itaat etmesi gerektiği öğretildi.  her koşulda prensin iradesine göre hareket etmelidir.

"Elizabeth..."

Ama zar zor açılmış olan dudaklarından sadece çirkin kekemelik sesleri çıkabiliyordu.

"İmparator Majesteleri ile böyle bir görüşmeye sahip olamam.  Ya İmparatoriçe benim darmadağınık görünüşümden hayal kırıklığına uğrar ve Leon'la olan nişanını iptal etmeye karar verirse?  Ama Veliahtı dinleyip salona girmem gerekmez mi?  Ah, ne yapmalıyım?'

Leonhardt, geceliği çok ince olduğu için hizmetçilere Elizabeth'e üzerini örtecek bir şey bulmaları için bağırdı.

Üzgün ​​ve zavallı bir ifadeyle kenardan izleyen hizmetçiler hemen endişeyle sarsıldılar ve durmuş olan adımları yeniden yoğun bir şekilde ilerledi.

"Sorun değil, Lizzy.  Kimse seni incitmeyecek.  İstediğini yapabilirsin.  Odana geri dönebilirsin ya da benimle salona gelebilirsin.  İkisini de sevmiyorsan…”

Bahar sabahı güneşinin altına serdiği mavi şal şimdi üzerindeydi.  Sıcak ve hoş bir koku yaydı.

Yine de Elizabeth'e, küçük bir çocukken genellikle teselli bulmak için yanaklarını ovuşturduğu şal, şimdi garip bir şekilde, karla karışık yağmurda yarı donmuş bir paçavra gibi geliyordu.

"Sen seç.  Lizzy, bu senin hayatın.

"Benim hayatım…"

Elizabeth, gözlerinde umutsuzlukla Leonhardt'a baktı.  Tanrısının onu kurtarmasını dileyen bir adanan gibiydi.

Leonhardt'ın yüzünde üzgün bir ifade vardı.

Leon, üzgün müsün?

Hayır, Lizzy.  Şu anda senin için endişeleniyorum.  Tabii eğer… ama… dilerseniz sizinle olan nişanımı iptal edebilirim…”

"İstemiyorum!"

Elizabeth'in çığlığı üzerine hem hizmetçileri hem de Leonhardt ürperdi.

Elizabeth, dünyanın sona erdiği kehanetini duyan bir rahipmiş gibi Leonhardt'ı tuttu ve ona sarıldı, vücudu titremeye başladı.

İmparator Zamanı Tersine ÇevirirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin